Social Media

Coffe Time = Me time

P4027904

Už jen při pohledu na název dnešního článku se potutelně usmívám. Není prostě „čas na kávu“ jedním z kouzelných spojení slov, které i vám zlepší náladu? Já se rozhodně neřadím mezi coffeeholiky, kteří za den vypijí 8 šálků jakékoliv kávy, aby přežili den. Pro mě to je docela magická chvíle, která znamená ať už posezení a šťastné chvilky s někým z mých milovaných, nebo naopak moment, kdy jsem úplně sama. Tak či tak si vždycky ten okamžik moc užívám. A pro mě mají snad obě chvíle stejnou hodnotu – kafíčka ve městě s mamkou nebo kamarádkou se vždycky nemůžu dočkat. Ale i ta půlhoďka (ať už ráno nebo odpoledne), kdy si sednu na židli k pracovnímu stolu nebo do postele vystlané polštáři a vedle sebe položím hrnek a něco dobrého k zakousnutí, je pro mě hrozně moc důležitá. Stejně jako jsem ráda obklopená milovanými osobami, „me time“, kdy jsem o samotě doma, si vychutnávám až do posledního srku, doslova. A teď zrovna denně usrkávám kávu L’Or, kterou jsem dostala na ochutnání. Jak víte, už dlouho přemýšlím nad nákupem french pressu, ale upřímně, kapsle jsou pořád o hodně pohodlnější variantou a (hlavně ráno) se hodí i těch 10 minutek navíc, haha. L’Or mi navíc moc chutná, takže není co řešit – momentálně vítězí na plné čáře! A zvítězit můžete i vy - v soutěži o zásobu kávy, tak se TADY zůčastněte:)

1
P4027900
3

Stejně jako jsem ujetá na konverzace o jídle, šíleně mě zajímá, co lidi rádi dělají ve volném čase, a právě v takových těch chvilkách určených jen pro ně samotné. Tak by mé zvědavosti udělalo velkou radost, kdybyste mi do komentářů napsali o vašem perfektním „me time“! Čtete si, sledujete youtube, malujete, neděláte nic?

4
P4027928
P4027915

U mě to vypadá následovně. Ráno si nedokážu představit bez mých oblíbených blogerek a youtuberek a odpoledne (pokud jsem doma) patří mé největší závislosti tumblr. Kygo, kafe, jablko a tumblr je prostě láska až za hrob! A jak bez kávy skoro nepřežiju jakékoliv odpoledne, večer si nedokážu představit bez knížek, které dělají opačnou službu – dokonale mě uspí. Docela úspěšně se mi daří dodržovat předsevzetí nebrat si mobil do postele a místo toho si přečíst aspoň pár stránek. Mezi poslední oblíbence, kteří mě chytly za srdce, by patřila Birthday Girl od Haruki Murukami (on je prostě láska), Všechny malé zázraky i Tíha vesmíru od Jennifer Niven, Losos v kaluži od Markéty Lukáškové a pro odvážnější Hex od Thomase Olde HeHeuvelta.

2
P4028023
P4027972
P4028035
P4027942

Tipů na dobré knihy není nikdy dost, tak budu ráda i za každý komentář, co právě čtete, nebo co stojí za to, abych si přečetla!
Posílám pusu a utíkám si dát to svoje odpolední kafíčku O:)
G
Článek vznikl na základě spolupráce s L'Or.

2 komentáře

  1. Jooo přesně! :) já mám ráno taky s blogerkami a youtuberkami, je to takový můj klid, nachystám se u toho do práce a užívám si čas sama pro sebe. nesnáším uspěchaná rána! Odpoledne si pak užívám vaření a jógy. To je pro mě asi nejlepší "me time" a taky seriály. A přesně, taky teď asi dva měsíce mám rituál, kdy si před spaním přečtu aspoň pár stránek. Je to skvělé, když jsem půlku dne za počítačem nebo za mobilem. O víkendech zase, když jedu k našim, tak miluju čas s pejskem v lese, to je asi ta nejlepší možnost, kdy si užívám sama sebe. Teda s pejskem, ale s ním je ten čas tak výjimečný, že s ním žít v přítomnosti jde strašně lehce ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Paaaani, skvelej clanek! Ja naprosto miluju takovy chvilky pro sebe, ale bohuzel ho mam moc moc malo. Ale dneska jsme s mamkou upekly bananivej chleba, tak doufam ze si tento tyden najdu nejakou minutku pro sebe... Jinak pred spanim jsem si taky zacala cist a rano se taky vzdycky divam na videa... :) Jinak super fotky Gabi!
    Sandra

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS