Social Media

Library


Pokaždé , co jsem dneska vystrčila nos ze dveří , jsem ucítila  to vlezlé , studené a podzimní počasí....
,,Babí léto,, se tomu určitě říct nedá :D ...Na druhou stranu mě těší , že můžeme obléknout bundičky a dlouhé kalhoty, které mi přes léto docela chyběly :) Dnešek vyšel podle včerejších plánů , až na učení , které odložím na zítřek dopoledne :D .Tak tedy : ... Ráno jsme vstaly , udělaly snídani , oblékly se a vydaly na zastávku. Vystoupily jsme u městského koupalistě , kde se dnes konaly Dožínky a pak hurá do knihovny ! .. Půjčila jsem si knížky na povinnou četbu do školy ( které NEmám sebemenší chuť ani otevřít ). Pak jsme si v klidu přečetly nová čísla všelijakých časopisů a rýchlým krokem dokráčely na autobus .. :) Doma jsme si po obědě zalezly do postele a shlédly 2 díly oblíbeného seriálu <3 :D Z celého dne mám pro Vás samozřejmě slíbené fotky :



...pohodička


Kdyby snad někdo z vás neměl tušení , jak vypadá taková vědecká knihovna :D


Umělecké fotoo :D


Veget :3

Tak to by bylo vše :) Mějte se :* 


Okomentovat

Instagram

Theme by STS