Social Media

Tipy na personalizované vánoční dárky

PA274758

Krásný pátek!
Jak moc guilty bych se měla cítit, když první vánočně laděný článek přidávám 31. října? Vím, že jsem minule přísahala, že nechám svoje sváteční natěšení schované aspoň do té doby, než odpluje Halloween, ale asi si zkrátka nemůžu pomoct. Nápady na dárky pro moje milované se mi v hlavě hromadí, pokukuju po prvních dekoracích (Nebo jsem už první objednala? Zkuste si tipnout, haha.) a diář na příští rok budu vybírat během víkendu. Očekávám, kdy přijde ta chvíle, kdy mi začnou lézt krkem podzimně laděné posty a u svých oblíbených skandinávských blogerek budu projíždět prosincový archiv. Ale víte, co ještě vůbec nemám rozmyšlené? Jaké cukroví budu letos péct a kterou knížku s vánoční tématikou si vyberu na zimní večery. Nějaké tipy?

A když jsme u těch tipů, dnes tu pro vás budu mít několik prvních rad, čím můžete svým blízkým udělat radost - v podstatě ať už na Vánoce, nebo kdykoliv jindy. Tyhle svátky samozřejmě vůbec nejsou jen o dárcích, ale já zastávám názor, že je hezké i touto formou někomu ukázat, jak na něj myslíte a že vám za tu "námahu" něco vybrat stojí. I proto jsem se v tomto článku chtěla zaměřit na takové dárky, které budou ušité na míru! A dejte mi vědět, jestli byste příště zase stáli o post s tipy na dárky pro kamarádky, přítele, maminky jako jsem dělala poslední roky:)

PA274746

Vzpomínky na společné chvilky, které se vám podařilo zachytit na fotky
nebo
váš vlastní design hrnečku, který přizpůsobíte obdarovanému na míru

Na eshopu Tiskařík.cz si můžete nechat vyrobit fotoknihy, kalendáře, velké fotografie, nebo právě - mého favorita - personalizovaný plecháček! Rozhodla jsem se vytvořit několik kousků s kolážemi fotek, které poputují babičkám. Pokud jste ale tvořivá duše, nebo máte zahlcený tumblr či pinterest krásnými obrázky, fotkami, grafikou, cokoliv z toho si na plecháček můžete nechat natisknout. Nemusíte tak složitě vybírat mezi plecháčky v obchodech a vytvoříte si přímo svůj vysněný.

PA274752
PA274765PA274768
PA274753

Užitečné personalizované dárky
Pravděpodobně jste si všimli, že já osobně mám velkou slabost pro přírodní materiály a sama se jimi snažím obklopovat, co to jde. Proto jsem si říkala, že tento tip sem musím stoprocentně zařadit. E-shop Čisté dřevo má v nabídce nepřeberné množství krásných dřevěných kousků. Vyberete u nich takové dárky, které obdarovaný opravdu využije a jsou praktické a navíc si na ně můžete nechat vygravírovat jakýkoliv text - ať už jméno, nějaký vzkaz, cokoliv, co vás napadne a dookonale dodá dárečku to něco extra navíc!tipydrevo
Mé tipy - dřevěný nosič na nářadí pro taťku, blok pro kamarádku, polička pro mladšího bráchu, podnos na snídani do postele pro přítele, bedýnka na skladování potravin pro mamku nebo váleček pro babičku.

Kurz ušitý na míru
Stoprocentně vaši milovaní neustále mluví o tom, co by chtěli dělat ve volném čase, že je zajímá toto a tamto. Pokud se do toho ještě nedali, nakopněte je vy:) Kupte jim kurz krasopsaní, zaplaťte předplatné s online kurzy na Skillshare či Masterclass, udělejte z nich baristy nebo jim darujte knihu s návodem na vyšívání (tu si pěkně prosím já).

P4118066


Více pohybu

Já vím. Říkám vám, že máte myslet hlavně na to, co daný člověk miluje, ale pohyb je zdravý pro všechny a zdraví vašich milovaných chcete přece ze všeho nejvíc ne? Nemusíte hned někoho vyděsit startovným na maraton. Navrhuju nabitou permanentku do fitka, společný jógový víkend, zabookovaný pokoj v apartmánu na horách, hezké sportovní oblečení nebo workoutový e-book.

PB090900

Jídlo, pití a více jídla

A pojďme ten pohyb taky vyvážit:D Pro méně tvořivé doporučuji poukazy na návštěvu bistra nebo zrnka kávy, čímž můžete v téhle podivné době i svůj oblíbený podnik podpořit. Ti zručnější se můžou inspirovat nepřeberným množstvím DIY dárků u bjukitchen nebo na pinterestu. A jako zlatou střední cestu navrhuji kuchařku, se kterou si naplánujete společné vařící večery třeba každou neděli!

P9283908 ~~~
Pokud máte i vy nějaký tip, který podle vás stojí za to a chcete inspirovat ostatní, šup s ním do komentářů! Já zavírám notebook a jdu si užívat podzimní víkend se ségrou. Zrovna koukám z okna na kopec, který hraje všemi barvami, tak se nemůžu dočkat, až se vydáme ven na hezkou procházku, koupíme si nějaké suroviny na oběd na trzích a odpoledne si vyzvedneme kafe někde v okýnku.
Mějte krásný víkend!
G

4 komentáře

  1. Já mám s cukrovím letos jasno, ale o knížkách jsem také zatím nepřemýšlela. Zatím mám doma ještě podzimní resty, které musím stihnout. :D Tipy na dárečky jsou super, ty plechové hrnečky nemají chybu! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé tipy na dárky :) Já letos nad dárky už začala přemýšlet a právě se také snažím, aby byly takové více osobní :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám teda většinou problém vymyslet, co chci pro sebe, když se mě někdo ptá. Jsem takový ten typ člověka, že co chce, tak to si koupí a nečeká na to, až mu to někdo dá. Třeba takhle jsem si koupila hodinky od Applu. Ale teda to nebyla moc dobrá koupě. Zkusila jsem jedny z bazaru a přišly s rozbitým displejem. Naštěstí výměna skla Apple Watch nestojí zase tolik, abych z toho byla nějak nešťastná.

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS