pondělí 25. srpna 2014

Little workout tips

Ahoj:)
Po dlouhé době tu jsem s fit-laděným článkem! A možná, že se tu teď takové články budou zase objevovat častěji. Máte je totiž rádi, je to něco, co mám ráda i já a hlavně....do konce září si hodlám svoje cvičeníčko užívat hodně a hodně, jelikož nevím, co bude až začne škola. Trochu se bojím, že nebude čas vůbec na nic a já budu muset vstávat v 5 ráno, abych si mohla v pokoji zaskákat a vzít do rukou ty moje pidi-činky (a mých 8 hodin spánku-abych byla krásná-bude fuč!). No, nebudeme se teď stresovat a raději se dostaňme k jádru věci-dnešnímu článku.
Pro ty, kteří se ještě nerozhoupali, jestli mají udělat něco dobrého pro svoje tělo, nebo dál sedět na gauči a nic nedělat nebo jen čistě pro ty, kteří se jen chtějí před/při/po cvičení lépe cítit, jsem sepsala pár tipů, návodů a nápadů.
Aneb co pomáhá mě a jak to vidím já!:)

24.8.-2

☺ Hlavně nad tím nepřemýšlejte! Začít cvičit? Jít teď cvičit? Odpověď je ano a bez námitek :D
☺ Začínáte se cvičením? Pokud máte jinou možnost, nechoďte do posilovny/běhat/dělat cokoliv brzy ráno a už vůbec ne na lačno. Někomu to tak vyhovuje, ale je to spíš o zvyku a takhle na začátku to nedoporučuji. Nebudete mít tolik síly a příště se vám do toho jít o to víc nebude chtít. Ano, mluvím z vlastní zkušenosti.....mně konkrétně se po ránu hůř dýchá.
☺ Najděte si nějakou motivaci. Fit blogerka, fit tumblr, fit instagram, fit časopis, fit kdokoliv-cokoliv. Pomáhá to, když vidíte, jak byste chtěli vypadat, jak se cítit apod., každý má svůj důvod jiný :)
☺ Najděte si to, co vás bude bavit. Vždyť dneska je už tolik možností! Můžete chodit do posilovny, na skupinové hodiny TRX, pilates, jógy, ..., cvičit si doma, běhat venku, chodit na tréninky všemožných sportů...
☺ Když se vám do cvičení nechce, o to spíš na to jděte! Kolikrát to v takový den bývá jeden z nejlepších workoutů. Navíc když to nechtění překousnete několikrát, tělo si už na cvičení zvykne a nějaký ten sport budete brát jako rutinu a žádné chci-nechci vás ani nenapadne.
☺ A pokud přemýšlíte, jestli si zacvičit dnes nebo zítra, správná odpověď je dnes! Zítra vám do toho něco může vlézt a pak budete akorát litovat, proč jste si nezamakali včera :)

Když už jdete na věc..
☺ Vždy mějte po ruce flašku s vodou!
☺ Cvičte na čerstvém vzduchu nebo s otevřeným oknem.
☺ Pohodlně se oblíkněte (a hezky samozřejmě :D = bude se vám mnohem lépe cvičit)
☺ Snažte si na cvičení vybrat správný moment: 2-3 hodiny po jídle + v dobu, kdy víte, že si něco budete moci dát do hodiny potom (čím dřív tím líp).
☺ Snažte se nejvíc, co to jde! Hodina cvičení, kdy jste se jen vymlouvali, proč vydržíte v planku jen 20 vteřin a ne 60, je promarněná a takhle se nikam neposunete.
☺ Když cítíte, že už nemůžete, myslete na něco jiného a čas začne utíkat rychleji (I promise!) Nebo se usmějte :D Jednou to při workoutu řekla Marissa z Gymra i Rebecca z Xhitu a já se hned smála jak měsíček na hnoji a aspoň na chvíli nevnímala, že mi zrovna hoří břicho.
☺ A na konec nezapomeňte na doplnění živin podle druhu cvičení a zasloužený odpočinek a regeneraci!

24.8.-4

24.8.-3

24.8.-1

Prostě cvičte s chutí a radostí, tak vám to půjde nejlépe:) A nezapomeňte i na ten odpočinek! (Jako já....až dnes jsem si uvědomila, že cvičím šestý den vkuse a tělo už trochu nadávalo a hned při druhém cviku se klepalo jak ratlík :D)

Doufám tedy, že se vám článek líbil, třeba vám i v něčem pomohl a budu moc ráda, když mi do komentářů napíšete, co pomáhá vám!
Mějte se krásně♥
G

22 komentářů:

  1. Máš dokonalou postavu, Gábi! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Gábi ty jsi tááková modelka, nádherná, strašně ti to sluší, tvou postavičku ti jen bledě závidím! Krásná" ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strašně moc děkuju za tak hezká slova:))

      Vymazat
  3. naprosto s tebou souhlasím:) úplně se vidím v tom ranním cvičení, to nikdy nemám tolik sil jako odpoledne :))

    OdpovědětVymazat
  4. Jéj u insta a we♥it bych mohla strávit hodiny :D Cvičení před školou bych asi nemohla, stačilo mi párkrát o prázdninách nalačno :D Sice se mi cvičilo dobře, ale předtím to se mnou málem seklo :D Taky už mě nenapadá myšlenka, že by se mi nechtělo cvičit :) Tělo si na pravidelnou dávku pohybu už zvyklo a když necvičím, tak mi to hodně chybí :) Někdy se musím i nutit k rest day :D Moc moc ti to sluší :)* A máš opravdu nádhernou postavu!
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásný komentář:)) K rest day se taky musím nutit:D nebo spíš na něj v poslední době zapomínám:D

      Vymazat
  5. Tenhle typ článků mě strašně baví, takže se těším na další:)! A máš super postavu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juu to mám radost:) moc děkuji:) určitě tu takovéto články budou zase častěji:)

      Vymazat
  6. Skvelé tipy, väčšinu sama dodržiavam. Tieto články mám u teba najradšej ;) A tenisky sú priam vražedne nádherné ♥

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji:* tenisky jsem dostala od přítele:) nejen že skvěle vypadají, i jsou extrémně pohodlné:)

      Vymazat
  7. Máš krásnou postavu a pěknej outfit na cvičení :) Super tipy
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Krásna postava :))) záááávidím :)
    Pozývam ťa na moju giveaway, kde môžeš vyhrať 10 skvelých produktov :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  9. wow mas nadherne oblecenie na cvicenie :) to je samo o sebe motivujuce :)

    Pozyvam na giveaway o prirodne vlasove vyrobky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  10. Zrovna jsem začala cvičit, takže takové rady se mi hodí:) Máš krásnou postavu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem vážně ráda:)) a mockrát děkuji:)

      Vymazat
  11. Super tipy. Taky začínám a nejtěžší ze všeho je se motivovat,ale začíná mě to bavit! :)
    Jinak máš naprosto úžasnou postavu, musím zdůraznit sovo Úžasnou! :D
    http://www.endavargova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super:) jakmile to člověka baví, tak u toho vydrží:) A vážně moc děkuji, jsi milá:))

      Vymazat