Social Media

Need your advice + New running shoes

Ahoj!
Dnes bych článek zaměřila na běhání. Nejsem teda žádnej běžeckej expert a zatím nemám ani skvělé výkony, ale v poslední době mě běhání začlo docela dost bavit a to bych před rokem třeba vůbec neřekla! Takže..vy všichni, kteří se běhání bojíte (Já jsem k vám dřív taky patřila. Možná to je zapříčiněno atletickými závody z dřívějška, ale před během jsem vždycky nervózní..a vážně nevim proč!:D) nebo se k tomu pořád dokopáváte a dokopáváte, ale ještě jste nevyběhli ani jednou, dejte tomu aspoň šanci a třeba vás to taky chytne!

Na ty z vás, kteří máte s během větší zkušenosti, bych ale měla jednu otázku. Potřebovala bych poradit! Občas mě píchá v boku (vpravo těsně pod pasem..a hodně silně) a za boha nemůžu přijít proč. Teda..nějaké ty spekulace by to byly, ale nevim nevim..
Myslela jsem, že to je špatným jídlem před během. Někde jsem četla, že pomáhá ráno chodit nalačno, ale hubnout ve svalech nechci, díky. Jednou jsem si vzala müsli tyčku 2 hodiny před během a uplně v pohodě a po druhé jsem si vzala 2 hodiny před během menší müsli tyčku a půlku banánu a píchalo mě.
Další možností by bylo špatné dýchání. Ale snažím se správně dýchat, hezky pravidelně a hluboce a bez výsledku. Třeba v prvním kilometru mě píchá malinko výš a to už poznám a rozdejchám to, takže tím to asi taky nebude.
Někde jsem se ještě dočetla, že tyto problémy mají ti, kteří neposilují břišní svalstvo. Tak nevim, jestli je 4-6x týdně (minimálně 10 min) na břicho málo, nebo si se mnou moje tělo jen hraje.
Ještě jsem zpozorovala, že pak cítím tu bolest i třeba po několik hodinách od konce běhání.
A ještě jeden poznatek - když běhám s přítelem->v pohodě , když běhám sama->píchááá!
Takže kdyby kdokoliv z vás věděl, co s tím nebo s tím měl nějaké zkušenosti, budu ráda za každou radu!!

A ještě bych vám dnes ráda ukázala moje nové botičky na běhání, které jsem opravdu potřebovala, protože jsem zatím běhala ve sportovních botách, které ale přímo na běh nebyly.
Dostala jsem je od svého přítele k narozeninám a udělal mi s nimi velikou radost♥ Jsou vážně pohodlné, lehké a ten design♥. Líbí se vám taky?:)
1.4.-6

1.4.-7

1.4.-5

1.4.-3

1.4.-2

1.4.-4

Mějte krásný čtvrtek a pátek!!
-G

14 komentářů

  1. bože moj, tie tenisky sú prekrásne!! :) v tých sa ti bude behať jedna radosť :)
    k tomu behaniu, jedlom si myslim že to určite nie je, papáš pred behom fajn a podla mňa to bude prave tym dychanim. ako si aj sama napísala, ked beháš s priatelom, vtedy ťa v boku nepichá, možno je to prave preto, že sa počas behu s nim rozprávaš a ideš takym miernym tempom, za to ked ideš sama nerozprávaš sa a možno ideš trochu rychlejšie a preto máš potom ten problem. mňa to len tak napadlo, možno je to hlúpost :)
    a teda mne s tymto pichanim pri behu pomaha hlavne trochu netypicke dychanie, o ktorom som čítala už davno a fakt sa mi osvedčilo: dýchaš spôsobom 2 krat menši nadych, 2 krat menši vydych- čiže nadych, nadych, vydych, vydych. mam pocit že sa tak uvolnuje ten vzduch akoby postupne a pomaha mi to :)
    tak ked tak vyskúšaj a dúfam že odhalíš čo za tymto je :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:)) běhá se v nich vážně skvěle:)) Asi máš pravdu:) dnes jsme byli s přítelem běhat a příjde mi, že i u toho mluvení dýchám - několikrát nádech a několikrát výdech:) takže až poběžím sama, tak to zkusím:))

      Vymazat
  2. No, mě dřív píchalo, protože jsem neměla žádnou kondičku a bylo to ze špatného dýchání, teď když to začne, tak zmírním tempo, dodýchám se a v pohodě. Ale divný je, že tebe pýchá i pár hodin potom, nemůže to být třeba zánět slepého střeva?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zánět slepého střeva to není stopro:D to by bylo uplně dole:)) ale děkuji za komentář!!!:))

      Vymazat
  3. Ahojky, botky jsou překrásné, v těch se bude běhat ...! Mě začne vždycky píchat v boku, když doopravdy špatně dýchám, v poslední době si to už, naštěstí, dokáži pohlídat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:)) doufám, že se to u mě taky už zlepší:))

      Vymazat
  4. Nike mají skvělé boty jak na běh, tak na normální cvičení v tělocvičně. Sama taky jedny vlastním, ale běhat se odhodlám jen jednou za čas, takže boty na běh zatím neplánuji. :D:) S tím pícháním v boku ti vážně neporadím:/. Taky se mi to stává, ale když to začně, vím, že už se toho nezbavím a z běháním končím, naštěstí to není nějak často.

    Jinak přeju hodně úspěchů a pokroky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda!! Jsou opravdu lehounké, měkké a pohodlné:)) Moc děkuji!!!:))

      Vymazat
  5. wow nemam slov to su asi najkrajsie tenisky ake som kedy videla. bohuzial ti ale neviem poradit, mna strasne vzdy picha ked beham a aj preto ma to nebavi :(
    Inak ak mas rada NIIVEA mliecka pozyvam ta na giveaway o uplne novinky tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/04/nivea-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem začala běhat cca před měsícem a ze začátku mě v boku píchalo děsně, musel jsem se kvůli tomu několikrát zastavovat a rozdýchávat to po několika dnech jsem se snažila trochu zpomalit a pořádně si udržovat tempo, koupila jsem si pořádné běžecké boty a bolest sama odešla :) Předtím jsem to měla jako ty, že třeba ještě tři hodiny po běhání mě v boku hrozně píchalo, nemohla jsem se ani pořádně ohnout jak to byla silná bolest ale naštěstí se to už vyřešilo :) Jinak máš krásné botky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přesně tak to občas mám:/ tím tempem to asi určo bude...sama si ho hlídat moc neumím. Když běhám s přítelem, tak to je v pohodě:) Moc děkuju za radu!!:))

      Vymazat
  7. Nejspíš to dýchání dělá hodně... dodržovat tempo a menší nádech a delší výdech ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji:) budu se snažit a snad budou i výsledky:)

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS