Social Media

Vyzkoušeno - Weleda Granátové jablko zpevňující pleťový olej

P5012934

 Krásnou "foggy" středu!
Už nějakou dobu testuju novinku od Weledy - Granátové jablko zpevňující pleťový olej a jsem z něj tak nadšená, že se s vámi musím podělit o své dojmy. Musím se přiznat, že k některým produktům jsem vždycky dopředu hodně skeptická a zároveň se taky postupně učím zahodit moje nesmyslné nastavení "potřeba je jen jeden odličovák a krém". Snažím se, co se péče o pleť týče, trochu vzdělávat a některé vychytávky a postupy pak aplikovat i na sebe a zatím můžu říct, že se mi to vrací. Inspiraci hledám u zahraničních i českých blogerek, kamarádek a naprosto jsem hltala třeba i podcast Buchet s Kubixmanem, který je sice pojatý hodně odlehčeně, ale já sama jsem si z něj odnesla hodně - například jsem skoncovala s ručníkem na obličej! Kubixmana sledujte i na IG, má tam kupu skvělých tipů.

A teď konečně k tomu mému!

P5012925

Pokud nepočítám tea tree oil, který používám lokálně na akné, žádné pleťové oleje jsem doposud nezkoušela, zkrátka jsem se jich jako majitelka mastné pleti bála. Teď už vím, že strach nebyl na místě. Určitě je třeba hledat takové, které budou sedět na váš typ pleti, ale celkově tento krok do večerní skin care rutiny doporučuji zařadit. Nejen že si z nich vaše pokožka vezme potřebné látky a oplatí vám to 

Co konkrétně Zpěvňující pleťový olej Weleda obsahuje?
..u granátového oleje to totiž rozhodně nekončí
Meruňkový olej - Avokádový olej - Extrakt světlíku lékařského - Olej z pšeničných klíčků - Jojobový olej - Olej semen Granátového jablka - Makadamový olej - Sezamový olej - Arganový olej
~všechny organického původu~

Na jakou pleť je určen?
Dovolím si říct, že téměř na jakoukoliv. Díky svému bohatému olejovému složení ho bude milovat suchá pokožka, antioxidanty v oleji ze semen granátového jablka budou prospěšné i pro problematickou pleť a díky tomu, že se rychle vstřebává, nadšené z něj budou i mastné typy.

Kdy byste ho měli aplikovat?
Po odlíčení a před či místo krému. Stačí pouze 3-4 kapičky, které nanesete na navlhčený obličej a jemně olej prsty do pleti vmačkáte. Našla jsem i tento skvělý článek o pleťových olejích a jejich nanášení, tak na něj mrkněte, ať jste stejně chytré jako teď já O:)

Jaké účinky jsem zaznamenala já?
Nejdřív musím říct, že první účinky jsem viděla hned! Takže žádný demotivující pocit, kdy musíte čekat týdny, než spatříte viditelné změny na vaší pleti po používání nového produktu, se nekoná. Pleť jsem měla hladší, vyživenější, pružnější, pevnější a tak nějak celkově hezčí hned! V aktuální rouškové době se mi dělají pupínky a suchá místa okolo pusy a i na to je weledí olej naprosto skvělý! Nanaším ho zatím jen večer, ale i tak nezaznamenávám, že bych se po něm nějak víc leskla. A vystačí mi i místo krému, jak nádherně hydratuje! Zároveň pevně doufám, že mi v mých sedmadvaceti (protáčím panenky) preventivně pomůže proti prvním vráskám #fingerscrossed.

P5012926P5012931P5012928

Doufám, že jste se v dnešním článku dozvěděli něco nového, olej vyzkoušíte a budete z něj stejně tak nadšené jako já. Díky jeho univerzálnosti ho můžete darovat i jako vánoční dárek prakticky komukoliv. Věřím, že vám obdarovaný poděkuje stejně jako jeho pleť!

Dejte mi do komentářů vědět, jestli máte vy nějaký svůj zázračný, na který nedáte dopustit!
G

Článek vznikl ve spolupráci s mou milovanou značkou Weleda, kterou používám už několik let❤

3 komentáře

  1. Ja bych ho velmi rada vyzkoušela a prozkoumala více značku :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, skvělé doporučení! Něco takového bych přesně potřebovala, takže možná neodolám a olej si pořídím. :) Udělat si předčasnou radost k Vánocům není od věci. :D

    OdpovědětVymazat
  3. V tomhle ohledu mi přijde, že skvěle funguje kosmetika pro zvětšené póry. Ani nevím proč, nikdy jsem se o to nezajímala. Ale dostala se mi do ruky a fakt funguje docela dobře. Pleť je vyživenější, pevnější a musím říct, že mi zmizela i výrazná část akné. A to co ne, tak schová minerální pudr. :)

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS