Social Media

How To Style Oversized Shirts - part 1

HowToStyleOversizedShirts-blog

Moji nekonečnou lásku ke košilím, která se začla projevovat asi před rokem, jste mohli zpozorovat už na mém instagramu. Vždycky jsem nejraději nakupovala jeany a vršky málokdy. Což se nemění. Tedy až na ty košile... Rozhodla jsem se proto pro vás nafotit nějaké fotky a sestříhat video s nápady jak oversized košile nosit. Protože je fotek kupa, rozhodla jsem se vám to rozdělit do dvou článků a ten první je tu právě teď!

Look one
Košile - RESERVED, Tričko-DIY, Kalhoty - MANGO, Boty - PULL&BEAR, Náušnice - SIX, Hodinky - DKNY

Tuhle kostkovanou flanelovou košili jsem si hrozně oblíbila. V zimě byla perfektní, jelikož krásně hřála a bude podle mě super i na jaro, protože není pouze černo-béžová, ale má v sobě i proužky světle modré. Podobnou jsem myslím viděla i u Mariannan. Dá se zkombinovat i se sukní, nebo více holčičími kousky, nebo jen klasickými černými kalhoty, hodit na tričko a přidat neutrální nude rtěnku.

5.4.-5

5.4.-4

5.4.-3

5.4.-1

5.4.-2

5.4.-6

Look two
Košile - RESERVED, Legíny - RESERVED, Boty - NIKE, Náušnice - SIX, Hodinky - DKNY, Prstýnky - H&M

Snad ten nejkrásnější úlovek, který jsem v Reserved sehnala. A hned bych taky chtěla poznamenat, že tenhle článek nevznikl na základě nějaké spolupráce s Reserved:D. Jestli umí něco opravdu dobře, tak to jsou právě košile a i v druhém dílu How to style oversized shirts budou hrát hlavní roli.
Tuto modro-bílou nejraději nosím právě s červenou rtěnkou a zlatými doplňky a v této kombinaci se cítím nejlépe!

5.4.-12

5.4.-8

5.4.-9

5.4.-13

5.4.-15

5.4.-17

5.4.-16

5.4.-7

5.4.-10

5.4.-11

5.4.-14

5.4.-18

5.4.-19

5.4.-20

VIDEO TIME


Dnešní článek mi dal hodně práce, zabral spoustu hodin focením, úpravami i stříháním, takže doufám, že se vám líbil a budete se těšit na druhý díl, který se tu objeví už brzy!
Mějte se krásně a určitě mi napište, který z těchto outfitů se vám líbil více!
G

11 komentářů

  1. Skvělý článek :) Ty air max ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý nápad, osobne sa mi viac páči druhá košeľa a celkovo outfit, úplne super. A zaujímavé je aj video :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hrozně se mi líbí ta modro-bílá :) a moc ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  4. Jůůů video se ti moc povedlo :) A celkově článek super, hlavně ten druhý look :) Miluju modro - bílou kombinaci :3
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. hodně se mi líbí ta druhá varianta, protože ta košile je fakt parádní! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super outfity. Ty hodinky DKNY jsou krásný. Taky přemýšlím, že si je pořídím, zatím u mě vítězí tyhle: http://www.brawat.cz/dkny-hodinky/

    OdpovědětVymazat
  7. super kombinace! sluší ti to :-) .. ještě by to chtělo více šperků, nevím jak jsi na tom, ale já mám dvě veliké šperkovnice plné stříbrných šperků:-) nejvíc jich mám od přítele, ale i sama si kupuju, někdy ve výprodeji naleznu nádherné kousky za super ceny:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju:) ja mam radsi minimalismus, co se sperku tyce, abych nevypadala moc preplacane:) ale moc dekuji za nazor:)

      Vymazat
  8. To jsou tedy nádherné košile. Já mám osobně také hroznou úchylku ke košilím a tak si je vybírám docela často. Problém bývá v tom, že ty hezké bývají i dražší a tak spíše inklinuji k webům jako je třeba eshop second hand , ale nestydím se za to. Když člověk najde dobře, nikdo to ani nepozná :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tahle bílá košile vypadá parádně. Žádné složitosti. O tom přesně je někdy krása. V jednoduchosti je síla. Fůru takových bílých košil seženeš na onlinesekac.cz. Znáš tento portál? Pokud ne, tak určitě navštiv. Jedná se o online second hand. Že si o tom ještě neslyšela? Tak šup a vybírej.

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS