středa 5. února 2014

Workouts Week 5 + little fitspiration

Krásné středeční ráno!
Vážně bych si přála, abych si svoje workouty zapisovala hned po docvičení a teď nemusela matně vzpomínat, co že jsem to minulý týden cvičila:D Ale nebojte, já si vzpomenu a v několika dalších řádcích o všem budete informováni (jupííí). Naštěstí na týden, který probíhá už teď, jsem si cvičení napsala dopředu a vytvořila jsem si takový plán, abych procvičila opravdu celé tělo. Takže....těšte se i na příští týden!



A teď tedy přicházím s mými workouty z minulého týdne. Tentokrát jsem vše nevypisovala do "plánovače" (protože jsem většinou cvičila podle více zdrojů), který si ale můžete uložit, či vytisknout tady.

PONDĚLÍ 27.1.: 28 min Abs & Butt (Fitness Blender)  +5 min protažení  +RockandRoll traning
ÚTERÝ 28.1.: Cheerleading
STŘEDA 29.1.: 10 min legs (XHIT) + 10 min Booty Routine (LivestrongWoman) + 10 min Total Body (BeFit) + 5 min protažení
ČTVRTEK 30.1.: Odpočinek kvůli večernímu plesu:D
PÁTEK 31.1.: Odpočinek po plesu:D    +Cheerleading
SOBOTA 1.2.: 5 min zahřátí + 15 min Shoulder ripper (NTC) + 10 min Abs (Fitness Blender) + 5 min protažení
NEDĚLE 2.2.: 5 min zahřátí + 10 min Butt & Thigh (Fitness Blender) + 7 min Abs (LivestrongWoman)

Budu ráda, když aspoň něco z mého plánu vyzkoušíte:) XHIT jsem nejdřív moc nemusela, ale poslední dobou se mi jejich cvičení líběj čím dál tím víc. Moc totiž nemusim, když na mě po celou dobu někdo ječí:D. Takže u cvičení vypnu zvuk a Bastille pustím naplno!
A cvičení od LivestrongWoman jsem teď zkoušela poprvé. Nejsou nějak extra těžké a přijde mi divné, až se de tomu někdy směju, jak paní, co předcvičuje, vypadá pořád perfektně, má natočené vlasy, je zmalovaná a do kamery se pořád usmívá. Ale, za vyzkoušení ty workouty stojí, pokud chcete náročnější cvičení doplnit něčím lehčím.


Já se většinou do cvičení moc nutit nemusím, ale někdy mám dny, kdy se mi opravdu nic dělat nechce, ale musím, protože vím, že třeba zítra to nebudu stíhat. V tomto případě si ještě těsně před cvičením beru notebook a projíždím své oblíbené tumblry, abych se koukla na ta hezká těla a trochu si dodala tu motivaci a chtělo se mi jít hejbnout zadkem. Paradoxně ale nejdu na ty všechny fitness tumblry se zdravými jídly a motivačními nápisy. Ty mě v tu chvíli z neznámého důvodu rozčilují a říkám si jen Nojo, jen se nepokakej, vždyť už jdu cvičit! Nevím proč, ale na tyto typy chodím až po docvičeném workoutu a zasloužené sprše. To už si pak hodiny prohlížím všechna dobrá jídla a motivační obrázky a říkám si, jakej jsem boreček, že jsem dneska tak hezky cvičila.
Ale abych se dostala k tomu, co mě donutí jít radostně posilovat téměř pokaždé. Miliony selfies, fotky polonahých rusek, které se fotí v zrcadle, v autě, v posilovně, v restauraci, prostě všude. Protože přes všechny našpulené (někdy i napíchané) rty, občas i až nevkusné outfity (ale to vážně jen občas, často slintám i po tom, co mají na sobě, ..když zrovna něco na sobě mají), se jim jedno odepřít nedá - skvělé postavy. A právě po tom já koukám a postupně se už odlepuju z postele a beru činky do rukou.
A tady je máme!

Ksenia - Rusky, diamanty, zlato, drahé...všechno

Russia Instagram Blog - fotky z ruských instagramů


Diamond Doll - asi můj nejoblíbenější z této sféry!

A jedeme na fitblry!

Nutrifitblr - přidává opravdu hodně fotek za den a kromě hezkých obrázků zde najdete i tipy na cvičení, recepty a odkazy na další fitblry:)


Stay with the fight - Hodně dobrot, čajů a jógy!


Running, cheaper than therapy - Takový více osobní tumblr, jeden z mých nejoblíbenějších!

Tak doufám, že jsem vás aspoň pro dnešek trošku namotivovala a bude se vám dnes cvičit líp než kdy jindy:) A budu moc moc moc moc moc ráda, když mi do komentářů napíšete, co motivuje vás, nebo hodíte rovnou nějaký užitečný odkaz!
Mějte se krásně!
-G

7 komentářů:

  1. Děkuju za tipy na tumblry:)
    Já se někdy do toho cvičení taky musím dokopat tímhle způsobem..Zrovna jsem docvičila, vůbec se mi do toho nechtělo a nakonec jsem cvičila HODINU! :D Jsem na sebe pyšná!
    Supr článek, blog je skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač:)) A taky občas když se mi nechce, tak mě to při cvičení tak chytne, že pořád nemám dost a chci cvičit ještě a ještě:D:)) Moc děkuju:))

      Vymazat
  2. Já se k tomu cvičení nejsem schopná dokopat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se zkus motivovat mými oblíbenými tumblry:D:)

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Jee, díky za skvělé tipy ke sledování a motivaci, teď mi to fakt bodne :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem tě nějakým způsobem inspirovala:)) děkuju:))

      Vymazat