Social Media

Circuit Training - Expreska + Giveaway

17.11.-2

Asi před měsícem jsem dostala nabídku vyzkoušet cvičení v Expresce. Jak asi víte, už přes rok si cvičím pouze doma (pokud nepočítám tréninky RockandRollu, se kterým jsem v červnu skončila), nechodím do žádného fitka ani na žádné lekce zumby, pilates apod. Popravdě by mě tyto dva druhy "cvičení" ani moc nelákaly. Ale kruhový trénink v růžovém fitness klubu? Yes Please! :D Bohužel i přesto, že je Expresek po celé republice (a najdete je i na Slovensku!) přes 20, u nás v Hradci zatím není ani jedna. A tak jsem se rozhodla přicestovat za mojí Terezkou do Prahy a vzít ji na cvičení s sebou (protože ve dvou se to lépe táhne).

17.11.-1

Objednaly jsme se tedy na minulý čtvrtek na úvodní hodinu, která je pro všechny zdarma a trenérka vám vše zde vysvětlí a vše vás naučí. Ve čtvrt na jednu jsme tedy naklusaly do růžové tělocvičničky, kde s námi trenérka nejprve vyplnila krátký dotazník, zkontrolovala, které partie máme zkrácené nebo málo posílené, aby věděla, jak nám přizpůsobit trénink, co vylepšit a na co se zaměřit. Pak nám vysvětlila jak je jejich kruhový trénink konstruovaný, ukázala nám, jak každý stroj funguje a jak na něm máme správně cvičit. A mohly jsme začít!

18.11.-1

18.11.-2

Jeden kruh se tedy skládá z osmi půlminutovek na strojích a mezi jednotlivými stroji je vždy ještě "mezistanice", kde děláte půl minuty kardio (běháte nebo skáčete na stepech), nebo nějaký cvik s pomůckami (gymnastické míče, bosu, činky, posilovací gumy), který vám trenérka zařadí do cvičení podle toho, co chcete ještě víc posílit. Celkově tedy jedete jeden kruh 8 minut vkuse (po půl minutě vás vždy gong upozorní, že se máte přemístit) a až potom je přestávka. My jsme si s Terkou daly dva kruhy a už po těch nás svalíky bolely a zpotily jsme se. Obě jsme se shodly, že nás tenhle druh cvičení hrozně bavil! Nenašla bych na něm jediný mínus. Kombinuje se zde posilování i kardio a procvičíte vážně úplně celé tělo! Takové workouty dělám vlastně i doma, ale cvičení na strojích je podle mě ještě o něco větší zábava a takové super zpestření.

Expresku bych teda rozhodně doporučila, ať už chcete zhubnout nebo posílit. Mně třeba klasické fitko a cvičení mezi chlapama se svalama přes celou tělocvičnu moc neláká, ale tohle je skvělá alternativa v příjemném prostředí, kde vás navíc ten KRUH tlačí k tomu nezvolňovat a neflákat se, jako třeba v posilovně, kde vás to může svádět jít po každém cviku kecat s někým známým :D. Pokud byste si ale stále nebyly jisty, zda by toto cvičení bylo pro vás to pravé ořechové, běžte si zkusit první lekci zdarma a podle mě budete odcházet se super dojmy stejně jako my s Terkou!:) Na jejich internetových stránkách si můžete najít vaši nejbližší Expresku, objednat se a přečíst si ještě více o ní.

17.11.-11

17.11.-12

17.11.-13

17.11.-14
(Za kvalitu fotek se omlouvám. Slečna trenérka byla výborná, vše nám vysvětlila, zodpověděla všechny naše otázky, byla milá a vstřícná, ale omylem na foťáku zapla nevím co a ze sportovního režimu se stal režim fotky-jako-kdybyste-cvičili-o-půlnoci. Zesvětlit to sice trošku šlo, ale nádech á la fotka-focená-foťákem-na-mobilu-15let-starým se mi vylepšit nepodařil:D)

18.11.-3

A třikrát HURÁ a třešnička na závěr! Jelikož jsem dostala pro mé dvě kamarádky 14 dní cvičení v Expresce zdarma, ale holky moje jsou dost časově vytížené a mně by se dojíždění do Prahy opravdu nevyplatilo, rozhodla jsem se některým dvěma z vás tento poukaz darovat!
A co proto musíte udělat?
Buď se stát mým pravidelným čtenářem zde na blogu přes Google (ve sloupku vpravo) a do komentářů mi napsat, jaký typ článků vás u mě na blogu nejvíce baví + přidat váš email.
Nebo mě sledujte na instagramu, vyfoťte na instagram sportovní outfit, ve kterém cvičíte nejraději (buď na sobě, nebo pouze zvlášť kusy oblečení) a fotku označte hashtagem #expreska @gabrielakre, ať váš obrázek najdu.
Nebo zvolte obě varianty a budete mít dvakrát větší šanci vyhrát:)
U komentářů pod článkem bude výherce vybrán náhodně a na instagramu vyberu já (asi za 14 dní).

Expresce bych chtěla ještě jednou poděkovat za tuhle skvělou nabídku, Terezce za skvělou společnost a pozdravit nemocnou Páju, která nám tam moc chyběla!

A vy se mějte krásně a Expresku vyzkoušejte!
G

7 komentářů

  1. No rozhodně ty snídaňové, to je aspoň pořádná porce inspirace (a dobrot) :3

    OdpovědětVymazat
  2. Dřív bych jednoznačně řekla, že mám nejradši články o jídle (:D), ale poslední dobou mě víc baví ty outfitové :)
    mail: R.Laudatova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Téda Gábi, ty jsi kočka, každou s tvou fotkou žasnu víc a víc:) A co mě u tebe uchvacuje nejvíc je jasné, což píšu pod každý příspěvek skoro, to jsou tvé jídelní posty, které nemají konkurenci! Ty snídaně jsou doslova královské a strašně se mi líbí, jak nádherně to umíš nadekorovat a vyfotit.)
    lucie.syslova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Nabídku jsem také dostala, ale vzhledem k tomu, že nejbližší cvičení mám také v Praze a nemám možnost se tam z časových důvodů na cvičení dopravit, musela jsem ji odmítnout. Cvičení mě ale zaujalo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, že nemáš tolik času, my si to s kamarádkou moc užily:)

      Vymazat

Instagram

Theme by STS