Social Media

My Workout routine

18.10.-2

Ahoj:)
Po delší době jsem se rozhodla zase napsat něco na téma workouty. Poměrně hodně lidí se mě v komentářích, ať už na blogu nebo na instagramu, ptá, jak cvičím. Tak bych vám to dnes chtěla trochu přiblížit. Myslím, že jsem o tom už dokonce někdy psala, ale ještě nebyl čas tu udělat kategorie, abyste se mi tu lépe vyznali, takže chápu, že se to nikomu moc nechce hledat :D. A navíc se u mě několik věcí po tom roce cvičení změnilo. Takže jdeme na to!

Kolikrát týdně cvičím? To záleží, jak to vyjde. Nemyslím to ve smyslu, kdy mám čas a kdy se mi chce, ale necvičím na dny po, út, st, .... Cvičím 5 dní vkuse a pak mám den přestávku. Moje tělo se na to postupně naučilo a těch 5 dní dokážu odcvičit pořádně. Po zkušenostech vím, že šestý den to už opravdu nemá smysl, i když se mi třeba hrozně moc cvičit chce. Tělo taky potřebuje oddych a nabrat síly na dalších pět workoutových dnů. Cvičit šest dnů vkuse jsem v poslední době zkusila asi dvakrát, protože jsem zapomněla, že je rest day. Už po desti minutách jsem se klepala jak ratlík a při burpees jsem si málem prolomila koleno na druhou stranu, protože svaly nezvládly ani ohnout nohu. Pět dnů ale zvládám naprosto v pohodě. Samozřejmě se ale stane, že jsem nějaký den třeba pryč nebo mně je špatně, a tak si ten plán trochu poupravím. V normálních dnech se tím ale snažím řídit a vyhovuje mi to tak.

Jak dlouho cvičím? Pod 30 minut většinou už nejdu. Ideální je teď pro mě 45 minut. Někdy stíhám ale jen 30 a někdy si to zase protáhnu na hodinku :)

Podle čeho cvičím? U mě teď vede moje nejoblíbenější NTC! Baví mě, jak si můžu vybrat druh cvičení, na jakou partii, kolik minut a podle jaké trenérky. Navíc se u cvičení moc nevykecávaj a já můžu poslouchat moje oblíbené písničky! Někdy se mě ale zasteskne po Marisse z GymRa, nebo si nějaký 30minutový workout doplním deseti minutami na břicho od Xhitu. + klasické wokouty doplňuji během.

Kardio nebo silový trénink? Kombinuji úplně všechno. Stokilové činky tedy nezvedám. Pořád cvičím doma, takže vše je tomu uzpůsobené. Ale snažím se mít některé workouty více posilovací, jiné zase více "skákací":D. Tak to mám i s částmi těla. Nesoustředím se pouze na jednu partii, ale snažím se posilovat všechny možné svalíky (a to i v jednom cvičení - mám nejradši ta, která jsou zaměřena na celé tělo). Necvičím totiž pouze proto, abych nějak vypadala, ale chci se udržovat v kondici, mít aspoň nějakou sílu a výdrž.

Kdy cvičím? Ráno, dopoledne, odpoledne, večer. Podle toho kdy mám školu. Asi nejlíp se mi ale cvičí tak 2 hoďky po snídani a zároveň těsně před obědem. Nalačno necvičím tak často, spíš když nemám čas jindy než ráno před snídaní. Nikdy ale nezapomínám si dát alespoň lžičku medu, aby mělo tělo z čeho pracovat! Ale snad nikdy si neplánuji workout úplně na večer. V podstatě vždy přemýšlím dopředu tak, abych maximálně do hodiny od cvičení jedla. A to v deset večer moc nejde.

A jako názornou ukázku vám sem přidávám, jak asi vypadá můj týdenní plán:

PONDĚLÍ: Total Body 45 min (NTC:Get Lean-Fire Drill)
ÚTERÝ: Total Body 30 min (NTC:Get Toned-Body Remix) + 15 min Total Body (NTC: Get Focused-Box Smart)
STŘEDA: Total Body 30 min (Gymra) +  Abs 10 min (XHIT)
ČTVRTEK: běh 5km + Abs 15 min (NTC:Get Focused-Alpha Abs)
PÁTEK: Total Body 50 min (Gymra)
SOBOTA: volno
NEDĚLE: Total Body 30 min (NTC:Get Strong-Pump Station)

18.10.-4

18.10.-3

18.10.-6

18.10.-1

18.10.-5

Doufám, že vám v něčem dnešní článek pomohl a líbil se vám. Pokud by vás ještě cokoliv napadlo, klidně se mě na to zeptejte do komentářů tady, na instagramu nebo mi napište email na anetaagabriela@gmail.com.
A mějte se krásně!
G

10 komentářů

  1. No třeba tvoje nohy bych brala, takhle štíhlé je snad sen každého :D teda kromě fitnessek asi :D

    OdpovědětVymazat
  2. S kolik kg činkama cvičíš workouty s NTC?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám jen kilo a půl:) ale doufám, že od ježíška dostanu těžšíO:)

      Vymazat
  3. Máš to opravdu zajímavě rozdělené :) Já tedy cvičím podle toho, kdy přijedu ze školy a tak :) Třeba když mám taneční, tak ten den vůbec necvičím, protože mám bolavé nožky a navíc přijedu v osm domů :D Taky mám nejradši workouty na celé tělo, ty jsou nejúčinnější :) Ale stejně vedou abs! :D
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to takhle mám:) ale snažím se to nějak plánovat už dopředu:))

      Vymazat
  4. Máš krásnou postavu i super věci na cvičení :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS