Social Media

Workouts 21.10. - 27.10.

 
Ahoj:) Trošku příspěvkově nestíhám, takže přicházím s článkem o mém cvičení za minulý týden až teď. Minulý víkend jsem cvičila jen na začátku týdne, protože mi pak bylo špatně od čtvrtka, ale teď už to je v pohodě, takže jen co dopíšu, tak letím posilovat bříško:). Tím pádem pro vás nebude můj posilovací program asi tolik přínosný, takže bych vám chtěla aspoň ukázat moji kráásnou flaštičku na pití, kterou jsem dostala v létě od přítele♥. 

Původně by sice měla sloužit jako shaker, ale já v ní mám normální vodu nebo cokoliv jiného a tahám ji do školy, na tréninky a piju z ní i doma. Kdyby se vám někomu líbila, tak ji najdete v Decathlonu a mají různé barvy.
 


A teď už zpátky ke cvičení..
Pondělí: Posilování břišních svalů od Nike Training Club, o kterém jsem vám psala minule. Trvá 15 minut a je opravdu intenzivní, ale i zábavné:)
Úterý: Cvičení na celý trup, které, bych řekla, je těžší než Ab Burner a i mě míň bavilo:D 
Středa: Ve středu jsem chtěla procvičit celé tělo a tak jsem v Nike Training Club šla do kategorie GET TONED a zvolila jsem stupeň BEGINNER  a tam je právě hned jako první 30-ti minutové cvičení COnditioning Corps. O proti BeFit na Youtube se mi tu víc líbí, že se opravdu pořádně zahřejete než začne samotné posilování, které končí pořádným protahováním:)

Takže vás opět nabádám, ať si NTC stáhnete (zde) a zacvičíte si, protože si myslím, že vás to taky chytne!

Ať už to vyzkoušíte nebo ne, budu ráda, když mi o tom něco napíšete nebo mi poradíte další zdroje, ze kterých bych mohla čerpat a podle nich cvičit. 
Mějte se krásně!

5 komentářů

  1. Ta petkaje boží, rozkošná:3 Máš úplně boží postavu.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta flaska je naozaj pekna, s takou by sa teda aj mne hned lepsie cvicilo. ;) Inak naozaj ti to pristane a mas krasnu postavu, vidno, ze na sebe makas. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za odkaz, už bych taky měla začít něco dělat :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  4. Vždycky se tu u tebe namotivuju, ale nevydrží mi to dlouho - musím sem chodit častěji ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS