Social Media

no stressful monday

PB183026

Krásné ráno!
Pondělky můžou být hodně těžké. Především když máte plný to-do list nejen na samotný den, ale i plány na celý týden jsou práce, práce, práce, škola, škola, úklid, praní, žehlení - zkratka vás čeká přesně takový ten týden, na který se už vyloženě nemůžete dočkat, haha. Ale protože asi už víte, že zastávám názor, že začít správně a s klidem je základ úspěchu, rozhodla jsem se si pondělí spravit tak, abych se naladila na poklidnou vlnu a nenechala stres vyhrát. A rovnou se s vámi o své antistresové rutiny podělím.

PB183023
PB183011

First things first.
Nemám ráda uspěchaná rána. Vždycky si raději přivstanu, abych měla na každičkou část ranní rutiny dostatečný čas. Není pro mě úplně obtížné vstávat brzo, protože jakmile večer odbije devátá hodina, začínám zívat a už se vidím v posteli s knížkou. 
Udělám si teplou vodu s citrónem, u vlogu (teď vyhrávají vlogmasy z minulých let) se nalíčím podle aktuální nálady a u toho vypiju hrnek (občas spíš hrnec, haha) čaje.

nostress3

PB183029

Let's do this!
Stejně jako miluju pohodičku a všechny aktivity, které mi dopomůžou ke klidné mysli, stejně tak mám ráda, když vím, že jsem každý den splnila určitý úkol/povinnost. V práci je samozřejmě jasné, že pracuju, jak nejlépe umím - ale i co se týče školy, nebo čehokoliv, co zrovna musím (i když se mi třeba nechce), jsem ráda, že se kousnu a můžu si to odškrtnout ze seznamu. Navíc mě to nabije mnohem víc, než když se jen válím.

PB183019
antistress1

Sport 
Odreagování se - k čemuž rozhodně patří i cvičení, nebo jakákoliv sportovní aktivita. V Praze ještě stále neběhám, ale i domácí cvičení s Rebeccou Louise, Marrisou Rocco, MadFit či NTC mi zlepší náladu. A samotné protažení po workoutu je snad ještě důležitější. Není totiž nic horšího, než když mě hned v pondělí bolí záda ze sezení a kroucení se nad učením. 

PB183015
antistress2

Calm down
Pondělky dokážou být hodně uspěchané. Ale proč den skončit s bušícím srdcem a chaosem v hlavě? I když mám ještě nějaké povinnosti naplánované i na večer, naordinuju si minimálně půl hodinku, kdy si v klidu sním večeři, přečtu si knížku, udělám si nějakou uklidňující beauty rutinu, poslechnu si oblíbeného interpreta, zkrátka cokoliv, co mám ráda a uklidní mě. Zkuste to taky:)

PB183024

Když už jsem u toho večera a mluvím o stresu a beauty rutinách, chtěla bych vám něco málo říct i o mandlové řadě přírodních produktů značky Weleda. Dostaly se mi do rukou teprve před týdnem, takže vám nemůžu zatím říct, jak na mě funguje např. krém na obličej nebo pleťový olej. Ale chystám se přichystat článek s beauty oblíbenci, takže pokud mi produkty sednou - budou tam a řeknu vám o nich více! Co mi ale moc líbí je kampaň, kterou teď s mandlovou řadou Weleda rozjela. Věnuje se právě stresu a tomu, jak působí napleť. Na jejich webu najdete několik dalších triků, jak se stresem bojovat a jak dopřát své pleti, co si zaslouží. A dokonce se můžete zapojit i do krásné soutěže o celou tuto mandlovou řadu. Stačí značku Weleda sledovat na FB či IG a přidat selfie s hashtagem #vicradosti a tipem, jak se stresem bojujete vy. Vyhraje 30 z vás - takže šance je opravdu veliká:)

Doufám, že se vám dnešní článek líbil, v něčem vás inspiroval a třeba i sám o sobě uklidnil:) Budu moc ráda, když mi napíšete, jaké jsou vaše zaručené tipy, jak nenechat stres vyhrát. Posílám samé good vibes a mějte boží týden!

Pusu
G
Článek vznikl na základě spolupráce se značkou Weleda.

6 komentářů

  1. Nádherné fotky a krásny článok! :)
    Mon
    https://lifebymon.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Velice uklidňující článek :)
    Já osobně pondělky nevnímám nijak extra špatně, stejně jako ostatní dny v týdnu může přinést něco dobrého, nějakou novinku, nový start. Vzhledem k tomu, že mám někdy i v pondělí volno a nechodím vždy ze začátku týdne do práce, tak mi to nepřijde možná tak deprimující :D Kampaň vypadá velice zajímavě. Přeji všem i tobě klidné a pozitivní pondělky <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee tak to jsem moc ráda:)
      Přesně tak, to je skvělý přístup:)
      Jsi zlatá, velké díky <3 a tobě taky!!

      Vymazat
  3. Já mám pondělky naopak ráda, nastartují mě do nového týdne a jsem o to víc produktivnější :) Moc hezké fotky :))

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS