Social Media

Wroclaw in pictures

PB301606

Jak skvělý nápad byl naplánovat adventní výlet s mojí milovanou sestřenkou! Už nějakou dobu mi pobíhají v hlavě myšlenky a přání na adventní čas strávený v Londýně nebo Edinburghu. Musí to tam vypadat v jako té nejkouzelnější vánoční pohádce! Především kvůli času jsme se ale zvolily bližší destinaci a rozhodovaly se mezi Wroclawí a Krakovem. Wroclaw nakonec vyhrála a já jsem moc ráda, že jsme ji mohly vidět. Podle mě se polská města trochu podceňují, stejně jako před lety ve Varšavě, i tady se mi moc líbilo. Centrum je krásné, okolí řeky má skvělou atmosféru a najdete tu tolik cool bister a kaváren (škoda že jsme tu nebyly déle, abychom mohly ochutnat všechno, haha).

IMG_7218
fascinating
IMG_7210
mesto
IMG_6987
Charlotte

skritek
Po centru města jsou rozesetí krasnoludkové, takže procházet městem je jako taková honba za pokladem (hádám, že vzít sem bráchu, bude naprosto nadšenej!)
wroclaw2
výzdoba ve městě

wroclaw
IMG_7282
Divadlo

babe
Vánoční stromeček na náměstí / babe ♥

PB301576
Okolí řeky byla asi má nejoblíbenější část Wroclawi.

reka
trgy
Trhy mají moc hezké. Nebýt zástupy lidí, byly by ještě o něco hezčí. Ve stáncích prodávají homemade produkty, bio kosmetiku, dobroty, vtipné ponožky, vánoční ozdoby a plno dalšího. Bylo z čeho vybírat a samy jsme si také něco odvezly.

PB301594
trhy
PB301588
IMG_7151
IMG_7235
#wroclawfromabove

IMG_7237
ptak
Hotelová snídaně (Bydlely jsme v roztomilém hotelu Ptak) / Cesta do centra

IMG_7291
Outfit najdete na IG

yum  A náš hezký výlet jsme zakončili dobrým jídlem (nebojte, ještě vám ho ukážu) a procházkou městem.

Doufám, že jste si článek užili a dejte mi vědět, jestli jste Wroclaw už navštívili, nebo jaké jiné polské město se vám líbí:)

PS: Děkuju za všechny vaše zprávy ať už tady nebo na IG! Mám velkou radost, že vás blogmas baví - aspoň to, že jsem v jednom kole, nic nestíhám a trochu si za tohle rozhodnutí nadávám, má svoje pozitiva :D <3
G

8 komentářů

  1. Bože, to je nádhera! Je to tam doslova kouzelné - dokonalé fotky! <3

    OdpovědětVymazat
  2. To vypada krasne, my v lednu jedeme do Varsavy a uz se tam strasne tesim!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee tak to si to moc užij! Varšava je skvělá! <3 Doporučuju bistro Bulke przez Bibulke!

      Vymazat
  3. Krásné fotky! Opravdu radost se dívat. My jedeme zítra na víkend s přítelem nasát vánoční atmosféru do Windsoru, tak se moc těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu <3 jee no tak to je nádhera:) doufám, že jste si to užili:))

      Vymazat

Instagram

Theme by STS