pátek 4. července 2014

Holiday Breakfast

Hezké páteční ráno!
Moje dny jsou teď vážně bláznivé. Jsem víc zaneprázdněná než ve školním roce. Ale užívám si to! Tento týden jsem byla dva dny v práci, ve středu jsme jeli s přítelem na kolo (největší cyklo-odpůrce ujel 66 km a myslel, že chcípne:D), večer grilovali a včerejší den utekl jak voda ani nevím jak! Se ségrou jsme byly u babičky na obědě, kouknout po obchodech a večer na bruslích. Teď si pochutnávám na skvělé banánové kašičce s ostružinami a černým rybízem, ale tu uvidíte až někdy jindy. Dnes bych vám totiž ráda ukázala 4 snídaně z našeho "pobytu" u taťky. Tentokrát jsme se u něj měli vážně jak na dovolené! Grilovalo se kuřecí masíčko, dělali jsme si různé koktejly a snídaně probíhaly formou švédských stolů! A to snad ani s nadsázkou brát nemusíte! Miliony koláčků, ovoce, zelenina, jogurty, oříšky, vločky, semínka, zelenina, pečivo, džusy...a mohla bych pokračovat!

4.7.-1

4.7.-2

4.7.-3

4.7.-4

4.7.-7

4.7.-6

4.7.-5

4.7.-11

4.7.-8

4.7.-9

4.7.-10

4.7.-13

4.7.-12

Zaujala vás některá ze 4 snídaní?
A co byste si k snídani dali vy, kdybyste si mohli vybrat cokoliv?
Mějte krásný pátek a hlavně víkend! Já budu pracovat a užívat si letní chvilky s rodinou.
G

26 komentářů:

  1. Jaktože jíš tolik a jsi tak hubená?! :D To není fér :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám pocit, že po těchto 4 dnech u taťky nějaký kilčo přibylo:D Ale snažím se hejbat se nejvíc co to jde:D:D

      Vymazat
  2. Dokonalost, všechny makové koláčky/šátečky bych vám snědla do jednoho a všechno, co jen prošlo kolem máááku <333 =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom uplně stejně♥ Mák miluju ze všeho nejvíc!!

      Vymazat
  3. Ty tvoje snídaně! :D Před chvilkou jsem na blog dávala také článek, když budeš chtít můžeš se podívat. :)

    http://be-fit-with-t.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Joj mnam, vsetko vyzera dokonale a paci sa mi ze vzdy tvoje ranajky su take ze od kazdeho nieco-to su idealne ranajky:-) chcela by som sa ta spytat ci by si nemohla uviest recept na niektory z tych kolacikov, lebo vyzeraju super :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji:) ale bohužel tě zklamu:( Koláčky jsou všechny tentokrát kupované...Některé z normálních obchoďáků a některé z naší hradecké Bazalky:))

      Vymazat
  5. Nieže by mi tiekli sliny...ten melón :3 Kika

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, to teda závidím, vypadá to nádherně! No já nesnídám, teda snídám, ale tak 2-3 hodiny po probuzení, takže taková pozdní snídaně :D jsem zvyklá odmalička jen na ranní kakao a víc do sebe nedostanu, ono se to pak dost těžko mění.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji:)) já jsem jako malá taky skoro nesnídala , maximálně vypila jeden hrníček kakaa. Všechno se změnit dá:) Se snídaní má člověk o dost víc energie!!

      Vymazat
  7. Ahoj, zvu Tě na giveaway o pokuaz v hodnotě 1000,- na nákup v Adidasu. :) Určitě se zapoj, šance je velká. http://janniebel.blogspot.cz/2014/07/giveaway-adidas-neo-poukaz-1000kc.html . Snídaně jsou moje nejoblíbenější jídlo dne :D Dávám vždycky kopu ovoce s medem a moje milovaný ice caffee <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje taky:D nic lepšího neznám:D ovoce s medem jsem ještě nezkoušela, děkuji za tip!!!

      Vymazat
  8. Brala bych všechny snídaně všemi deseti! :D Miluji tohle uzobávání - od každé dobroty kousek a hlavně pestře a bez výčitek :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně!! Já to miluju uplně nejvíc:D:))

      Vymazat
  9. No to je báječná záležitost, takových talířků, koláčků a ovoce, paráda!

    OdpovědětVymazat
  10. ty blááho, snědla bych to všechno !!! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Zaujaly mě všechny snídaně, mňam! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Oh looks like such a lovely filling breakfast! xx

    wildflowerofprague.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. O to jídlo vypadá lákavě a máš super postavu:)

    OdpovědětVymazat