Social Media

Gabi is back

20190204_164717 
Ahoooj!
Nemůžu uvěřit tomu, že nastal ten čas, kdy se vám zase ozvu! Tak moc se mi stýskalo!  A popravdě ani nevím, jak mám začít. Nejradši bych vám toho tooolik pověděla, ale vůbec nevím, od jakého konce to vzít. Tak začněme tím, co se děje přímo teď. Rozhodla jsem se vyrazit si sednout do kavárny s notebookem, což se u mě moc často nestává. Většinou tohle kavárenské povalování využívám spíš na randíčka s kamarádkama a jít někam posedět sama beru jako zbytečné vyhazování peněz, haha. Ale tentokrát jsem nechtěla strávit další den sama doma bez jakéhokoliv lidského kontaktu - třetí den v řadě jen se mnou samotnou je i na .... jako jsem já až příliš:D. No a musím podotknout, že doma nemám žádný kafe, což asi taky vysvětluje vše. A tak teď sedím v Tvojí mámě se sojovým lattéčkém a potají ukusuju raw tyčku, protože je čas sváči, ale moje pleť mi momentálně silně naznačuje, že cukry rozhodně nechce, hehe.

A proč jsem se několik týdnů neozývala? To je úplně jednoduchý - psala jsem diplomku, což už zase tak jednoduchý není. Co vám mám povídat, vy co máte tuhle studentskou část za sebou, asi naprosto přesně víte, o čem mluvím. Skloubit to s prací a běžnýma povinnostma je fakt oříšek. Dneska se ale stala ta slavnostní chvíle, kdy jsem úplně naposledy klikla na Uložit a zítra se to moje "veledílo" půjde tisknout. Famfáry, ohňostroje, konfety. Trochu se teď ale ve mě odehrává vnitřní boj, kdy přemýšlím, jestli se mám odměnit tím vším, co jsem si slíbila, nebo jestli se mám rovnou hecnout a hned začít pracovat na seminárce a učit se na zkoušky, které mě čekají už za týden. Ale jelikož vím, že to se mnou často dopadá tak, že se nakonec na žádné odměny nedostane, tentokrát se chci polepšit a uzavírám smlouvu sama se sebou, že si za odškrtnutí téhle povinnosti radost udělám.

Čeká mě můj milovaný Haruki Murakami, kterého jsem si původně chtěla po dopsání práce koupit, ale ještě než jsem to stihla,dostala  jsem Komturovu smrt  k svátku od mých nejskvělejších kolegyň v práci. Byla jsem trochu v obavách, aby mě tahle jeho knížka třeba nezklamala, ale už podle popisku na přebalu se odvažuju říct, že to zase bude bomba! Vždycky když jeho knihy čtu, přijdu si jak v jiném světě. Druhá odměna mě čeká hned zítra a i když není úplně za diplomku, myslím, že ji už vždycky budu mít s tímhle obdobím spojenou. Od taťky k narozeninám jsem dostala nové náušnice, které mi zítra mají dorazit. Can't wait! Ale mám i jeden dárek od sebe pro sebe, ale o něm vám řeknu až jindy.


K dnešním řádkům přidávám pár random fotek z posledních dní, týdnu i měsíců. Chystám pro vás už další články, tak se můžete těšit:) Kdybyste měli nějaká speciální přání, dejte vědět! Přemýšlím, že bych mohla sepsat i nějaké tipy, jak se dokopat k učení a psaní. Sama jsem totiž tyhle rady při tvorbě diplomky ocenila a shromáždila jsem jich v průběhu docela dost:)

P2043696

P1123540
Cona Coffee v Hradci (kde mají ty nej cheesecaky!)

P1193554

uceni
Klasické víkendové odpoledne s přestávkou na sváču.

P1193598
Nádherná Typika

P1193560
Stejně tak mám i spoustu tipů na workouty. Když je zkouškové nebo jakékoliv období, kdy musím máknout do školy, cvičení a běhání se stává tou nejlepší terapií, díky které se nezblázním:D

P2163704
Žitný chleba z Antonína. Mňam!

bastille
Highlight posledních měsíců - koncert Bastille. Ještě jednou děkuju ségře, že se mnou vyrazila! Byli úžasní jako vždycky a předskokanem byl tentokrát Lewis Capaldi, kterého jsem viděla naživo poprvé a wow! Jestli budete mít možnost, určitě na něj jděte. Nejenže zpívá naprosto ohromně, má i skvělej smysl pro humor.

hygge
Light ♥ / Snídaně a Janova pec

20190223_084359
Cesta do školy a radování se z krásného počasí.

weleda
Moc hezká akce od Weledy s představením Skin Food řady, kterou už zkouším a testuju,a bych vám o ní už brzy mohla říct první dojmy.

P3163723
Nádhernej, výbornej a zdravej dort k narozeninám - co víc si přát? Ségra je prostě úžasná, kromě tohodle skvostu mi ještě dala spoustu dalších božích dárečků a díky její společnosti jsem měla ty nej narozky i přes tohle stresové období. A kolik mi je, vám neprozradím. A ne, ten věk, co mám stále nezměněný v pravém sloupečku, už dávno neplatí, haha.

P3253859
A jelikož jsem se k dopsání článku dostala až v úterý, už vám můžu ukázat malou nápovědu, co jsem dostala od taťky. Příště ukážu víc, ale jsem nadšenááá!

Mějte se překrásně a napište mi, jaké byly vaše dny, zatímco jsem tu nebyla. A dejte mi i vědět, čím jste si v poslední době udělali radost vy!
G

6 komentářů

Instagram

Theme by STS