středa 11. května 2016

April Summary p.2

Čauky!
Užíváte hezkého počasí? Jak jsem už psala, já jsem teď byla nemocňák, takže jsem se sluníčku spíše vyhýbala, ale už mi je naštěstí o dost lépe. Dnes a zítra raději ještě vynechám jakoukoliv sportovní aktivitu, abych to zase nepřehnala a nemarodila pak další dny. Protože kdo by chtěl být v květnu nemocný?! Ono se ne nadarmo říká, že máme poslouchat své tělo. A to moje si evidentně řeklo o jarní odpočinek. A tak se nechávám obskakovat mou láskou O:) a zadělávám si na špíčku na bříšku, abych pak zase měla co vysportovávat:D Dnes se můžete ještě kouknout na spoustu fotek z dubna, příště už vás bude opět čekat nějaký outfit, food talk a další a další články♥

Když se vlastně takhle zpětně kouknu na celý měsíc, bylo docela těžké skloubit školu s prací. Ale jsem ráda, že jsem vše zvládla a vlastně bych vůbec neřekla, že bych si duben neužila. Právě naopak! Vždy se snažím si dny zpříjemnit něčím hezkým, plánovat akce, na které se můžu těšit a prostě užívat života! A musím vám také říct, že když toho mám opravdu hroozně moc a lítám z jednoho do druhého, dokážu ze sebe vymáčknout víc než kdybych měla na vše kopu času. Vím totiž, že mě čas tlačí a že mi nezbývá nic jiného, než si ty povinnosti opravdu splnit, abych za odměnu mohla trávit čas tak, jak opravdu chci☺

55-22
55-16
55-17
55-18
55-19
55-20
Se ségrou jsme si jedno ráno dělaly společně snídani s instatní kaší, která teda nebyla zdravá ani trochu, ale co, jednou se to nezblázní. A vyhlásily jsme soutěž o hezčí nazdobení. Hádejte, která miska je moje:D

55-21
♥♥♥

55-23
♥ krát1000

55-24
Miluju ty květy, co vypadají jako plyšáci:D

55-26
55-25
Minivýlet na Vyšehrad, kde jsem šla vyzkoušet pole dance. Šli jsme jen od zastávky do studia a zpět, ale jen tenhle kousek jsme si zamilovali! Zrovna ještě všechno kvetlo..no okouzlilo nás to náramně! Jaká jsou vaše oblíbená místa v Praze?

55-27
55-55
Po pole dance ještě N+TC♥ V sobotu jdu zase! S kým se uvidím?

55-28
A po N+TC velký salát z Green Factory, mňam!

55-53
55-52
Já jsem poslední dobou tak hrozně rozmazlovaná, že to ani není možný!

55-54
Holčičí dýchánek nad výborným kafíčkem a dortíkem a spoustou drbů a vyprávění...

55-29
55-30
Dárečky pro taťku k narozeninám. Pokud vaše tatínky zajímá zdravý životní styl - je to i takový menší tip na dárek. Já třeba vždycky nevím, co tomu mému pořídit, ale tentokrát měl podle mě vážně radost:) Veganská nugátová čokoška a krém pro charismatické muže!

55-31
55-32
#zalepsija

55-56
Tyhle Jana vody♥ Dokonce jsem zjistila, že není jen tahle jedna varianta!

55-57
Předposlední dubnový den jsem strávila s Kristý v Praze. V plánu byl Wine Food, Majáles a druhý den ráno Náplavka.

55-58
55-59
55-60
55-61
55-62
55-63
Kristýnce vůbec nechutnalo:'( :D

55-64
55-65
Ta největší palella na světě:O

Mějte se všichni nejbáječněji, nenechte si náladu zkazit školou či jinými otravnými věcmi a užívejte života!
G

8 komentářů:

  1. To je fakt nejhorsi na nemoci, ze nemuzes sportovat. Ja takhle v zime mela skoro-anginu a chodila jsem cvicit..no nakonec jsem se z toho dostavala skoro dva mesice. Jinak krasne fotky, jako vzdy :) A na Vysehrade je na jare uplne krasne, ale to bych mohla vlastne rict o cele Praze :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně:/ chce to vážně vyležet a pak až se do toho zase dát, aby se to netáhlo dlouho!

      Vymazat
  2. Jej, tak hlavně, ať je ti lépe! Jediné, co je snad ještě horší, je být nemocná v létě, takže hlavu vzhůru! :) A fotky, jako vždy, krásné! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Ještě že jsem se z toho už dostala a zase si můžu užívat sluníčka:))

      Vymazat
  3. Nádherný fotky! A ta tvoje postava <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiiš děkuji♥ s postavou teď docela bojuji..pořád nevím jak kombinaci jídla a cvičení vychytat:D

      Vymazat