Social Media

Mallorca photodiary p.3

25.8.-16

Ahoj!
Jsem ráda, že jsem (i kvůli blogu) nafotila takovou spoustu fotek z naší dovolené. Aspoň máme krásnou památku a celý týden si vlastně i prostřednictvím těchto článků můžu vždycky připomenout:) Na druhou stranu je ale fajn, že moje počítačová složka Mallorca 2015 není přecpaná pouze blogovými fotkami, které nezachycují ty úplně random chvíle a vtipné momenty! Ono vážně bude něco na tom, když psala Marianna, že je docela těžké být jako blogerka na dovolené a fotit zvlášť fotky na blog, na instagram a do svého vlastního soukromého "alba". Tak se pojďme podívat na naše další dny na skvělé dovolené na Mallorce.

DEN CTVRTY
REST&SPORT
Ctvrtek jsme zahajili opravdu skvele! Jelikoz nam ve stedu konecne dorazili sportovni botky (samym nadsenim, ze jsme uz u naseho hotelu, jsme je toiz zapomneli v autobuse, ktery nas vezl z letiste..to jsme celi my:D), mohli jsme si privstat a jit si zabehat na promenadu. No ni nevim, jestli to nakonec bylo tak nadherny. Jsme totiz primo uprostred velike party oblasti, kde je jeden klub, diskoteka, pivnice, restaurace vedle druhe a jezdi sem prevazne mladi Nemci. Plaz s promenadou tak v 7 rano vypadaly asi takto-skupinky opilych kluku i holek postavajici, posedavajici a i polehavajici co 10 metru a brcka, nedojedene hamburgry, vypite kelimky valejici se naprosto vsude. Clovek by tomu snad ani neveril, kdyz je pres den vse tak ciste a hezke. No bylo to pri nejmensim dost zajimave:D
Jink jsme si cely den vyhradili na valeni u bazenu, opalovani a cteni knizek. Abychom se ale nevaleli az moc, prisel cas i na fitko! ....a pak samozrejme zaslouzenou oooobri veceri:)

DEN PATY
BIKES!
Pujcit si kola byl ten nejlepsi napad, co jsme tady na Mallorce mohli mit. Pátek byl zarucene ten nejskvelejsi den tady! Z naseho mista, kde bydlime (El Arenal) vede cyklostezka primo az do hlvniho mesta. Ale jaka! Celou dobu clovek jede podel more a ma moznost se vykoupat asi na sto ruznych plazich. Miji i letiste a letadla tady vzlitavaji primo nad nim! A celkove je to okoli proste nadherne. My jsme jeli az na uplny konec cyklostezky, ktera konci za velikym pristavem v Palma de Mallorca. A pak jsme se opet vydali do centra mesta. Moje zlaticko mi dovolilo si na 10 minut znovu prohlednout Pull&Bear a jedna zastavka byla i v Disney shopu, kde jsme byli uz ve stredu a ja se tam zamilovala do plysove Lady z Lady&Tramp (moje nejoblibenejsi pohadka uz od detstvi). Oba jsme tam skocili pro darecky pro moje prcky sourozence a pro malou Julinku od pritelovy segry:) Meli jsme v planu se v Palme i naobedvat, ale ty snidane a vecere nam vazne staci (spis jsou az az:D), takze jsme zase frceli zpet do Arenalu. Tenhle vylet byl snad nejkrasnejsi, co jsem kdy prozila:)) Hlavne kdyz jsem vylezla ze sprchy a na posteli na me cekala...mala....roztomila....plysova....Lady!

25.8.-15

25.8.-14

25.8.-13
Celý outfit ve videu jste mohli vidět tady

25.8.-12

25.8.-11

25.8.-9
Tahle široká pláž :O ♥

25.8.-8

25.8.-7

25.8.-6

25.8.-5

25.8.-4

25.8.-3

25.8.-2

25.8.-1

Doufám, že vás ta samá Mallorca už nenudí:D. Nebojte, příště bude stoprocentně článek o něčem jiném. Ale stejně jsem se chtěla zeptat, mám stříhat video/vlog z Mallorky?:)
G

12 komentářů

  1. S tím focením je to pravda, to bys pak nemohla dělat nic jiného než vlastně jen fotit a fotit :D Super fotky, s těma opilcema si to moc dobře pamatuju a to jsem byla na Mallorce tak 5 let zpátky :D A určitě jsem pro vlog!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekujuuu:) hned jak bude vic casu, pustim se do strihani vlogu:))

      Vymazat
  2. Vlog by byl určitě fajn, protože fotky vypadají nádherně :)!

    OdpovědětVymazat
  3. na Mallorce jsem byla jen jednou v ramci plavby lodi - takovym tim velkym titanicem - takze jsem tam stravila jen par hodin, ale moc se mi tam libilo :) jinak s tim focenim to znam - nafotit fotky pro rodinu, pro instagram a jeste na zrcadlovku na blog da nekdy zabrat :D a jsem taky pro vlog :)
    ¨ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj neměla by jsi odkaz na ty kratasky z h&m jsou fakt hezké. A po tvé jedné recenzy těchto plavek jsem po nich zatoužila a bohužel pozdě. Jinak video určitě udělej baví mě a určitě i ostatní na ne koukat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj:) podle me jsou uz asi vyprodane, na strankach jsem je bohuzel nenasla:/ Brzy udelam, tak se teste:))

      Vymazat

Instagram

Theme by STS