Social Media

Outfits 11.- 15.11.

Ahoj čtenáři :) Vím , tento článek už tu měl být v pátek, ale časově jsem to nějak nestihla :( Přesto doufám , že se vám bude líbit :)




Pondělí - jsem si vzala tuhle modrou sukni , kterou můžete vidět v záhlaví na ségře :D Tričko
s Mickeym a šedé punčocháče :D


Úterý - Oblíbené galaxy legíny , tričko s barevnými detaily



Středa - Jelikož už nám pomalinku začíná ta vánoční nálada , vytáhla jsem tenhle dlouhý svetr se sobíky plus vínové legíny :)


Čtvrtek - Šaty s lebkou , černé punčochy a aby mi nebyla kosa - vzrovaný svetřík :D


Pátek - Můj milovaný ,,ombré,, svetr :D a zářivě modré kalhoty :O


Pokud byste chtěli vědět , odkud jednotlivé kusy oblečení jsou , klidně si napište do komentářů , ale Všechno (kromě punčoch ) jsem koupila už před nějakou dobou , takže pochybuji , že by to v krámě ještě měli :(
Když budu mít chuť , můžu takové outfitové články dělat častěji :) To by bylo vše , takže páček :)


8 komentářů

  1. Moc se mi líbí čtvrteční outfit :)!

    OdpovědětVymazat
  2. moc hezké outfity! nejvíc se mi líbí ten první!:)

    OdpovědětVymazat
  3. ten posledný pulovrik je skvelý :)

    pozývam vás ku mne na GA
    CHRISTMAS GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. Ty modré kalhoty jsou super! :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. najviac sa mi paci posledna kombinacia :)

    Pozyvam na 2 giveaways, jedna o GUCCI RUSH 75ml a druha o LADYBOX! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS