úterý 24. února 2015

COZY outfit&GIRLY talking

Ahoj!
Tyto fotky jsme s přítelem fotili před začátkem letního semestru. Vůbec nevím, proč jsme si vybrali tohle místo a fotili "na půdě školy". Pochybuju, že bychom se tam tak těšili! Ale aspoň na rozdíl od jiných hradeckých blogerek je tady naše sejrová knihovna vidět i z dálky♥
Měli jsme namířeno do knihovny, kde jsme si půjčili pár knížek a pak mě přítel předal mojí milované sestřence, se kterou jsme si šly sednout do Cook&Look na latté, já samozřejmě na cheesecake a sestřenka na vínko. Myslím, že vůbec nemusím říkat, jak jsou tahle posezení v dívčím životě důležitá! O:) Hlavně teď, když začíná být méně a méně času. Byla jsem zvyklá do svých asi sedmnácti let sestřenku vidět skoro každý den. Už od narození jsme byly jako ségry a nejlepší kamarádky zároveň, takže jsem teď vděčná za každou chvilku, kterou spolu strávíme! Máme spolu snad nejvíc interních vtipů a bláznivých zážitků!

21.2.-6

21.2.-8

Na sebe jsem si ten den chtěla vzít něco hodně pohodlného, což bylo splněno. Poslední dobou se mi navíc hrozně líbí malé zlaté doplňky. Řetízek s kotvičkou jsem si koupila v SIX, protože kotvičky miluju a ten druhý s trojúhelníčkem (=fanynka B▲STILLE) jsem dostala od ségry k Vánocům, je z H&M a spolu s trojúhelníčkem k němu bylo ještě asi dalších 20 přívěšků. Mám moc ráda doplňky, ke kterým mám buď nějaký osobní vztah nebo navozují určitou atmosféru. Musím se přiznat, že se často přistihnu u toho, že to, co mám právě na sobě, ovlivňuje i mojí náladu. Máte to někdo taky tak?

21.2.-5

21.2.-7

21.2.-4

21.2.-3

21.2.-1

21.2.-2

Mějte se kráááásně!
G

16 komentářů:

  1. Kabátek se mi moc líbí i ty řetízky :). Taky si myslím, že mi často oblečení ovlivní náladu
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. I’m in love with your blog! It was so interesting to read your posts and also I’d like to say that you have beautiful photos!
    p.s. new post - how I met Victoria Beckham http://www.dianacloudlet.com/2015/02/victoria-beckham-zip-pouch-met-victoria-beckham.html

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Juu, Gejbynko, to je hezký! :) :* je fakt škoda, že už nemáme tolik času jako dřív :/ ale dokud jsme schopný se sejít, tak to jde :D už se těším na další posezeníčko :)) :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé Houby:** doufám, že se brzy zase domluvíme:***

      Vymazat
  4. Můžu se zeptat odkud je ta čapka? :)

    OdpovědětVymazat