Social Media

My skin loves Dove

P8221214

Popravdě, nejsem moc "vanový" typ člověka. Vždycky jsem raději, když se můžu osprchovat ve sprše. Tudíž i více ocením sprchový gel místo bomb a pěn do koupele. I když by se mohlo zdát, že je sprcháč taková docela nudná "beauty věcička", já je např. k Vánocům dostávám moc ráda. Moje kamarádky mají navíc skvělý vkus, a tak se mi šuplík hemží těmi, co hezky voní - ať už sladce, ovocně nebo svěže. Další vlastností, kterou u nich ocením, je hydratace. Sice se po každé (vážně po úplně každé) sprše mažu tělovým mlékem, ale přeci jen je mnohem příjemnější, když vylezu na koupelnovou rohožku a necítím se jako sušenka.

Co u mycích produktů oceníte vy? Stačí vám, aby hezky voněly, nebo se koukáte i na složení a to, jakou péči vám dopřejí?

P8221197
miceral

Mně docela nedávno udělal radost moc milý balíček od Dove - jejich nové micelární sprchové gely. Když už jsem se zmínila o té hydrataci a Vánocích, musím se vám ještě přiznat k tomu, že už několikatery Vánoce po sobě si od babičky přeju tělová mléka Dove O:) Miluju jejich příjemnou vůni a lehkou strukturu! Ale zpět ke sprchovým gelům - nejenže voní stejně krásně jako všechny Dove produkty, ale po umytí se moje pokožka vážně o něco víc podobá té miminkovské! A nesmím zapomenout ani na to, že jsou bez sulfátů. Nejsem sice zatím v té fázi, že bych používala výhradně přírodní beauty produkty, ale i tohle je super možnost, jak se o sebe trochu více starat, když už jde o produkt, který vlastně používám denně. Co myslíte?

P8221184
P8221187
dove
P8221200
P8221164

Dejte mi vědět, jestli jste už tuhle novinky vyzkoušeli! A která vám voní víc? Anti-stress nebo Sensitive Skin?

PS: Rovnou mi napište, jestli byste chtěli, abych zase zařadila více beauty článků. Mám spoustů nápadů i tipů ♥
G
Článek vznikl na základě spolupráce se značkou Dove, které tímto moc za produkty děkuji!

4 komentáře

  1. Krasny fotky! Ja miluju Dove <3 Beauty clanky rada uvitam!

    OdpovědětVymazat
  2. Novinky jsem nezkoušela a přiznám se, že na tohle moc nedám :) Ještě tak nějak věřím třeba produktům na suchou pokožku, že ji více promastí nebo tak, ale "antistresový" mýdlo ze mě podle mě moc stresu neodbourá :D
    Takže spíš kupuju mýdla podle vůně.
    The Linheart

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi jasný :D Pro mě je právě uklidňující ta vůně<3 a třeba u Dove mě pak lehce uklidní i ta jemná pokožka :D ..v podstatě dám přesně jako ty - na vůni a zároveň na to, jestli sprcháč nevysušuje - a pak jsem spoko a sprchuju se ještě radši :D

      Vymazat

Instagram

Theme by STS