Social Media

MY WEEK: Pictures & Video

Těch posledních 7 dní uteklo tak rychle. A to nemluvím o celém březnu! Je to můj snad nejoblíbenější měsíc v roce. Začíná jaro, mám svátek a narozeniny a zároveň se schyluje k narozeninám mého Petříčka, takže vrcholí shánění dárečků i pro něj (ale o tom zatím pssst, to je všechno ještě hrozně tajný!).
Dneska vám ukážu můj poslední týden - od pátku do pátku. Příjde mi, že jsem za tu dobu stihla udělat hrozně moc věcí. Onemocnět, za chvilku se zase naštěstí uzdravit, cvičit a běhat, chodit do práce a do školy (blablabla), oslavit u taťky moje narozeniny, trávit čas s mými 3 zlatíčky: ségrou, Petříčkem a Delinkou, nafotit (děkuju ti lásko za trpělivost!) a připravit pro vás spoustu článků, pocourat v Praze po obchodech, vidět se s Pájou a jít se podívat na zahájení Airmax Day. Měla jsem se kromě té nemoci vážně skvěle a až na učení se na zápočet z práva se snad budu mít skvěle i nadále:)

27.3.-1

27.3.-2

27.3.-3

27.3.-4
Od taťky a jeho přítelkyně jsem dostala ten nejkrásnější dort! Byl bez cukru a chutnal božsky! (Taky že jsem snědla necelou půlku sama..ups!)

27.3.-5
Můj poslední košilový úlovek. Úplně stejnou jsem si v létě kupovala v modré, jen s jinými detaily na rukávu. 

27.3.-9
Snídaně♥ a boží tulipány, které jsem dostala od přítelova taťky.

27.3.-7
Taťka koupil nový odšťavňovač, takže nám každé ráno a večer dělá různé freshe. Musím říct, že poslední dobou mi více chutnají ty zeleninové! A nemůžu se dočkat, až si s odšťavňovačem připravíme i nějakou zmrzlinu!

27.3.-6
Od pátku až do zítřka jsem u taťky a značně se to na mě podepsalo. Minimálně 3 kila nahoře. Ale who cares...:D

27.3.-11
Jak to tak bývá, když si nechcete nic koupit. Všechno se vám líbí! Z Manga mi zrovna přišel balíček a já už mám v hlavě další objednávku O:). A při příští návštěvě Alda si už snad konečně koupím novou kabelku, kterou fakt nutně potřebuju a třeba i nějaký náhrdelník! Tenhle barevný jsem si zamilovala.

27.3.-8
Černý most si mě získal hned u vchodu s nápisem Vítejte v zámku. A na záchodech jsem byla ještě víc nadšená z toho, jaká jsem princezna:D

27.3.-10
Pozdní oběd v Ugově Saláterii

27.3.-12
Představení nových Nike AirMax. Jak se vám líbí? Mně hoooodně!!

27.3.-13

27.3.-14

27.3.-15
Nejvtipnější krabička na burger!

27.3.-16

27.3.-167
Veliká škoda byla, že jsem musela jít z akce dřív, abych stihla vlak a nevyskočit si v airmaxovské bublině:(. Nějaké video z toho jsem už na youtube viděla a vypadalo to skvěle!

A video na závěr!



Doufám, že se vám dnešní random článek líbil!
Mějte se krásně a užívejte jaro!
G

22 komentářů

  1. To video se ti moc povedlo :) Mám chuť na ten úžasně vypadající dort! :3 A brácha je roztomilej :) Kolikpak mu je? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju:) dort byl vynikající!! A bráchovi budou teďka 4:)

      Vymazat
  2. tenhle střih košilí ti vážně pěkně sedí :) dneska jsem to zrcadlo taky okukovala na Černým Mostě :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé super video, máš krásnej hlas! :)

    OdpovědětVymazat
  4. odkial mas to Pusheen pyzamko? :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten pes vypadá fakt vtipně, takový rozježený chlupy na nožíčkách:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný video a fotky taky super :) Ta košile Ti hrozně sluší

    OdpovědětVymazat
  7. Měla jsi super týden:) Mě tenhle týden nějak skolil bacil, tak doufam, že to nebude na dlouho:)
    Vido se mi moc líbí, stejně tak jako věci z Manga, protože Mango miluju :D

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Jak začal ten tvůj pejsek nadšeně běhat :D to bylo sladký! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. opravdu nádherný dort si dostala :) mě březen šíleně utíká a představa, že se zase blíží zkouškový mě docela ničí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda:D dneska jsme to ve škole počítali a fakt už je zase brzo tady:(:D

      Vymazat
  11. Jéé, moc hezky udělaný video :)) začínám mít tvý články čím dám víc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jéé, moc hezky udělaný video :)) začínám mít tvý články čím dám víc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  13. veľmi pekné video aj článok :)) už len kvôli tomu zrkadlu mám chuť navštíviť centrum Černý Most :DD ale určite, si spravím cez leto malý trip s kamarátmi po CZ, teplúčko pomaly začína a už nám rýchlo ubehol aj březen :)
    http://monikaname.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS