Social Media

This month Ups&Downs

LRM_EXPORT_20171011_061723

Zrušený koncert Zary Larson v Berlíně. Tak dlouho jsme se s kamarádkou rozhodovaly, jestli na ni do Berlína jet. Nakonec jsme se rozhoupaly, našly si ubytko, spoje, ušetřily peníze a Zara Berlín zrušila. Od mých Pussycat dolls dob (haha, já byla taková fanynka!:D), jsem snad neměla žádnou oblíbenou holčičí interpetku, takže jsem byla vážně nadšená, že si s kamarádkou uděláme super výlet a uvidíme ji. Ale bohužel, třeba někdy zavítá i k nám.

LRM_EXPORT_20171011_061713

Moji kolegové v práci. Je hrozně hezký, jak mi v posledních dnech pomáhali♥

fall2

Taťky telefonát. A jeho věta, že se má vážně skvěle. Chvilku jsem si myslela, že to myslí ironicky, protože řekněte mi, kdy vám na otázku "Jak se máš?" někdo naposledy odpověděl až takhle moc pozitivně. Udělalo mi obří radost, že se někdo, koho mám tak ráda, má skvěle!

LRM_EXPORT_20171011_061731

Změna nálad. Je až k neuvěření, jak se mi za poslední týden měnily nálady. Samozřejmě za to mohly hormony, haha😂. Ale nedokážu pochopit, jaký maličkosti mě mohly rozčílit během minutky.

LRM_EXPORT_20171011_061725

Konečně jsem viděla To. A těším se na jeho pokračování - konečně po delší době trochu jiný horor - a ty děti v něm byly boží.

LRM_EXPORT_20171011_061733

Změna režimu. Každý den jsem dělala všechno možný a nejlíp všechno najednou, což není zrovna efektivní a ve výsledku udělám spíš nic než všechno. Práci si zatím nemůžu korigovat sama, ale stanovila jsem si dny, kdy bych se chtěla věnovat blogu a kdy škole. Uvidíme, jak to dopadne😁

fall1

Zpráva od "známého", kterého jsem viděla naposledy před sedmi roky. To je tak milý, že si po tolika letech na vás někdo vzpomene.

LRM_EXPORT_20171011_061711

Poslední týdny se prostě nemůžu začíst do nějaké knížky po 3 posledních přečtených od Harukamiho (teda po 2 od Haruki Murakami a jedné od Ryü Murakami...až doma jsem zjistila, že jsem si omylem půjčila knížku od špatného autora:D, ale nakonec se ukázalo, že pokud máte příjmení Harukami, jste obdařeni talentem psát úžasné a vyšinuté příběhy přesně podle mého gusta:D). Možná že bych mohla začít Černou hrou od Jozefa Kariky. Jestli bude stejně dobrá a strašidelná jako jeho Strach, byla by to perfektní volba před Halloweenem!


Budu moc ráda, když se mi svěříte s vašimi "ups&downs" za poslední dny a doufám, že pozitivních příhod převažovalo!
Mějte se krásně♥
G

15 komentářů

  1. Koukám že jsi mi byla povědomá tak už asi vím odkud. :) H&M že? Jinak s tou náladou to máme úplně stejně, jednou pozitivní a druhý den otřesný, že by člověk nejradši brečel. Souhlasím s TO, je to pro mě za poslední dobu jeden z nejlepších hororů. Pokud neznáš tak mrkni na seriál Stranger Things, přišel mi trochu podobný filmu a mohl by se ti líbit. :) Jinak pěkně podzimní fotky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stranger Things doporučuji i já! Skvělý seriál, kterým jsem musela zvládnout během dvou dní :D a za 15 dní je nová série! :)

      Vymazat
    2. Anooo pracuju v H&Mku☺ Ty jsi z HK? :) Jéé a holky mockrát děkuju za tip, jdu stahovat :D!!

      Vymazat
  2. Mně se stalo s tím Murakami přesně to samé! :D :D :D Zjistila jsem to až doma, ale i tak mě ta knížka neskutečně bavila a už ani nevím, jak se jmenovala, ale měla modro stříbrný obal tuším :D... A přesně, taky se po Harukiových (jak že to mám skloňovat?:D) knížkách nemůžu začíst do žadného jiného autora. Pro mě jsou to nejvíc čtivé knížky:). A taky dělám několik věcí najednou a nic pořádně! musím se zase zajet do školního režimu... IT chci taky vidět, všichni to chválí, ale nikdo se na to se mnou nechce podívat, a nevím, jestli se na to chci dívat sama :D Tak přeju, ať je v příštím měsíci více ,,UPS" :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kecáš :D Tak to jsem ráda, že nejsem sama :D Já jsem se musela krotit, abych si od něj v knihovně nepůjčila rovnou všechny..musím si to dávkovat postupně :D Ale chci se tedka prokousat aspon těma "Babičkama" a pak si za odměnu půjdu půjčit Harukamiho♥ Haha s tím IT/TO ti úplně rozumím :D Jsem ráda, že jsem nakonec měla s kým na to jít, protože sama bych nešla, ale když jsem slyšela všude okolo, jak je to hezký, hrozně mě štvalo, že sem to ještě neviděla:D

      Vymazat
  3. krásné fotky, úplně takové krásně podzimní :) moje poslední dny se zatím točí hlavně kolem školy, tak snad se mi podaří zapadnout do toho "školního" režimu :D jinak doporučuji knížku Osm od Radky Třeštíkové, tu jsem dočetla minulý týden a vážně pecka!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Paji♥ A děkuju za tip! Myslím, že mi ji tu už někdo doporučoval a myslím, že si ji snad i mamka objednávala v knihovně, takže jí pak tajně ukradnu O:) :D

      Vymazat
  4. Cierna hra od Kariku nieje horor, jedna sa o roman z prostredia mafie po revolucii :) ale nech ta to neodradi, kniha je to vyborna! Fajn (a horor) je aj Tma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee aha, tak to moc děkuju za info! Já žila v domnění, že je to taky horor a těšila jsem se na ni, protože Strach od Kariky byl perfektní♥ Ale i tak by ta Černá hra mohla být super!

      Vymazat
  5. Horor TO je vážně boží :) Také se moc těším na pokračování :)
    Jinak moc ti to sluší :)

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS