pondělí 14. října 2013

Wourkouts 7.10.-13.10.

 
Rozhodla jsem se, že vám každý týden budu ukazovat, podle kterých videí cvičím. Třeba tím někoho namotivuju nebo alespoň poskytnu insipraci:D

Pondělí  30-ti minutové posilování na celé tělo a ke konci hlavně na břicho. Musím říct, že mě spolu s úterním cvičení bavilo asi nejvíc:) Odkaz
Úterý     20-ti minutové na nohy a břicho + večerní trénink Rock and rollu (trénujeme s holkama sestavu na závody Odkaz
Středa    10-ti minutové na zadek a břicho Odkaz 
Čtvrtek   Nestíhačka:D To jsem si radši došla s přítelem na výbornou večeři:D
Pátek     10-ti minutové na nohy (a pak zvlášť jsem si tak 5 minutek ještě posilovala na břicho) Odkaz
Sobota   Sobotu jsem strávila u kamarádky v Praze, takže jsem žádné cvičení nestíhala, ale když běháte za nákupama po celý Praze, tak vás nohy budou druhý den bolet taky:D
Neděle   Cvičení na 40 minut na celé tělo, při kterým se mi dýchalo fakt špatně:D Odkaz

Budete hodný, když mi napíšete, jestli taky rádi posilujete. A jestli máte radši posilovnu nebo cvičení doma.
Mějte se krásně:)


7 komentářů:

  1. tak takové cvičení bych měla začít:))

    OdpovědětVymazat
  2. taky si furt říkám že začnu cvičit:D boužel su asi moc líná a nikdy na to nedojde:D

    OdpovědětVymazat
  3. Nejraději jsem chodila na fitbox do fitka, ale jelikož už to s malou dcerkou nestíhám a nemám hlídání, tak cvičím doma - ale to boj se donutit, nejradši Jill Michaels 30 days nebo body revolution a pak je dobrá Zuzka light, ale je to strašná makačka spíše pro pokročilé!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje mamka se taky snaží cvičit doma, když můj malej brácha spí:D A můžu se zeptat, cvičíš podle youtube, nebo máš koupené DVD?:)

      Vymazat
    2. Jéé to já cvičím i s malou, většinou mi vlaje na noze a je to sranda, mám to vypálené na dvd, Zuzka light je na youtube, zkus.

      Vymazat
  4. Momentálně jsem nemocná, takže jsem tak zlenivěla, že je pro mě problém dojít si udělat čaj do kuchyně, co teď piju. :D Ale vypadá to dobře! Taky něco zkusím. Já většinou nemám čas si zajít do posilky kvůli škole a podobně, takže spíš vyhrává domácí cvičení, to pak jedu zažitou klasiku podle aplikace s nějakým animovaným černochem. :D Aspoň aby nějaký ten pohyb vůbec byl. Zkusím si to taky rozfázovaat pak na více dní, více různých typů cvičení... :) Super tipy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že jsem nějakým způsobem pomohla:) Mně se u těchto videí líbí, že to tam ty "paní" celou dobu předvádějí, vysvětlí mi to a ještě se tam odpočítává čas:))

      Vymazat