Social Media

New autumn



Ahoj:)
Nejdřív bych vám chtěla poděkovat za všechny komentáře:) Mám z nich vážně velkou radost! Vím, že pro někoho je 5 komentářů nic, ale já jsem za ně hrozně ráda a mám radost z toho, že si někdo moje články přečte.
A teď už k dnešnímu článku. Dneska vám ukážu 3 věci, které jsem si za posledních 14 dní koupila. Potřebovala jsem si udělat radost něčím víc podzimním, protože můj šatník má samá tílka a kraťasy:D Ne dobře, jeany, legíny apod. se mi sice trošku hemží, ale neměla jsem pořádnej tmavší šátek, nebo třeba tričko s dlouhým rukávem. Takže proto jsem si prostě něco koupit musela (odůvodnění se vždycky najde, že jo..)

Šátek a svetřík jsem si koupila v Praze, když jsem tam byla u kamarádky na necelé dva (krásné!) dny. Byly jsme spolu na večeři v Louvru, kde jsme si fakt pochutnaly! A hlavně jsme pořád povídaly a povídaly, až jsme šly spát asi ve 2:D Ráno mi kamarádka udělala výbornou snídani a pak už jsme měly před sebou jen obchody, obchody a obchody.

A to super tričko jsem si koupila už u nás v H&M s přítelem. A to fakt miluju!! (a přítele taky:D♥)




A co jste si v poslední době koupili vy?:) A jaká barva se vám tenhle podzim líbí nejvíc?:)



10 komentářů

  1. Co se týče barev, jsem docela střídmá, nehledě na to jaké je roční období, takže se mi v šatníku střídá černá, bílá, šedá, vínová, z těch "barevných barev" kanárkově žlutá a bledě modrá. A neodmyslitelný leopardí vzor.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahooj, chtěla jsem se zeptat, kolik stál ten svetřík z VeraModa? .) Jinak, máš dobrý vkus :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju:) teď nevím jestli to bylo 499,- nebo 549,- ..každopádně podle mě super cena:))

      Vymazat
    2. Díky, fakt se mi líbí :) A jinak, máte to tu obě vážně dobrý. Na úrovni, bez žádných srandiček,ale zároveň to není ani nuda. Vážně se vám blog moc povedl :)

      Vymazat
    3. Tak to moc děkujeme:) máme z toho velkou radost:))

      Vymazat
  3. Jee, ty věci vypadají úžasně! :) Miluju vínovou :)

    OdpovědětVymazat
  4. ten svetřík vypadá super ! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné věci, všechny :)) Do Prahy já mám jet ve čtvrtek, tak doufám, že to vyjde. Kupovat si tam ale nebudu moct nic. :/ :D
    Jinak, Gábi, jsi strašně krásná !! :))

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS