Social Media

Xmas gift Ideas for Her/Him/Couple

Ahoj!
Když mi sem někdo psal, že už poslouchá vánoční písničky, říkala jsem si, že to je snad jediná věc, ze které zatím tolik neblázním a pustím si je až k balení dárků. Ehm, už asi 5 dní místo mích oblíbených songů poslouchám na spotify všechny vánoční (a že tam těch playlistů je♥) k snídani, k psaní na blog i večernímu čtení knížky. Momentálně jsem se zamilovala do těch starších kouzelných koled! A jak jste na tom s dárkama? Mně už zbývají jen nějaké maličkosti pro oba bráchy a jeden dárek pro taťku a mám odježíškováno. Díky bohu - protože to už nemám kam dávat:D Prostor pod postelí praská ve švech, ale jsem šťastná, protože si myslim, že bude mít moje rodina + kamarádky velkou radost! Pro ty z vás, co jsou stále ještě na vánočním honu, jsem připravila xmas gift guide, se kterým byste mohli pokrýt většinu nadělování. Mám pro vás totiž 10 nápadů pro dámy, 10 pro pány a 10 pro páry!

Každý rok se snažím být pokud možno originální a dám mým blízkým něco, co je vystihuje, říct jím tím, že je znám a mám je moc ráda. Žádný dárek neodbydu a nekupuju nic, jen abych něco koupila. Proto bych chtěla vyzdvihnout některé kousky, které jsou vážně krásným, kvalitním a originálním dárkem - dřevěné radosti od české značky BEWOODEN. Tvoří krásné produkty ze dřeva a snaží se tím bojovat proti plýtvání, protože k výrobě používají starý nábytek a odřezky z další dřevovýroby. Mně osobně se jejich koncept hrozně moc líbí a je vidět, že si na všem dají záležet. Koukněte i třeba na balení, v jakém vám brože, zrcátka, náramky a další doplňky přijdou♥.


fOR HER2
1) Sada miniaturek s poukazem na parfém 2) Keep Cup 3) Zápisník 4) Zrcátko BeWooden 5) Náramek DW
Nevíte, co dát své drahé polovičce? Sada z FAnn je skvělá v tom, že darujete kazetu miniaturek a slečna si pak za poukaz, který je v balení také, může vybrat tu pravou!

fOR HER


FOR HIM2
Vizitkovník ladící s motýlkem. Yes please!


fOR HIM


fOR COUPLE

1) Set broží BeWooden 2) Slánka 3) Sada na sýry 4) Plakát 5) Snídaňový set
Jak roztomilé jsou ty brože? Kdybych měla kluka, hned nám kupuju tenhle set, haha!
A mimochodem..koukněte i na další plakáty, mají různá města - já se do nich zamilovala♥

Dejte mi vědět, co vás nejvíc zaujalo a pokukujte po mém instagramu, brzo si budete moct zasoutěžit o něco z těchto tipů♥
G

2 komentáře

  1. Super clanek! Moc diky za inspiraci, darky jeste dlouho nemam vsechny!!! <3
    Sandra

    OdpovědětVymazat
  2. veľmi pekné tipy :) páči sa mi, že si zvolila aj kategóriu FOR COUPLE ;)

    Viki Ceglédyová

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS