Social Media

Happy Hair

PA303722

Pátek♥
Hurá!
O víkendu mám školu. Třikrát hurá😑.
Ale lhala bych, kdybych řekla, že mám špatnou náladu. Dneska jsem udělala zkoušku a i když mě díky tomu pěkně bolí hlava i břicho, protože z nervů vždycky zapomenu jíst i pít, jsem ráda, že ji mám za sebou a můžu si na chvilku dát oddych. A zítra budeme ve škole snad trochu i počítat, tak by to nemusela být taková nuda. Ale daleko větší radost mám z toho, co mě čeká.

Ale dnes bych vám radši sdělila pár hair-tipů místo mých plánů na nadcházející dny, i když ty jsou taky super. Takže hádám, že o nich uslyšíte někdy příště. Ale zpět k vlasům! Vsadím se, holky, že byste taky dokázaly vyjmenovat asi tak MILION věcí, co na sobě moc nemusíte, ale - podle vašeho úsudku - vaše přednosti byste spočítali na prstech..možná že i jedné ruky. Bohužel dnes budu mluvit přesně o té první variantě, protože vlasy rozhodně nejsou něco, čím bych se všude okolo chlubila a měla z nich každý den radost. Vždycky jsem je měla spíš jemné, žádný velký objem a navíc mají jednu "super" vlastnost: krepatět ve vlhku, hrozně rychle se vysušovat a lámat. A to si je nežehlím, ani kulmuju. Já vím, hodně smutná story. Teď ještě ke všemu tomu připočtěte, že mým velkým darem je přitahovat k sobě kamarádky, které mají husté, dlouhé a nádherné vlasy. Pro příklad, vemte si třeba moji Kristý nebo Markét. Myslím, že nemusím nic dodávat. Moje vlasové sebevědomí se pohybuje v minusových hodnotách😂

Proto když najdu nějaký produkt, po kterém se mé vlasy dokáží chovat aspoň trochu tak, jak bych od nich očekávala, skáču radostí pět metrů vysoko. A přesně to splňuje vlasová kosmetika Toni&Guy, kterou jsem dostala na vyzkoušení. Byla to docela náhoda, protože jsme si s mamkou na zkoušku šampon a kondicionér kupovaly už na dovolenou - přesněji řadu Smooth Definiton. Ta je určená pro suché vlasy s uhlazujícím efektem - perfektní pro dovolenou u moře, kde je nonstop vlhko. Byli jsme s mamkou dost překvapené, že jsme konečně našly něco, co na ty naše nepoddajné vlasy funguje!♥ Proto další produkty od Tuni&Guy milé ráda zkouším dál.

PA303723PA303726PA303721

Momentálně používám oranžovou řadu na poškozené vlasy, ale jsem ráda, že i po ní jsou vlasy hladké. Navíc šampon krásně voní a vlasy mi nemastí (naopak někdy vydrží i déle, než je musím stáhnout do culíku) a na konečky si nemusím denně aplikovat olejíček, aby mi nešustily jako noviny (jojo i to dokázaly), samotný kondicionér/maska je krásně vyživí.

PA303735PA303730

Kromě zmiňované oranžové trojky - šampónu, kondicioneru & masky, padla volba ještě na vlasové sérum pro lesk, které aplikuju, když jsou vlasy extra smutné, nebo zkrátka chci - logicky - aby se více leskly. Z čeho mám ale možná ještě větší radost, je ochranný sprej proti horku. Jak už jsem psala, sice nepoužívám kulmu ani žehličku, ale po každém mytí vlasy fénuju, takže je potřeba je nějak chránit. Takový produkt jsem hledala taky dlouho a konečně se našel Toni&Guy, po kterém se vlasy nelepí a zbytečně je nezatěžuje. Jestli vlasy opravdu tolik chrání, ukáže až čas. #fingerscrossed že s lámajícími se konečky bude konec!

PA303712

Máte nějaké tipy pro veselejší vlasy vy? Já jsem šťastná, že jsem konečně natrefila na něco, co mi vážně vyhovuje a jen tak asi měnit nebudu♥ ..jedině, že byste mi poradili něco ještě víc božího!
Užívejte první listopadový víkend!
G

6 komentářů

  1. To vypada skvele! Tony and Guy sampony miluju a jsem s nima uz mesice spokojena. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju☺ já si říkám, že jsem je nezačala používat už dřív! :D

      Vymazat
  2. Jůů, ty produkty vypadají moc zajímavě. Jinak Gábi, co studuješ za školu a obor, že máte školu i o víkendu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě stojí za vyzkoušení!
      Studuju Podnik a administrativu na ČZU..ale dálkově, proto mám školu o víkendech☺

      Vymazat
  3. Ti dám ránu fakt! Jsi úžasňák a vlasy máš krásný! Já ti někdy půjčím ty moje, po dvou nedobrovolných hodinách strávených v koupelně si ráda vezmeš zpět svoje :D <3

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS