Social Media

Spring Inspo

Jak užíváte sluníčkové dny?
Já mám opět takové to období, kdy nevím, kam dřív skočit, všechno jen dokola a dokola odkládám, to do list se mi nevejde na jednu stránku, v hlavě mám totální zmatek a vypadám, jako bych týden nespala...což je vlastně skoro pravda. Ale díky bohu za to nádherný počasí, který mě ještě drží při životě + lidi kolem mě. O víkendu u mě byla Kristý a já se už těším, až si zase někdy takhle boží den naplánujeme, protože hromada srandy a holčičí povídání (do 4 do rána, ups..:D ) přijde vhod kdykoliv!

S teplým počasím přijde určitě vhod nějaká inspirace, proto jsem si ji dnes pro vás připravila rovnou třikrát - na doma, na sportování a na klasický den, ať už do práce, školy nebo jen pobíhání po městě či kafe s kamarádkou. Vybírala jsem hlavně kousky ze Zootu, Answearu a Sheego. Na všech eshopech najdete velkou spoustu novinek - třeba já se mimo jiné zamilovala do hromady sukní na Zootu. A ještě mám pro vás malý tip, co se Sheego týče - na první objednávku je 400 Kč sleva! A jejich župánky jsou vážně kouzelné. Přeci jen ještě není takové horko a já v tom svém (jak jinak než) růžovém doma doslova žiju! Dejte mi vědět, jaký kousek vás nejvíce zaujal♥


HOME
Home
Župan - Sheego, Tričko - Sheego, Kraťásky - Zoot, Ponožky - Zoot

SPORT
Sport
Boty - Zoot, Podprsenka - Zoot, Legíny - Zoot, Ponožky - Answear

FASHION
Fashion
Šaty - H&M, Bunda - H&M, Hodinky - Woodies, Brýle - Answear, Boty - Woodies, Kabelka - Answear

Přeju vám krásný den! Já mám dnes volno a hodlám si ho naplno užít - v plánu je workout, pizza, blogování, focení, kafíčko ve městě a hokej!
Pusu
G

4 komentáře

  1. Mam moc rada tvoje inspirativni clanky, zase si vybrala krasny kousky. <3
    http://shineoffashion.com

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná inspirace <3 Ta svíčka na první fotce je úplně dokonalá!

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS