Social Media

Highlights of the week

P4184051
Dobré ráno!
I když je neděle, trochu jsem si přivstala, abych vám stihla napsat další článek. Dnes mě ještě čeká pedikúra, běhání a společný čas se ségrou. Stejně pořád nevím, jak to zvládnu, až mi odjede na erasmus, když i těch 5 dnů, co se v týdnu nevidíme, je na nás moc:D Outfitový článek tu nebyl snad sto let, ale minulý čtvrtek jsme s mamkou nafotily pár fotek na instagram, tak jsem si řekla, že vám je dám i sem. Na sobě mám tričko z Vero moda, kalhoty H&M, trench coat z Bershky, novou kabelku LYDC z Londonstore.cz a nové (sto padesáté) tenisky Reebok, které jsem si vybrala v CCC. Už už to vypadalo, že si pořídím nějaké hezké elegantnější boty, ale typicky jsem skončila u tenisek. Ale na novou jarní kolekci v CCC mrkněte. Mají tam velký výběr espadrilek na platformě a sandálků v krásných barvách na podpatku i roztomilých pantoflí. Ale konec outfitovému okénku, jdu se s vámi podělit o pár mých radostí a vy mi na oplátku napište, co zlepšilo poslední dny vám♥

Exam done - předposlední zkouška zvládnuta a mě trochu děsí a těší zároveň, jak rychle ten čas letí. Ale když si představím, že za 2 měsíce už budu mít celé školní mučení za sebou, 

Time with friends - jsou dvě možné varianty, jak vypadají moje týdny. Buď kromě kolegů z práce nevidím ani živáčka, nebo se snažím napasovat 20 kamarádů do 5 dnů. A i když (jak už určitě víte) mi být samotář vůbec nevadí, čas strávený s mými blízkými mě vždycky tolik nabije! Asi to bude tím, že mám kolem sebe samé skvělé a inspirativní lidi.

Doom days by Bastille - abych si tuhle novou písničku hned neoposlouchala (což se u Bastille stejně nikdy nestane), řekla jsem si nejdřív, že si ji budu pouštět jen za odměnu. Ale nakonec to dopadlo tak, že se v podstatě už odměňuju i za to, že vůbec žiju, a pouštím si ji každou půlhodinu. Mimochodem, co říkáte na SOS aka první posmrtný song Aviciiho? Mně je při poslechu jeho písniček hrozně smutno, ale SOS je pecka! S dalšími oblíbenci bych mohla jen a jen pokračovat. Chtěli byste článek s mým aktuálním playlistem?

Spring weather - čert vem zamračený víkend, teplo z uplynulého týdne mi zlepšilo náladu na měsíc dopředu, haha. Ve středu se mi dokonce vrátil můj prázdninový pocit z léta., kdy at už jdu za kamarádkou nebo do práce, máme pocit, že jsou prázdniny, haha.

New pieces for my wardrobe - na nakupování oblečení mě už moc neužije. Hádám, že 3 roky v H&M mě asi vyléčily a obchodům se vyhýbám obloukem. Často to pak ale ráno dopadá tak, že stojím 15 minut před skříní a chce se mi brečet. Ségra mi ale udělala radost a mohla jsem být první, kdo se koukl do jejích vyřazených kousků a mohl si nějaké poklady přivlastnit O:)
   P4184040springoutfitP4183997P4184044outfitP4184003P4183955

Dejte mi vědět, co uplynulý týden udělalo radost vám.
Já si letím udělat snídani, nejspíš padne volba na kaši s hromadou ovoce!
Mějte se krásně!
G

3 komentáře

Instagram

Theme by STS