Social Media

My Year 2013

Krásný předsilvestrovský večer!
Mám za sebou krásné dva dny strávené s přítelem a jeho rodinou a teď už jsem zpět v mém krásném městě:)
Původně jsem chtěla psát článek o přípravě na silvestrovský večer, ale já konkrétně na sobě nebudu mít nic extra na sebe a s nehtama, který jsem si dnes nalakovala, nejsem na 100% spokojená (fňuk fňuk).Takže jsem se rozhodla zrekapitulovat svůj rok 2013.
Tento rok mi přinesl spoustu změn - pětiměsíční brigádu, změnu vysoké školy, nového bráchu, z roztleskávání jsem přešla spolu s kouskem týmu k Rock and Roll, ale začla jsem roztleskávat na hokeji.

 
V únoru jsme oslavili první výročí♥

Udělala jsem svoje první tiramisu k svátku pro přítele (mňam mňam)

Nechybělo blbnutí se ségrou u taťky:)

Od dubna do konce srpna jsem brigádničila v pekárně (o snídani doma postaráno)

A pak už bylo teplooo a už jsme mohli u taťky grilovat (mňam losůsek)

S přítelem jsme výletovali ostošest (Adršpašské skály)

Oslavili jsme kamarádek dvacítku v retro stylu.

S přítelem jsme si užili naši první dovolenou na Ibize (přemýšlím, že bych o tom napsala celý článek..chcete?)...

..a tam si pochutnávali na výborných koktejlech.

Navštívili jsme upravenou pražskou ZOO.

Byli jsme na chalupě v Krkonoších:)...

...a prošmejdili to tam křížemkrážem.

A aby toho chození nebylo málo, prošli jsme si u nás v Hradci planetární stezku.

Dobře dobře, stále málo šlapeme, rovnou si vyjděme na Sněžku...

...a udělejme milion fotek! (sýýýr)

A někdy od září nebo října jsem tu už s vámi a musím říct, že jsem ráda, že jsem se k blogování vrátila. Po všech těch brunette-princess, brilliant-lip-gloss (představte si ten nejpubertálnější blogísek a máte to) a sparkle-in-eye (rádoby módní, ale řekněme si to na rovinu -já žádný módní guru nejsem) jsem si řekla, že si ty moje blábulky začnu psát znovu. 

A radši to už ukončím, užijte si Silvestr a ať Vám rok 2014 začne jen tak, jak si Vy sami přejete:)

1 komentář

Instagram

Theme by STS