Social Media

Christmas cards ideas



Krásné nedělní odpoledne přeju!
Přestávám slibovat a psát hezký řečičky, jak tu budou články obden. Protože jen, co jsem doslibovala, hned se tu zas objevila týdenní odmlka. Je toho teď prostě fakt hodně. Ale už se vážně chci polepšit!:D Jen to chce vydržet následující týden a pak už na vás (a celkově na všechny moje milované) budu mít spoustu času:)

Pokud ještě nemáte koupená (nebo vyrobená) vánoční přáníčka, mám tu pro vás 4 nápady. Jsou jednoduché, rychlé a hlavně krásně vypadají!



Budete potřebovat:
1 - balicí papír
2 - lepidlo
3 - třpytivé lepidlo (není nutné)
4 - černý fix
5 - lýko, stužku nebo provázek
6 - barevné flitry
7 - nůžky
8 - barevné tvrdé papíry nebo obyčejnou čtvrtku



Já jsem A4kovou čtvrtku rozdělila na půlku, protože mi přišlo, že tenhle typ přáníček je hezčí, když je menší.



Na první typ přáníčka jsou potřeba ploché flitry, které lepíte dokolečka a vytvoří vám to kytičku. Na ně nalepíte další vrstvu (ale do mezer, aby z toho vzniklo kolečko).



A tady je výsledek! Pokud nemáte hvězdičkové flitry, stačí namalovat mašličku, nebo cokoliv jen budete chtít.



Na další přáníčko si kružítkem namalujte kolečko a to polepte flitrama a doprostřed nalepte mašličku z lýka nebo stuhy.



3. možnost je použít balicí papír, nalepit ho na kartičku a opět oblepit flitrama.



A na konec z balicího papíru můžete ještě vystřihnout stromeček a místo ozdob na něj přilepí (a už zase:D) flitříky.

Jestli máte ještě jiné nápady, můžete mi je napsat do komentářů:)

A v (snad) blízké době by se tu měl objevit nový design, protože tenhle mě už hrozně rozčiluje a nový by to vážně chtělo:D

Mějte se krásně a těšte se na Vánoce (jako jáá!!)

8 komentářů

Instagram

Theme by STS