Social Media

F*ck the quality


 Ahoj ! :D Konečně  jsem se dostala k psaní dalšího článku :) Slíbila jsem delší článek , tak to taky dodržím ;) Táákžee:

Nejdřív Vám ukážu fotky outfitů z toho týdne. Fotky jsem fotila pro kamarádku bez úmyslu , že je budu dávat na blog.(proto jsou tak rozmazané -- omlouvám se :X )... ale pak mi to přišlo jako dobrý nápad.




Pak jsou tu novinky za poslední týden :)


Nová ořezávátka :DD


Ťuťuu <3



Snad nejlepší tepláky co jsem kdy měla !! :D .. /pohodlný/
Nový úža boty :O

A poslední bod tohoto článku : .. Co plánuji na dnešek ?

1)  Musím přečíst celou knížku povinné četby :// ( to máš z toho , že na to celej měsíc se*eš ! :D)
2) Nalakovat si nehty :))
3) Naučit se :/
4) Udělat high score 400 ve Sky hop ( nejnovější hra v Pou :D .. jsme závislá :X :D) ¨

Tak já mizím ;) pááček :*







2 komentáře

Instagram

Theme by STS