Social Media

April Summary p.2

Čauky!
Užíváte hezkého počasí? Jak jsem už psala, já jsem teď byla nemocňák, takže jsem se sluníčku spíše vyhýbala, ale už mi je naštěstí o dost lépe. Dnes a zítra raději ještě vynechám jakoukoliv sportovní aktivitu, abych to zase nepřehnala a nemarodila pak další dny. Protože kdo by chtěl být v květnu nemocný?! Ono se ne nadarmo říká, že máme poslouchat své tělo. A to moje si evidentně řeklo o jarní odpočinek. A tak se nechávám obskakovat mou láskou O:) a zadělávám si na špíčku na bříšku, abych pak zase měla co vysportovávat:D Dnes se můžete ještě kouknout na spoustu fotek z dubna, příště už vás bude opět čekat nějaký outfit, food talk a další a další články♥

Když se vlastně takhle zpětně kouknu na celý měsíc, bylo docela těžké skloubit školu s prací. Ale jsem ráda, že jsem vše zvládla a vlastně bych vůbec neřekla, že bych si duben neužila. Právě naopak! Vždy se snažím si dny zpříjemnit něčím hezkým, plánovat akce, na které se můžu těšit a prostě užívat života! A musím vám také říct, že když toho mám opravdu hroozně moc a lítám z jednoho do druhého, dokážu ze sebe vymáčknout víc než kdybych měla na vše kopu času. Vím totiž, že mě čas tlačí a že mi nezbývá nic jiného, než si ty povinnosti opravdu splnit, abych za odměnu mohla trávit čas tak, jak opravdu chci☺

55-22
55-16
55-17
55-18
55-19
55-20
Se ségrou jsme si jedno ráno dělaly společně snídani s instatní kaší, která teda nebyla zdravá ani trochu, ale co, jednou se to nezblázní. A vyhlásily jsme soutěž o hezčí nazdobení. Hádejte, která miska je moje:D

55-21
♥♥♥

55-23
♥ krát1000

55-24
Miluju ty květy, co vypadají jako plyšáci:D

55-26
55-25
Minivýlet na Vyšehrad, kde jsem šla vyzkoušet pole dance. Šli jsme jen od zastávky do studia a zpět, ale jen tenhle kousek jsme si zamilovali! Zrovna ještě všechno kvetlo..no okouzlilo nás to náramně! Jaká jsou vaše oblíbená místa v Praze?

55-27
55-55
Po pole dance ještě N+TC♥ V sobotu jdu zase! S kým se uvidím?

55-28
A po N+TC velký salát z Green Factory, mňam!

55-53
55-52
Já jsem poslední dobou tak hrozně rozmazlovaná, že to ani není možný!

55-54
Holčičí dýchánek nad výborným kafíčkem a dortíkem a spoustou drbů a vyprávění...

55-29
55-30
Dárečky pro taťku k narozeninám. Pokud vaše tatínky zajímá zdravý životní styl - je to i takový menší tip na dárek. Já třeba vždycky nevím, co tomu mému pořídit, ale tentokrát měl podle mě vážně radost:) Veganská nugátová čokoška a krém pro charismatické muže!

55-31
55-32
#zalepsija

55-56
Tyhle Jana vody♥ Dokonce jsem zjistila, že není jen tahle jedna varianta!

55-57
Předposlední dubnový den jsem strávila s Kristý v Praze. V plánu byl Wine Food, Majáles a druhý den ráno Náplavka.

55-58
55-59
55-60
55-61
55-62
55-63
Kristýnce vůbec nechutnalo:'( :D

55-64
55-65
Ta největší palella na světě:O

Mějte se všichni nejbáječněji, nenechte si náladu zkazit školou či jinými otravnými věcmi a užívejte života!
G

8 komentářů

  1. To je fakt nejhorsi na nemoci, ze nemuzes sportovat. Ja takhle v zime mela skoro-anginu a chodila jsem cvicit..no nakonec jsem se z toho dostavala skoro dva mesice. Jinak krasne fotky, jako vzdy :) A na Vysehrade je na jare uplne krasne, ale to bych mohla vlastne rict o cele Praze :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně:/ chce to vážně vyležet a pak až se do toho zase dát, aby se to netáhlo dlouho!

      Vymazat
  2. Jej, tak hlavně, ať je ti lépe! Jediné, co je snad ještě horší, je být nemocná v létě, takže hlavu vzhůru! :) A fotky, jako vždy, krásné! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Ještě že jsem se z toho už dostala a zase si můžu užívat sluníčka:))

      Vymazat
  3. Nádherný fotky! A ta tvoje postava <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiiš děkuji♥ s postavou teď docela bojuji..pořád nevím jak kombinaci jídla a cvičení vychytat:D

      Vymazat

Instagram

Theme by STS