Social Media

Tipy na vánoční dárky

 udržitelné / české / originální / nemateriální

Krásný poslední listopadový den!
Sedím tu v našem obýváku, poslouchám vánoční playlist, zobu ovoce, užďibuju roládu (mou první a zdaleka ne dokonalou, ale příště bude tip ťop, věřím tomu:D), popíjím kafíčko a dopisuju poslední slova k očekávanému článku. Tipy na dárky se snažím sdílet každý rok a letos jsem se docela rozjela! Možná to bude tím, že jsme letos razantně snížili limity, a tak mám v hlavě více nápadů, než kolik budu reálně dárečků kupovat. Ale to vůbec nevadí, můj bankovní účet mě poplácá po ramenou a vy si ode mě můžete vzít více rad než kdy dříve, win win!

Ale i tak bych chtěla nápad na snížení budgetů a ekonomické přemýšlení nad Vánocemi poslat i směrem k vám. A to nejen co se týče dárků. Přemýšlejte minimalisticky, nechte vašimi žilami proudit klid, vyzařujte lásku a prosinec prožívejte tak, aby vám bylo co nejpříjemněji.

Ale obdarovávat se je přece jenom krásné. Já to miluju! Přemýšlet nad tím, co milovanému člověku udělá největší radost, co ho překvapí a co bude mít ještě nějakou extra přidanou hodnotu. I proto jsem se ve svém letošním gift guidu zaměřila na dárečky, které jsou buď od krásných českých značek, jsou udržitelné, život zkvalitňující, originální nebo nemateriální. A pokud máte nějaký super nápad, o který byste se s ostatními rádi podělili, hurá s ním do komentářů!

1 Modalový svetr ByGreyson mám sama doma a je tak měkoučký!
2 Svíčky Apis Candela nám letos zdobí adventní věnec a úplně jsem si krásky z podhůří Orlických hor zamilovala.
3 Výběrová zrnková káva od BeBerry - jedné z našich nejoblíbenějších pražíren
4 Nemed Pampeliškovník, který pomáhají vyrábět i sociálně znevýhodněné ženy (další dobro dárečky hledejte na Breakfaststory)
5 Keramický Hrnek Jinad Studio - krása nesmírná, brala bych ho hned sama!
6 Dětské tričko Dobrý kohout neskáče - říkám vám, že moje děti budou jednou oblečení od hlavy až po paty jedině v těchto kouscích:D
7 Kalendář Love&Paper Studio udělá obdarovanému radost každý měsíc
8 Samolepky Papelote pro ty, kteří žijí v kuchyni

9 Menstruační kalhotky Snuggs ocení každá dívka a žena, nekecám!
10 Chlorella je bomba plná vitamínů a co jiného přát svým blízkým než zdraví?
11 Ashwagandha - ..a přihoďte i mentální pohodu
12 Esenciální olej Levandule - ..plus dobrý spánek
13 Sojová svíčka Sojo - ..krásné snění
14 Knížka Kouzlo obyčejné radosti - nebo vlastně jen to štěstí a radost, protože ty mají vliv i na zdraví!
15 Kopřivový gel Weleda - ale i SOS pomocníci se hodí. Tahle kopřiva mi zachránila popáleninu
16 Arnikový gel Weleda přihoďte sportovcům


17 Dekorace domeček udělá radost všem, co si rádi zvelebují okolí, i zaměstnance se zdravotním hendikepemm kteří ho ručně vyřezávají
19 Bio omlazující oční sérum Balade en Provence můžu ze své zkušenosti jen a jen doporučit. Miluju, že to je bezobalový produkt, easy na cestování, příjemný na používání a 100% přírodní (s kódem GABRIELAKRE budete mít slevu 15 % )
20 Kniha Kodaňská píseň písní je mou top knížkou za tento rok. Je napsaná tak nádherně, že mě bavila každá její stránka.
21 Kampotský pepř Ravaneo, ať jsou obědy a večeře obdarovaného ještě chutnější
24 Provázkový náramek Eppi je super eco dárek s recyklovaných PET lahví a jeho pořízením za něj Eppi posílá peníze na vysazení 3 nových stromů

25 Personalizovaný kalendář Zola dáváme rodině sna už pátým rokem minimálně (s kódem gabriela20 budete mít slevu 20 %)
29 Kurz keramiky doporučuju koupit třeba i párům

31 Bio omlazující pleťový olej Booming Bob mamince a babičce (já sama mám ozkoušený tento) (s kódem BOOMINGGABI se vám odečte 200 Kč)
33 Náušnice se znamením zvěrokruhu Eppi z recyklovaného materiálu nejen pro všechny zodiac signs lovers 
34 Keramické ohniště in August Company bych hned brala i já sama
35 Legíny LIYOGA jsou mé nejpohodlnější legíny ever, mám už 4 kousky!
36 Personalizovaný náhrdelník se jménem Eppi je dokonalost sama a kdybyste chtěli ještě něco více extra, můžete vybrat tento zlatý s drahokamem podle vaší volby
37 Kabelka Lubive - kvalitní, šitá v Itálii, navrhnuta na Slovensku, z té bude mít radost každá žena

Bye bye!

G

6 komentářů

  1. Skvělé tipy na originální dárečky, letos už mám sice všechno koupené, ale inspirace není nikdy dost! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee, to je skvělé. Rozhodně se budu inspirovat, protože tak jako každý rok, jsem docela ztracená v tom, co komu pod stromeček darovat.

    Eli | Ve znamení býka

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi inšpiratívny článok so skvelými tipmi nie len na darčeky pod stromček :)

    FRENCHSTYLE | Sleduj ma na instagrame ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Moc díky za tipy. Já jsem kupovala příteli k vánocům notebook. To si myslím, že mu stačilo :D Teď hledám inspiraci na něco "menšího"

    OdpovědětVymazat
  5. Malé dámské peněženky na karty, doklady. Módní vzory a barvy peněženek. Elegantní a ležérní. K taškám, batohům. Vyberte si tu nejlepší možnost v MOHITO

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS