Social Media

Palm Trees

Ahoj!
Nevěděla jsem, s jakým příspěvkem přijdu dnes (v hlavě jich mám totiž vymyšleno nespočetně), ale jelikož teď nemám moc času, bude to outfitový a tak i trochu tématický k tomu, co se blíží! A spoustu z vás už určitě ví, o čem mluvím. V neděli s přítelem odlétáme k moři a já se už nemůžu dočkat! Ale musim to moje nadšení trochu začít krotit, protože den před odletem by to mohlo odejít pryč. Vážně! Řekněte mi, že to tak taky nékdo z vás má! Těšíte se celé týdny na něco úžasného a den předtím to z vás najednou spadne a nadšení nikde. Takže se teď musím uklidnit, abych v sobotu a neděli mohla být ultra extrémně excited:D

Dnešní outfit je takový hodně holčičí. Já často sukně nenosím, líp se cítím v kraťáskách, ale tuhle koženkovou mám moc ráda:) A tohle moje nové palmičkové tílko naprosto miluju! Je z Tezenis, kam mi poradila kamarádka, ať zajdu, když jsem jí říkala, že nutně potřebuju nějaké basic tílka. Koupila jsem si ještě jedno klasické v černé a před pár dny tam zašla ještě pro dvě mamce a sobě pro roztomilý croptop, který určitě taky někdy uvidíte:)

29.7.-12

29.7.-10

29.7.-8

29.7.-6

29.7.-4

29.7.-13

29.7.-9

29.7.-2

29.7.-7

29.7.-5

29.7.-3

29.7.-11

29.7.-1


Doufám, že stihnu napsat všechny články, abyste tu měli jeden předtím, než odletíme a pak i v průběhu naší dovolené:)
Mějte se krásně!
G

PS: Ignorujme ten překrásný koš na pár fotkách a obdivujme radši nádherné levandule♥:D

8 komentářů

Instagram

Theme by STS