neděle 1. března 2015

Say NO to workout problems

1.3.-5

Myslím, že nikdo z nás se necítí celých 365 dní v roce 100% motivovaný a ready na běh, cvičení nebo jakýkoliv druh pohybu. Původně jsem vám dnes chtěla psát nějaké chytřejší řeči, to, jak předejít určitým problémům při běhání, nebo konečně dát dohromady "můj fit příběh", který jsem chtěla udělat už dávno, ale jsem hrozně líná (nebo se stále ještě stydím, jak jsem před pěti lety vypadala:O). Ale rozhodla jsem se, že kecací článek bude dnes to pravé ořechové.

Skoro vždy hýřím dobrou náladou a odhodláním se každý den hýbat a tak to taky je. Jak víte, už nějaký čas se držím plánem 5 dní cvičení (nebo běh) a jeden den volno. Teď trochu přemýšlím, jestli náhodou neubrat a mít ten blok po čtyřech dnech, aby si tělo mohlo lépe odpočinout. Ale už teď vím, že bych to stejně nedodržela:D. Chtěla jsem spíš ale mluvit o tom, že se mi to asi před čtyřmi dny trochu vymklo z rukou. Ve středu jsem teda ještě cvičila, ale strava na tom nebyla moc skvostně, večer na plese jsem měla i trochu alkoholu, ve čtvrtek jsem měla plánovaný restday a jedla jsem úplně špatně, restday jsem si ale protáhla až do pátku, s jídlem to bylo ještě stokrát horší, snědla snad půlku Milky a v sobotu večer jsem to završila celou pizzou a opět žádným workoutem.
Vím, že se to na jednu stranu nezdá jako nic strašnýho (a taky že není!), vlastně jsem necvičila jen dva dny, když nepočítám volno ve čtvrtek a v sobotu jsme nachodili přes 20 kilometrů.
Ale! Cítila jsem se fakt strašně! A nemyslím teď, že bych měla nějaké výčitky, myslela si, že jsem najednou sumo, všechny svaly mi přes noc zmizely apod:D Ale bolelo mě břicho, byla jsem absolutně bez energie, nic se mi nechtělo dělat (ani koukat na tumblr!!) a co to udělalo s mou pletí, snad ani nebudu komentovat, protože na tu má špatný režim a jídlo ten nejhorší vliv.

Naštěstí si se svým tělem už docela rozumím, vím, že mě takovéhle "výpadky" jednou za čtvrt roku nezabijou, ale jak se říká, naopak spíš posílí! Mám teď opět mnohem větší chuť cvičit, studovat si, co mému tělu prospívá a co naopak, číst si o tom všude možně, inspirovat se u ostatních, zkusit si zařadit do denního režimu nové návyky a cítit se opět skvěle!

Ráda bych mezi své workouty zařadila opět mé oblíbené od GymRa, vyzkoušela v N+TC co nejvíce nových, které jsem ještě nevyzkoušela a soustředila se opět na to, co jím! S čímž souvisí to, že by bylo možná super si to i během nadcházejícího týdne zaznamenávat a fotit. Jednak se mě na můj jídelníček spousta z vás ptá, a navíc bych řekla, že to pomůže i mě a bude mě to víc motivovat!

Co na to říkáte?

1.3.-4

1.3.-6

1.3.-2

1.3.-7

1.3.-1

Byla bych moc ráda, kdybyste se se mnou podělili o vaše zkušenosti z ne-zrovna-povedených-food/workout-dní a sdělili mi vaše tipy, jak z toho ven, nebo jaké jsou vaše novinky ve stravování či cvičení!

Posílám pusu a mějte se krásně!
G

1.3.-3


22 komentářů:

  1. Myslím, že každý občas máme takové výpadky, někdy to podle mě člověk prostě potřebuje - o to raději se pak vrací zpět do svého režimu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda!!! Taky si myslím, že to je i potřeba:) o to víc chuti do všeho máme potom:)

      Vymazat
  2. Podle mě by jsi měla opravdu zvolnit, optimum by mělo být tak 3-4x týdně cvičit, podle mě si jen tvé tělo říká o možná dlouhodobější nedostatek regenerace, vem si že ho denně krmíš kvalitním jídlem bez jakéhokoli hříšku či nějaké sladkosti apod., makáš 5 dní v kuse a to si žádá i stejně potřebnou a velmi důležitou část klidu k regeneraci a nabrání nových sil..tak si myslím, že 4x týdně by stačilo víc než dost a víc bych si povolila, jsi na sebe opravdu velmi přísná co se jídla i cvičení týče.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za názor:) ale ne ve všem s tebou souhlasím:) Nechodím do posilovny a nezvedám nějaký těžký váhy, aby byly svaly extrémně strhaný. Přemýšlím, že si dám 4dny workout, den volno a takhle dokola, ale 3y týdně je pro mě opravdu málo, to bych ani nevydržela:D A taky nejím stoprocentně zdravě každý den. Co se týče jídla tak na sebe opravdu nejsem přísná a navíc chci jíst zdravěji ne kvůli hubnutí, ale kvůli svému zdraví:)

      Vymazat
  3. Nemusíš si vůbec dělat starosti z takových výpadků, vypadáš skvěle!

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, tak to se klidně můžu "pochlubit" Tento týden jsem měla jarní prázdniny a celé jsem je doslova projedla:D začalo to už na horách a pokračovalo s přítelem v Praze. Teď mám naplánovaný čtyřdenní detox, abych tělo trochu pročistila a pak zase najedu na pořádný režim (teda doufám:D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Řekněme si, že je to prostě občas potřeba:D Nějaký detox bych taky potřebovala:) ale asi to vezmu pouze tou cestou, že budu teď prostě jen jíst kvalitní potraviny:)

      Vymazat
  5. Ahoj:) chtěla jsem se zeptat, jestli máš určený cheat day? (1x týdně, měsíčně nebo si prostře dáš něco dobrého, když máš chuť? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. AHoj:) nemám:) dám si něco, když si o to tělo fakt říká:D:)

      Vymazat
  6. Pěkný článek, líbí se mi, že si narušila image dokonalosti :D mně to "ujede" mnohem mnohem častěji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznejme si, že dokonalý není nikdo:D I ty nejkrásnější holky na instagramu apod:)) A měly by si to uvědomit všechny holky a neřešit nějakou dokonalost:)) Děkuju za komentář!:*

      Vymazat
  7. K jídlu bys mohla zapisovat i cvičení? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Božínku vždyť jíš pořád krásně, dost cvičíš a postavu máš jako lusk, opravdu! :) A že sis po dlouhé době dala pizzu? Kdybys někdy viděla mě, kolik toho jsem schopna sníst... třeba čerstvého chleba s máslem, to se za sebe až pak stydím a není to jen jednou za čas.
    Na jídelníčky už se moc těším, dobrý nápad! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mockrát:) Tady nešlo jen o jednu pizzu:D Bohužel:D

      Vymazat
  9. Ahoj prosim te od kud mas to supr tricko???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, musim se vic zamerit na tchibo uz ta tvoje supr mikina me mrzi

      Vymazat
    2. Mají tam vážně skvělé věci, takže až zas budou mít nějakou kolekci, tak ji neprošvihni:))

      Vymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, nedávno jsme začala sledovat tvůj instagram, máš tam moc pěkné fotky.. Tím jsem se taky dostala na tvůj blog. A mám jednu otázku..Byla jsi vždycky takhle pěkně hubená? jsou to jen geny? nebo je to strava a cvičení? díky Kristýna

    OdpovědětVymazat