Social Media

Christmas Room Decoration

1012-25

Jak se máte?
Mně už kooonečně skončila neschopenka, takže můžu konečně opustit náš byt a nasávat vánoční atmosféru i venku! I když..možná že ten týdenní odpočinek byl přeci jen potřeba a teď před Vánocemi se trochu i hodil. Doobjednala jsem poslední dárečky přes internet, se ségrou a přítelem si můžeme ze seznamu mast-see odškrtnout pár vánočních filmů (ale stejně nám jich miliarda zbývá!), byl čas i na čtení knížek, učení, blog a pečení cukroví. Ale už mě bolí celé tělo - všechny svaly a kosti z nicnedělání a hlava z toho, že jsem prakticky nebyla na vzduchu. Ale už zítra máme naplánovaný výlet - jen já a mamka. Už se těším, že si užijeme celý den spolu♥

Vy už rozhodně víte, že jsem vánoční maniak. Ale musím se vám k něčemu přiznat. Svíčky na adventním věnci jsme doma zapálili až 3.adventní neděli a stále nemáme na balkónu světýlka! Něco mě ale přeci jen stresuje víc - nemáme ještě koupený ani stromeček, ani vinnou klobásu (pravděpodobně dvě věci, které mám na Vánocích nejradši:D). Tyhle věci u nás doma vždycky tak trochu pokulhávají a řeší se na poslední chvíli, ale vlastní pokoj mám samozřejmě vyzdobený už od listopadu. I když by si člověk zvenku řekl, že doma asi Vánoce neslavíme (v oknech nemáme vůbec nic), u mě v pokoji se to jen blejská a září. Světýlka, třpytky, červená, zelená, stříbrná, zlatá. O Vánocích mi přeplácanost nevadí vůbec, ba naopak!

1012-23
1012-22
1012-24
1012-21
1012-30
1012-29
1012-28
1012-27

Jak máte vyzdobený pokoj/byt vy? Jaké jsou vaše nejoblíbenější vánoční barvy? Jsem hrozně zvědavá, takže mi to do komentářů klidně detailně popište, nebo hoďte odkaz na blog/fotku na IG, ať se můžu pokochat♥

Posílám pusu!
G

4 komentáře

  1. Ty máš prostě styl! :) Vypadá to moc pěkně

    OdpovědětVymazat
  2. Já se letos rozhodla nezdobit nic Vánočně, mám tu pouze pár světýlek, svíček a visí mi tu třpytivé vločky, a musím říct, že tahle minimální dekorace mě bere víc, než když jsem tu vloni měla vše, co se třpytilo, blikalo a připomínalo Vánoce :D Jsem asi divná.. :D Jinak u mě vládne o Vánocích stříbrná a zlatá, to jsou podle mě nejkrásnější barvičky na podzim. :)

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
  3. Kraaasna dekorace, Vanoce se blizi a my zatim mame jen adventni venec! Nejak neni na nic cas, coz je skoda! Ale tatka mi slibil, ze uz brzo pujdeme koupit stromecek, tak aspon to vyvola trochu vanocni atmosfery u nas doma! ;)
    S laskou
    Sandra / http://www.shineoffashion.com

    OdpovědětVymazat
  4. Máš to vyzdobené úplně nádherně :) myslím si, že u nás by to zvenku asi taky nikdo neuhádl... ale já mám v pokoji tunu svíček, troje světýlka, vytisklé vánoční citáty, usušené pomeranče i jehličí :) ale nejvíc se mi líbí to, že máme kolem zábradlí na schodech (máme mezonet) omotaná světýlka, vypadá to hrozně kouzelně :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS