Social Media

Inhaling Inspiration

summerinspo

Krásný den všem!
Jak se máte? Jak na vás působí první letní teplá vlna? Já se přiznám, že jsem si do poslední chvíle moc nepřipouštěla, že vůbec léto přijde, že zase začneme nosit šortky a šaty. O prázdninách jsem ani nepřemýšlela, měla jsem pocit, jak kdyby ani neměly přijít. A tak nějak jsem si ani nenaplánovala žádnou dovolenou, žádný výlet, nic, na co bych se měla těšit, jako to mám každý rok. Ale se zvyšujícími se teplotami a uvolněnější atmosférou ve městě, kterou moc ráda pozoruju a vnímám, na mě začala ulpívat chuť prožívat něco nového mimo moje bydliště, objevovat nová místa, tvořit zážitky a prožívat to, na co budu zase další roky vzpomínat. Pozoruju, že se změnou ročního období se u mě vždycky mění i oblíbené blogerky, lidi na Instagramu, které sleduji, knížky, které si chci přečíst a možná i můj styl oblékání. Takže zatímco v zimě u mě jede Zoella nonstop, v létě čtu denně blog Janni Olsson Delér, přestože mi je po zbytek roku nesympatická. Máte to s něčím podobně?:))


Vy víte, jak moc tumblr projíždím. Paradoxně na něm teď trávím mnohem méně času než před rokem, kdy jsem ještě studovala (to byla totiž moje prokrastinace číslo jedna, haha). Ale i teď si užívám, když se mi naskytne volné víkendové odpoledne, udělám si kafe, nakrájím ovoce a scrolluju napříč desítkami mých oblíbených stránek a nechávám se unášet atmosférou fotek a obrázků do paralelního světa, kde je možné cokoliv. Doufám, že si teď o mně nemyslíte, že jsem totální blázen :D, ale vážně mám pocit, že jsou tyhle moje tumblr chvilky určitou formou meditace. Tak tady je malá inspirace i pro vás ❤

inspo

Mimochodem, už zase se mnou cloumá myšlenka, že bych překopala design blogu, což mám v hlavě už pár let a stále jsem to neuskutečnila. Takže jsem stále ještě (mrk na sidebar) 22letý student, hihi. Nevadí, třeba se k tomu opravdu někdy dostanu! Zatím se mějte nádherně a užívejte sluníčka!
G

4 komentáře

  1. Nádherná inspirace! :) Já mám pocit, že jsem první letní vlnu ještě ani nezaznamenala ;) Ale na nošení šat a sukní se taky moc těším :) Na léto žádnou dovolenou naplánovanou nemám a ani ji plánovat nebudu, spíš budu ráda, když budu díky výletům objevovat krásy ČR :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké, sama mám moc ráda takové ty klidné chvilky, kdy bloumám internetem nebo obrázky, je to skvělý relax. Nemám na to tedy moc čas, ale když ano, vždy mě to tak nějak zklidní a také hodně inspiruje.
    Na léto zatím také nemám vůbec žádné plány, což je lehce demotivující, ale zatím tady v UK ani stejně moc nikam nemůžeme, tak já se jen modlím, ať se to brzy změní.
    Na nový design se moc těším, jsem zvědavá, co vymyslíš!

    OdpovědětVymazat
  3. Takové články prostě miluju! Dokonalá inspirace! :))

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS