Social Media

SOWG: Holdiay-Essentials + Tips&Tricks for Packing

2.8.-15

Ahojda!
Je sice trochu zvlastni vam tu ted psat o tom, jak se sbalit na dovcu, kdyz uz tu jsem, ale aspon vam treba rovnou muzu rict, co se doopravdy hodilo a co ne:)

2.8.-14

Casopisy. Pres rok si zadny nekupuju, protoze si je s pritelem chodime prohlizet a cist do knihovny, ale ma dovcu si vzdycky aspon jeden koupim. A vetsinou vyhraje ten, u ktereho je nejlepsi darecek:D Minule leto zvitezily miniatury samponku a kondicioneru Aussie, ted zase bryle v Elle! Casopis zatim otevrel jen muj pritel, ale ja jsem z bryli naprosto nadsena.

2.8.-13

Pruvodce. Pokud neplanujete pouze lezet u more ci bazenu a chcete i neco videt a neco super zazit, rozhodne zasednete k netu, projdete si par stranek s tipy z vasi destinace, nebo si kupte (pujcte) pruvodce. Ja jsem i hodne rada, ze jsme si procetli recenze u hotelu a dozvedeli se tak o cyklostezce, ktera tady vede.

2.8.-12

Roztomila visacka na kufr. Ta vam rozhodne zajisti to, ze si svuj kufr poznate hned, jak vyjede po pase. Ja jsem si na svuj ananas pockala a ukoristila ho ve slevach v H&M.

2.8.-11

Knizky. Jedna z mych nejoblibenejsich relax-cinnosti na dovolene je cteni. Normalne nemam na knizky moc casu, takze se vzdycky tesim, az budu mit klid u bazenu a hezky si poctu. Girl Onilne jsem prave docetla a prekvapilo me, jak skvely a napinavy to byl pribeh! Rozhodne doporucuju:) Zoe se to vazne povedlo:) A na Papirova mesta si brousim drapky ted. Uz jen kvuli tomu, ze chceme po dovce s pritelem hned letet do kina! Taky se na Caru tak tesite?:)

2.8.-10

Miniaturky. I kdyz je vypotrebujete, nechte sj je! Presne tohle je totiz na prazdniny perfektni! Setrit kila v kufru se vzdy hodi:D
Gumicky. A hodne gumicek. Uz ted nevim, kde pulku tohodle balicku mam:D
BB cream/Make Up s UV filtrem. Ja rozhodne preferuji BB cream. Na leto je podle me super neco lehciho. A i kdyz se pod nej namazu normalnm kremem na opalovani, dalsi ochrana v bb se rozhodne neztrati. Tenhle od Garnier rozhodne doporucuju! Docela me prekvapilo, jak kryje, prestoze je tak lehky.
Serum na konecky. Nutnost pro me behem celeho roku. Takze u more je potreba jeste vic! Tento od Syoss mam ted nove a jeste uplne nemuzu rict, jakej je. Predtim jsem vzdy mela poslunickovy od Baley a ten byl perfektni, ale uz ho bohuzel nevyrabi:(

2.8.-9

Sunnies. Driv jsem je hrozne nerada nosila (vubec nevim proc) a mamka me vzdy hrozila s tim, ze budu mit vrasky:D Ted uz me spis musi drzet, abych si porad nekupovala nove a nove.

2.8.-6

2.8.-24

Bikiny. Protoze co je jeste lepsi nez nakupovani bryli? Kdyz u plavek muzete vymyslet super kombinace vrsku a spodku?

2.8.-5

A jak si tedy balim na dovolenou ja? Hodne dulezity je u me poradek. Cely pokoj si uklidit, aby se nikde nic nevalelo a vsechno vypadalo (a bylo) ciste. Jen tak si pak nespletu veci, ktere mji zustat doma a ktere pojedou se mnou a nic nezapomenu.

2.8.-4

Na postel si vyskladam kousky obleceni, ktere pripadaji v uvahu, ze si je sbalim s sebou a pak si rovnou vymyslim outfity a kouknu, co se k sobe hodi. Nestane se mi tak, ze bych tahala zbytecne veci, co s nicim nejdou dohromady a tahala s sebou az moc veci.

2.8.-3

Stejne tak si dobre promyslim, pod co potrebuju jake spodni pradlo a jake doplnky se k cemu budou hodit.

2.8.-2

A co nejvice miluju na baleni? Seznamy! To-Do listy a Packing-Listy. Pisete si je taky?

2.8.-1

2.8.-8

2.8.-7

A jeden tip, jak prepravit retizky, aniz by se vam vsechny smotaly dohromady. Protahnete je brckem a nebudou mit sanci! Overeno.

Dalsi vychytavkou na dovolenou, at uz jedete s pritelem nebo kamaradkou, je rozdvojka na sluchatka. Protoze jsme ale tady na Mallorce na miste, ktere je uprostred jedne velke party, hraje hudba u bazenu i na plazi a na pokoji mame pustene Spotify, rozdvojku jsme nevyuzili ani jednou:D

A co vam nikdy nesmi chybet, kdyz jedete k mori? Napiste mi vsechny tipy!
G




12 komentářů

  1. Ta rozdvojka na sluchátka je boží vynález. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda! Uz se nemuzu dockat, az ji opravdu pouziju:D

      Vymazat
  2. Já na konečky používám ten Glisskur a nepomáhá to vůbec, spíš bych řekla, že mi to vlasy dělá ošklivějšími. Mastnějšími. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mne zatim oba zminovane vyhovuji:) davam je hlavne na konecky a lehce i do pulky vlasu:)

      Vymazat
  3. Girl online jsem cetla taky a opravdu se mi libila :) !
    A ta vysacka je skvela :D !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mne taky!:) a visacka se libila vsem malym holcickam na letisti:D

      Vymazat
  4. Perfektný článok :)
    Ďakujem za perfektný tip pre náhrdelníky, nikdy by ma to nenapadlo :) Navyše na rôzne zoznamy a To Do listy som absolútny maniak, takže som rada, že nie som jediná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekujuuu:) ja jsem na ten tip prisla u youtuberky Clausie Sulewski, tak jsem se s vamino nej musela podelit:))

      Vymazat
  5. já balení bytostně nesnáším :D vždycky se mi povede něco zapomenout a vzít si něco úplně zbytečného, klasika! ale čeká mě to na konci měsíce, protože 1.9. odlétáme do Řecka, strašně se těším :)) určitě vyzkouším ten tip s brčkem, to je fakt skvělý nápad.

    OdpovědětVymazat
  6. Supr článek! Mě teď čeká balení na 2 měsíce, protože se stěhuji na chvíli do Vídně, ale vůbec si neumím představit, jak to do jednoho kufru nabalím. To je hodně špatnej vtip. A jak se znám po tamních nákupech si budu muset minimálně další kufr dokoupit :D
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekujuuu:) a s tim problemem s mistem v kufru ti zcela rozumim:D sbalit se do 15kg byl des:D a jeste vetsi pro ceste na zpatek:D

      Vymazat

Instagram

Theme by STS