Social Media

Late-Summer Inspo

Krásný víkend!
Právě se pravděpodobně přecpáváme na hotelové snídani a v plánu máme ležet celý den na pláži, nebo objevovat nová místa na nádherném Zakynthosu. Kdo ví. Článek jsem připravovala ještě před odletem, aby tu nebylo prázdno a vy si mohli trochu počíst, nebo v tomto případě si spíš prohlížet. Inspirace rozhodně není nikdy dost a mně příjde, že tohle léto, pokud jsem zrovna nebyla někde venku, necestovala a neužívala si prázdnin, scrollovala jsem na tumblr ostošest!😇😁. Na mém účtu přibylo spoustu nových tumblr stránek, které jsem začala nově sledovat a skoro každý den tam chodím za inspirací a nebo si zkrátka jen odpočinout s kávou a jablíčkem po práci - už taková moje klasika.

Ale řekněte vy? Jaké trendy vás toto léto nejvíce zaujaly, jaká místa se vám nejvíce líbila, jaký zážitek byl ten nej a potkali jste nějaké zajímavé lidi, kteří padli do vašich životů?
Věřte mi, že mě to vážně moooc zajímá! Na létě je prostě něco kouzelného, stávají se vždycky věci, které byste normálně nezažili a vzpomínáte pak na ně po zbytek roku.

Užívejte (už😳) předposlední prázdninový víkend a čekejte tu brzy další článek ze série "ségry v Barceloně"!
G
inspo

PS: Pro více obrázků, mě sledujte tady

4 komentáře

  1. Inspo články bych mohla pořád <3 Užívejtee!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc diky za tenhle clanek, tyhle pinterest fotky ja nejradeji!!! Taky jsem moc smutna, ze to leto pomalu konci... :/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásná letní inspirace :) Vždy vydrzim brouzdat X hodin, když me to chytne a jen se kocham :)


    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS