Social Media

Tipy na dárky pro přítele

Krásnou středu!
Stejně jak je jednoduché obdarovávat kamarádky, stejně tak je ohromně těžké vymyslet dárek pro přítele. No řekněte mi - kdo z vás pro něj vymyslí dárek během vteřinky jak k narozeninám, svátku, výročí i Vánocům? Myslím, že se všechny můžeme shodnout, že nakupování pro naše pánské polovičky je více než obtížné - buď si totiž vše z whishlistu kupují sami, nebo jsou jejich vysněná přání šíííleně drahá! Ať už je váš budget větší nebo menší, sháníte dárek pro přítele, kamaráda nebo bráchu, snažila jsem se vybrat takové kousky, ze kterých si může vybrat každý.

Zápisník BeWooden určitě ocení každý, kdo si potrpí na řád, nebo naopak zapomene vše, co si nezapíše. Průvodce Madridem (nebo jakýmkoliv jiným městem) můžete pořídit někomu, s kým plánujete v novém roce nějaké cestování a sportovcům udělá radost kvalitní sportovní tričko. A ještě jeden malý tip na závěr - většina mužů není blázny do kosmetických produktů, ale pokud se váš milovaný snaží žít zdravě a v souladu s přírodou, přírodní kosmetika mu zaručeně radost udělá. Příkladem je můj taťka, který byl už předchozí roky nadšený z krémů z Havlíkovy Apotéky!

tipy_na_darky_muzi2


Doufám, že jste se inspirovali a tuto honbu za pokladem jsem vám trochu ulehčila:D
Mějte se krásně!
G
Článek obsahuje adlinky.

15 komentářů

  1. Přesně jak píšeš.. Nakupování dárku pro chlapa je asi to nejtěžší a fakt nikdy nevím co kupovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostý souhlas, každý rok nevím co koupit. Letos mě zachrání snad tato stránka https://www.ekody.cz/blog/darky-pro-pritele. Vybrala jsem Lush do koupele, happy socksy a chytré hodinky na sport. Tak snad se bude vše líbit.

      Vymazat
  2. Máš naprostou pravdu v tom, že chlapi si pořád něco přejí, ale aby počkali až jim to někdo daruje, to ne :D Vždy si to ihned koupí.
    Já už mám takový zajetý systém a může to být i pro někoho tip - vždy, když se o něčem jen zmíní, něco naznačí nebo si prostě přeje, ihned si to zapíšu do poznámek a už mám celkem dlouhý seznam věcí, co bych mohla pořídit :) Nějaké věci si samozřejmě během roku koupí, ale je fajn si to psát hned, aby pak nenastala krize, co mu vlastně pořídit a nezapomněla jsem to.
    Chlapi mají ale hodně zájmů, takže jdu vždycky po tom, co má rád a zazásobuju ho věcmi, které mu budou užitečné třeba při sportu nebo dalších aktivitách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha na přesně:D A to je perfektní! Škoda že třeba zrovna taťka se o ničem nikdy nezmiňuje:D Ale až (jednou :D) budu mít přítele, tak tohle budu aplikovat!:D

      Vymazat
  3. Souhlasím s tebou. To mě vždy dostane do nervů, když musím nakupovat dárky pro muže.

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. S přítelem chodím už 6 let. Dřív jsme si na narozeniny/vánoce dávali různé zážitky, ale mně už téměř dochází seznam. Fakt někdy nevím, čím jej potěšit. On mi často kupuje květiny, za což jsem fakt ráda. On tráví hodně času v autě a tak jsem mu kromě autokamery pořídila ještě antiradar. Velmi si jej pochvaluje.

    OdpovědětVymazat
  5. S přítelem chodím už 6 let. Dřív jsme si na narozeniny/vánoce dávali různé zážitky, ale mně už téměř dochází seznam. Fakt někdy nevím, čím jej potěšit. On mi často kupuje květiny, za což jsem fakt ráda. On tráví hodně času v autě a tak jsem mu kromě autokamery pořídila ještě antiradar. Velmi si jej pochvaluje.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky. Já plánuji přítelovi koupit let vrtulníkem a chci se zeptat, jestli s tím někdo nemáte zkušenosti. Předem děkuji.

    OdpovědětVymazat
  7. To já daleko raději přítelovi koupím něco, co opravdu využije. V mém případě je to třeba tato dárková sada . Obecně si myslím, že by muži neměli dostávat jenom voňavky a nebo nože... Je to zastaralý stereotyp

    OdpovědětVymazat
  8. Jako pokaždé vymyslet něco originálního, dá fakt fušku. Já tedy letos jen menší dárek odtud. Vybrala jsem mu totiž krásný obal na iphone. Letos moc není peněz kvůli covidu, tak raději nakupuji menší dárky.

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji moc za suprové tipy na to, co bych mohla pořídit manželovi. Já jsem se rozhodla jít trochu nekonvenční cestou a prostě jsem mu koupila nové kalhoty ... Sice koukal chvilku tak zvláštně, ale když zjistil, jakou jsem to značku sehnala v sekáči, tak se nestačil divit :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem letos měla dárek pro manžela vymyšlený docela rychle. Objednala jsem mu nové ochranné pomůcky na pracování v garáži. Není to sice dárek, který by ho kdo ví jak potěšil, ale je praktický :-) . Takové dárky lepší, než kupovat nějakou blbost, která bude jen ležet v šuplíku :-) .

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem si letos příteli řekla o řemínky Apple Watch 3. Protože šetříme na první společnou dovolenou u moře, tak jsme si pověděli, že vlastně nebudeme nic moc plánovat a spíš ty peníze dáme stranou, abychom si pak mohli užít pár dní u moře. :) Takže jen takové levné blbinky za pár korun. :)

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS