Social Media

Interior inspiration

P1251976

Taková nostalgie. Připomínám si časy, kdy jsem články ve vlaku psala pravidelně a zpravidla jenom tam. Místo učení jsem raději otevřela notebook, pustila si do uší Billie Eilish a psala vám střípky z mého života. V poslední době jsem notebook vyměnila za knížku a raději celou cestu pročtu. Ale teď, když mi do sluchátek začala zpívat zrovna právě Billie, z okýnka mám kouzelný výhled na západ slunce nad zelenou loukou, připomnělo mi to přesně tyto časy a napadlo mě, že bych mohla notebook vytáhnout a ozvat se vám. Moc bych vám chtěla poděkovat za všechny komentáře, které jste mi napsali a raději budeme ignorovat fakt, že jsem nejhorší blogerka světa a žádný článek se tu neobjevil už nějaký ten pátek O:).

Interierový post jsem psala docela nedávno, ale ještě pár drobností jsem u sebe v pokoji upravovala/měnila/přidávala, tak jsem si říkala, že bych vám je mohla ukázat. Třeba se jimi inspirujete, nebo něco změníte i u sebe. Já zastávám názor, že nás naše okolí hodně ovlivňuje, proto mám sama ráda, když mám v pokoji nejen uklizeno, ale čas od času udělám alespoň menší změnu. Mám pak pocit, že nejsem ve stále stereotypním prostředí a získávám tím i novou inspiraci.

P1251979
P1251977
P1251993
P1251991
P1251987
P1251983
P1251999

Jak jsem psala, úpravy jsem provedla opravdu jen malinkaté. Něco jsem přehodila z komody na stůl, přidala pár nových kousků, nějaké staré schovala. Momentálně pro mě nemá moc velký význam dělat nějaké větší změny, takže si nějaké nápady a inspiraci zatím uchovávám v hlavě. Tady jsem pro vás (i pro sebe) připravila menší inspo, které jsem posbírala na tumblr a na eshopech♥

interior2

interior3

interior


Článek dopisuji už doma z postele, s konečně plným bříškem, unavená po celým dnem, poslouchající (po dlouhé době) Nicka Mulveyho. S dobrým pocitem, že jsem konečně post zveřejnila, že jsem měla nádherný víkend, že mě čeká fajn týden a že mám tolik věcí, na které se v příští dnech, týdnech i měsících můžu těšit, se odebírám spát.
Přeju vám všem perfektní začátek nového týdne!
G

3 komentáře

  1. To je krásná inspirace :) Jsem moc ráda, že tě čeká fajn týden a že máš tolik věcí, na které se můžeš těšit :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásný článek, těším se na jaro a léto, jak si do bytu koupíme pár kytek :)

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  3. Ta ložnice na první fotce je překrásná! Ty barvy jsou úžasný.

    Simple living: Probuzení ze zimního spánku

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS