Social Media

Summer Inspiration

inspo2

Happy Weekend!
Konečně mám dospán deficit po návratu domů. Přiletěli jsme pozdě v noci a ráno jsem po třech a půl hodinách musela vstávat do práce. Nebylo to vůbec jednoduchý:D Ale čtvrtek i pátek utekl rychlostí a já si včera ve 4 už s kufrem zase šupajdila do Hradce. Hned jsem popadla boty na běhání, proběhla si svoji tradiční trasu a večer povečeřela se ségrou. Musím přiznat, že jsem tak šíleně ráda, že mám tuhle svoji druhou polovičku<3

Teď už ale dobaluju spacák a teplejší sportovní oblečení a vyrážíme na hory. Nemůžu se dočkat na ten klídek, ticho a přírodu. Koukala jsem, že má sice asi celý víkend pršet, ale o to větší je šance, že tam nepotkáme ani živáčka.

Rychle jsem vám ještě přichystala slibované letní inspo. Musím se přiznat, že když někde zahlédnu podzimní kolekce, už na mě jde trochu fall mood, ale ještě si to nechci uplně připouštět, haha. Přece jenom léto ještě neskončilo a mně čeká minimální jeden super letní trip! Mějte boží víkend a brzy se ozvu s fotkami z Rhodosu!

inspo

PS: Více inspa klasicky najdete na mém happy place!

Pusuu
G

2 komentáře

  1. Krásny výber! ♥ Na mňa už inak tiež dopadá taká jesenná nálada, ja sa však na to obdobie nesmierne teším :)♥

    C a n d y G r a n t

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS