Social Media

Right now & Some Inspo

171-2 Krásnou středu♥
Jaký je zatím váš novoroční start? Plníte si postupně svoje plány, míříte ke svým cílům a dodržujete novoroční předsevzetí? Já jsem si chtěla nějaké mé sny a cíle pro rok 2018 sepsat, protože, co je psáno, to je dáno (wink wink), ale přiznám se, že doposud na to nebyl vůbec čas. Ale rozhodně to nechci opomenout a seznam si udělám - stejně jako nějakou inspirativní/motivační nástěnku, kterou jsem viděla u Markétky a přijde mi to jako super nápad, když máte všechny vaše plány a inspiraci neustále před očima. A jestli si zatím aspoň trošku plním to, co si brzy sepíšu? Věřím, že snad ano. Sice jsou teď moje dny úplně šílené, ale určitě se to za čas uklidní (nebo naopak, haha), ale spíš doufám v to, že se ta snaha vyplatí.

No a pomalu přichází moje hodinka (devátá) , kdy už se mi začínají zavírat oči, protože teď pořád vstávám před pátou. V pátek má ségra maturiťák, tak mi držte palce, ať tam neusnu:D Asi se budu muset celý den dopovat kafem, pro jistotu! Co jsem ale chtěla říct, je to, že už toho moc asi nevyplodím, a proto přidávám už jen mé klasické inspo, co jsem posbírala na tumblr. Sladké sny a ještě sladší zbytek týdne♥


171-1

G

1 komentář

  1. Naprosto skvělé fotky, máš dobrý vkus! :D Tak ať se ti do nového roku pořád takhle daří. Mně zatím všechno docela klape... :)
    Kout světa

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS