Social Media

New Room Decoration

143-9 
Krásné úterý všem!
Chtěla jsem článek přidat už včera, ale nějak jsem to časově neodhadla. Nevím, jestli byl zrovna nejlepší nápad jet k taťkovi zrovna, když potřebuju na focení svůj druhý pokoj, co mám u mamky. Ale ne, užívám si tunu ovoce, brzké vstávání i přírodu hned vedle baráku, což u mamky zrovna nemáme.

Dnes to ale o mých strastech a radostech nebude, ráda bych vám ukázala moje novinky v pokoji. Plánovala jsem si pokoj trochu předělat hned po Vánocích, ale nějak se to protáhlo až do března O:). Ale myslím, že začátek jara je taky skvělou příležitostí to doma trochu "ofreshovat". Ještě zdaleka není všechno tak, jak bych si přála, ale rozhodla jsem se s vámi podělit o radost z nových plakátů a obrazů, které celý interior stejně změní asi nejvíc. Měla jsem možnost vyzkoušet služby fototapet Pixers a nakonec moje objednávka nebyla zrovna malá. Mají velikou databázi všech možných obrázků, které můžete použit na fototapety, plakáty, obrazy a další. Sama jsem objednala i pár plakátů jako dárek pro své blízké (brácha byl z obrazu s Mimoněma nadšený:D), ale sobě jsem všechny obrázky našla buď na pinterestu, nebo si je nějak vytvořila sama - což je super! Pokud si nevyberete z jejich nabídky, můžete si na obraz dát jakoukoliv vaši fotku nebo obrázek, který najdete na netu. I když jsem prý grafikovi dala docela zabrat, nakonec jsem z výsledku byla nadšená! Vše vypadá ještě líp, než jsem doufala a všechny plakáty byly precizně zabalené, takže se nemusíte bát, že by vám přišly nějak pomačkané.

A co vůbec říkáte na výsledek? Já jsem doopravdy nadšená, přijdu si jak v jiném pokoji. A líbí se mi, jak je vše holčičí, ale zároveň to vypadá stylově. Jen si stále nejsem jistá, jestli i druhá Audrey nepůjde dolů (3.fotka od konce). Co myslíte?
  143-7143-4143-5143-6143-3143-10143-1143-2143-8

Mějte se krásně a doufám, že už zase budu přispívat častěji!
Pusu
G

12 komentářů

  1. Mas to tam fakt hezky, diky za inspiraci!
    http://shineoffashion.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsou skvělýý Gábi! Ten ananas a marble <3

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je úžasná změna! Nejvíc mi padl do oka ananas a ''you got this''. Hrozně se mi líbí, jak stačí málo k tomu, aby to v pokoji vypadalo jinak :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu♥ Přesně, hned to je zase trochu jiný pokoj!

      Vymazat
  4. Máš to vážně krásně udělané! Já sice vůbec holčičí typ nejsem, ale kdybych byla, tak by byl tohle pokojík snů! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS