úterý 20. října 2015

Food&Workout diary p.7

Nejoblíbenější článek aneb co jsem jedla a co cvičila je zase tady!
Snažím se teď trochu dávat si víc pozor na to, jak jím. Aby se mi už nestávalo jako hned první den v jídelníčku, že budu dohromady obědvat a večeřet. Jsem z toho pak nafouklá a nemám tak žádný režim. Je docela těžké si nějaký režim vytvořit, když mám každý den úplně jiný. Jednou jsem celý den doma, druhý den letím ze školy rovnou do práce, že oběd ani nestíhám.

Můj cíl je tedy teď takový, že bych chtěla trochu zmenšit snídaně, abych si někdy dala dopoledne i svačinu a celkově si hlídala, abych jedla MINIMÁLNĚ 4x denně. Samozřejmě když snídám v 9 a obědvám ve 12, tak tam mezi už nic nenacpu, ale když to půjde, chtělo by to si aspoň něco malého dát.
Jaký režim vyhovuje vám? Jíte 3x denně nebo 5x? 

ČTVRTEK
Běh cca 30min
Snídaně: Ovesná kaše s ovocem + müsli s konopným mlékem
Svačina: ovoce
Oběd+večeře: Celozrnná pizza + zelenina

PÁTEK
Snídaně: Štrůdl, kobliha a rozmačkaný banán s jablkem, semínky a kokosem
Workout: 30min N+TC (Fighter Fit) + 7min XHIT Ab workout
Oběd: Tortila s kuřecím masem a zeleninou s americkými bramborami
Svačina + večeře: jablko + kafe s konopným mlékem

20.10.-1

SOBOTA
Běh cca 30min
Snídaně: Celozrnná bagetka se šunkou a okurkou, vločky s ovocem a hruška
Svačina: müsli s konopným mlékem
Oběd: kuřecí řízek a zelenina
Večeře: Celozrnný toast se šunkou a zeleninou + hroznové víno

16.10.-7

NEDĚLE
Snídaně: Palačinky s banánem a mákem + ovoce
Oběd: Zeleninová polévka
Vepřové maso s rýží a rajčatovou omáčkou
Svačina: Kafe s konopným mlékem a jablko
Večeře: Tortila s kuřecím masem a zeleninou + americké brambory

16.10.-6

16.10.-5

PONDĚLÍ
Snídaně: Alpro dezert + ovoce + štrůdl
Workout: N+TC 30 min Jump Start + 12 min Core Control
Oběd: Těstoviny s masovou směsí
Svačina: štrůdl
Večeře: Celozrnné chlebíčky se šunkou + jablko

ÚTERÝ
Workout: N+TC 10 min Zoom in 10 + 12 min Circuit Breaker
Snídaně: Topinka s avokádem + vajíčko se zeleninou + ovesná kaše s ovocem
Svačina: mandarinka
Oběd: Těstoviny s rukolou, rajčaty a makrelou
Svačina: Kafe s konopným mlékem + hruška
Večeře: Zelenina a šunka

16.10.-4

16.10.-3

STŘEDA
Snídaně: Puding ze sojového mléka s jahodami + ovesná kaše s ovocem
Svačina: müsli tyčka
Workout: N+TC 12min Core Control + 10 min Zoom in 10 + 7min abs Xhit
Oběd: Těstoviny s parmskou šunkou, chilli a sušenými rajčaty
Svačina: hrst oříšků
Večeře: zeleninový salát + rýžové chlebíčky

16.10.-2

16.10.-1


PS: Omlouvám se, že tentokrát není tolik fotek, ale některé fotky jsou ještě v mém rozbitém notebooku.
Mějte se krásně a opět budu nejvíc ráda za všechny rady a tipy, co se stravování týče. Moc děkuju!
G

6 komentářů:

  1. Mas úžasný jídla :* ale nechápu ze takhle jíš a mas takovou postavu to břicho prostě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu:) Někdo zase tvrdí, že jím málo:D No jím jak jím a snažím se cvičit:)

      Vymazat
  2. Ach ty tvoje snídaně!! Já dřív jedla 5-6 krát denně, teď tak třikrát no, snažím se, ale víme samy, jak to je :D<3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako přesně! Snažím se teď jíst fakt aspoň 4x, ale 5, by to bylo vůbec nejlepší! Jen nevim, kde brát ten čas:D

      Vymazat
  3. Krásná postava a ty snídaně! Jak můžeš takhle hodně jíst a vypadat takhle skvěle? :D Kloubouček a velká závist :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju:)) teď to není teda tak úžasný s tou postavou:D ale jídla se nevzdám:D

      Vymazat