Social Media

Video: My favorite Ab Workout from N+TC

První workoutové video!
Musím se pochválit, že jsem se k němu konečně dokopala. Ale vlastně se zároveň na sebe i zlobím, protože jsem ho plánovala udělat už rok. Každopádně, video je tady a já doufám, že se vám bude líbit a budete podle něj cvičit!

5.9.-1

5.9.-2

5.9.-3

5.9.-4

Vůbec jsem se nemusela dlouho rozhodovat, jaké přidat jako první, jelikož
1) tohle je vážně jedno z mých nej nej nejoblíbenějších cvičení na břicho
2) řekla bych, že hodně z vás hledá workouty především na břicho
a 3) se opět a znovu snažím vás dokopat si stáhnout Nike+ Training Club aplikaci (a vážně mi za to nikdo neplatí:D jde čistě jen o to, že já ji miluju a věřím, že se zalíbí i vám!) a pokud nemáte možnost stažení, aspoň si tento workout můžete zacvičit i bez ní

Tento workout se skládá ze 7 cviků, které se různě opakují po do bu 15 minut, není mezi nimi žádná přestávka a já vám garantuju, že vás bříško bude pálit po celou dobu. Ve videu vám ukážu jednotlivé cviky a rovnou do článku přidávám soupis toho, jak ve skutečnosti jdou cviky za sebou. Ale je to čistě na vás, můžete si zacvičit jen těch 7 po minutě, ale výsledky se samozřejmě dostaví dřív, když nebudete podvádět a dáte si celou čtvrt hoďku:*

K workoutu potřebujete pouze podložku a stopky nebo nějaký časovač. A nebo si rovnou stáhněte N+TC aplikaci a máte to nejjednodušší. Tak jdeme na to!




5.9.-6

Aplikaci Nike+ Training Club si můžete stáhnout zde: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nike.ntc&hl=cs
A stoprocentně mi napište, jaký další workout byste rádi!
Mějte se krááásně!
G

5.9.-5

11 komentářů

  1. Super video ! Máš krásnu postavu. NTC mám stiahnuté už dlho, cvičila som ho veľmi dlho každý deň, ale teraz som sa trochu viac zamerala na Fitness Blender a Xhit, no veľmi rada sa vždy vrátim alebo skombinujem cvičenie aj s NTC :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee dekuju:) Podle Xhitu jsem tak pred rokem taky docela dost cvicila, ted uz jedu ale hlavne N+TC :))

      Vymazat
  2. Super video a článek! :) Určitě si podle toho zacvičím :) Aplikaci mám staženou, ale nevím kolikrát týdně cvičit a jaká videa vybírat a kombinovat. Příště by mohlo být něco na zadek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuju!! Na zadek bych stopro mohla neco vymyslet:) Cvic kolikrat tydne muzes a co te bude bavit:) nejsou zadna presna pravidla:) jen to chce pravidelne, aby clovek videl nejake pokroky a zaroven si hlidat taky rest day, aby ses moc nepretezovala:) jinak tu mam nekolik food and workout diary, tak se uzes inspirovat, jak woroouty kombinuji ja:)

      Vymazat
  3. Gábi ty snad nemáš na sobě ani deko tuku?:O a chci se zeptat, cvíčíš za den třeba jen tento workout nebo pak ještě něco děláš?děkuju moc,míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale mam!:D a tohle jsem hlavne tocila jeste pred dovolenou a po dovce jsem docela pribrala:D A skoro nikdy necvicim jen jeden workout. Vetsinou cvicim 45 min, takze si ty workouty z N+TC nejak namixuju:) A hlavne se snazim pokazde procvicit cele telo a nesoustredit se pouze na jednu cast:)

      Vymazat
  4. Jaká je tvá váha a výška? :) Jsi překrásně hubeňoučká!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju:) merim 165cm a vahu nevim, nevazim se, neni to pro me dulezite cislo:)

      Vymazat
  5. Super video, většinu z toho cvičím taky! A máš vážně krásně vypracovanou postavu Gábi:)* Jde vidět, že mákáš!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekujuuu, udelala jsi mi obri radost:) a doufam, ze brzy taky pridas tipy na to, co cvicis ty:*

      Vymazat
  6. Příště prosím video na zadeček! :)

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS