Social Media

Bloom

234-11

Čaukyyy!
Jak se máte a jaké jsou vaše víkendové plány? Já jsem měla mít oba dny volné, ale nakonec jsem vzala práci v neděli, protože potřebuju penízky = tenhle týden jsem si koupila lístky na další dva koncerty. Zastavte mě někdo, prosím!:D A mám i dost učení, ale znáte mě. Nebyla bych to já, abych si i pracovní a školní dny něčím nezpříjemnila. A mně stačí opravdu málo - odpolední svačina v podobě kafe a jablíčka, chvilky s Petříkem♥, běhání se ségrou nebo to, když mně nad ránem vzbudí Delinka, protože chce ke mně do postele. A takhle by to mělo být, radujte se z maličkostí! A pokud potřebujete další tipy na to, jak přepnout do good mood stavu, koukněte ke Kristý. Napsala vše přesně tak, jak si i já myslím, že to funguje.

A jak se vám líbí dnešní outfit? Divím se, že vám tuhle rozkvetlou mikču ukazuji až teď, protože ji nosím opravdu často (dokonce i do práce, kde bych ji měla mít zakázanou, ups:D). Nejen že je extrémně pohodlná díky tomu, jak je veliká, ale navíc jsem ji dostala k Vánocům od přítele, takže je to doslova můj milovaný kousek. Nojo, chce si mě předělat do svého adidas teamu, ale víte jak, moje srdcovka bude navždy jen Nike, hihi O:)

234-1
234-3
234-4
234-6
234-5
234-10
234-12
234-9
234-2
234-7
234-8

Sweatshirt - Adidas
Jeans - Zara
Sneakers - Adidas
Bracelet - Mango

PS: Opět odbočka od Adidasu - s kým se uvidím v pondělí na NTC lekci?♥

Mějte boží neděli!
G

12 komentářů

  1. Ta mikina je vážně perfektní, ještě jsem ji nikde neviděla! Hrozně ti sluší :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuu♥ teď už asi podle mě moc v obchodech nebude:(

      Vymazat
  2. Mikina je úple super! <3
    Chcela by som sa þa spýtať,že keď si vyradila mliečne výrobky,tak celkovo mliečne alebo len laktózu(myslím,že či si jedla napr.nejaký mliečny výrobok s odstránenou laktózou (alebo ako to nazvať,snáď ma chápeš čo myslím :D ))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu♥ Celkově všechny:) ten půlrok jsem opravdu neměla nic, kromě třeba dvou výjimek a jediné, co jsem měla "mléčného" bylo máslo, které ale obsahuje min 80% tuku, takže tam tolik toho mléka není:) Teď už jím ale opět vše:)

      Vymazat
  3. Mikina je fakt skvělá! :) A musím ti také pochválit nehty, máš je krásný :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super mikina :) Vždy sa ňou kochám, keď ju niekde v obchode vidím.
    Victoria's secrets

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda, že Addidas dává na všechno taková megaloga. Protože ta mikina je fakt hezká a přide mi škoda ten vzorek zakrýt logem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to třeba vůbec nevadí a to logo se mi líbí:D Ale jinak taky nejsem na viditelné značky:) Ale u těch sportovních mi to nějak nevadí:)

      Vymazat

Instagram

Theme by STS