úterý 24. března 2015

Food + Workout Diary p.2

...aneb 2. pokus

Vaše komentáře mě nerozzlobily, ani jsem z nich nebyla smutná nebo zklamaná. Asi spíš překvapená by bylo to správné slovo. To, že se tu jednou za čas objeví nějaký anonym, který rejpe, do čeho by mohl, a když mu oponuji argumenty, na které už nemá co říct, vymyslí si něco jiného, do čeho by mohl šťourat, na to jsem si nějak zvykla a všichni víme, že takoví "čtenáři" tu vždycky budou. Asi nemají, co lepšího na práci, nebo bůh ví, co je k tomu vede. Ale musím se přiznat, že takovou hromadu komentářů o tom, jaká jsem anorektička, že budu za chvilku bez vlasů a že vážně čumíte, jak málo toho sním, jsem nečekala. Je mi líto, že se k tomu přidali i někteří, kteří sledují můj blog už dlouho. Už několikrát jsem své jídelníčky přidávala a příjde mi, že jím stále stejně, takže vážně nechápu, co vás teď najednou vedlo k tomu si o mě myslet, že jsem nějaká dietářka.

Asi těžko bych chodila s kamarádkama na kafíčka a dortíky a občas si zašla na pizzu s přítelem, kdybych byla anorektička.
Na jednu stranu vás úplně dostalo to, že si půlím ovoce. Pardon, že tu půlku jablka ze snídaně nevyhodím do koše.
Na druhou stranu mi vyčítáte, že jím ovoce až příliš. (Tak se aspoň domluvte). Na to vám řeknu asi tohle. Nevzdám se ho:D. Je pro tělo víc než dobré, má v sobě spoustu vitamínů a mě skvěle zasytí, na rozdíl např. od pečiva. Na to mám někdy chuť, ale většinou mám po něm stejně hlad.

Nechtěla bych ale, aby to teď vypadalo, že absolutně nepřijímám vaše názory a všechny vás nesnáším. Jsem hlavně hrozně ráda, že se tu objevily i některé čtenářky, které díky zdravému rozumu vydedukovali, že jsem pořád stejná, jím stejně, nehubnu a nesnažím se jídlo redukovat.
Radu, že bych měla jíst více bílkovin beru, někdy jich jím málo, někdy to zase ale doženu. (Ale dělat ze mě blbce, že nevím, že z ovoce svaly nerostou, ze mě nemusíte:D)

A jelikož jsem u minulého článku psala, že jsem ten týden zrovna blbě jedla a nebyl to zrovna můj ukázkový týden, přidávám sem další, se kterým se ztotožňuju více. Moje klasicky veliké snídaně, svačiny buď mám nebo nemám, podle toho kdy vstávám a některé dny jím zdravěji, někdy méně. Konec šmytec :)

16.3. PONDĚLÍ
Snídaně: krupicová kaše s ovocem + cheesecake + croissant s máslem
Svačina: jablko
Workout: N+TC (30 min The Edge-celé tělo + 15 min Alpha Abs)
Oběd: kuřecí na smetaně s rýží + zelenina + salát z červené řepy
Večeře: Nudle s kuřecím masem

22.3.-21

22.3.-22

17.3. ÚTERÝ
Snídaně: krupicová kaše s ovocem + dobrůtky
Oběd: Těstoviny se zeleninou a sýrem
Svačina: Pomeranč + hroznové víno + kafe
Workout: N+TC (30 min Body Remix-celé tělo + 15 min Core Crunch)
Večeře: Zelenina + šunka + sýr + tvaroh s jogurtem

22.3.-23

22.3.-24

22.3.-25

22.3.-26

18.3. STŘEDA
Snídaně: ovesná kaše s ovocem a jogurtem + celozrnný chlebík se šunkou a sýrem a medem
Svačina: hroznové víno
Workout: N+TC (15 min Unbeatable-celé tělo + 15 min Gym Sculpt-celé tělo + 15 min To the Core)
Oběd: šunková pizza
Svačina: půlka jablka
Večeře: zelenina+sýr+šunka

22.3.-27

22.3.-275

19.3. ČTVRTEK
Snídaně: maková ovesná kaše s ovocem a jogurtem
Oběd: čočka s vajíčkem + zelí + bramborová polévka
Svačina: ovoce + kafe
Workout: Běh 8,20 km + N+TC (15 min Hollywood Ab Blast)
Večeře: qurrito + nachos (cinema time!!!)

22.3.-28

22.3.-29

20.3. PÁTEK - rest day
Snídaně: krupicová kaše s ovocem a oříšky
Svačina: jablko
Oběd: česneková polévka + krůtí plátek na kari s rýží
Svačina: piškoty + rýžový chlebíček se sýrem a šunkou
Večeře: Kvasnicový chléb s máslem, sýrem, šunkou a zeleninou

22.3.-30

22.3.-31

22.3.-32

21.3. SOBOTA
Snídaně: pribináček s banánem a oříšky + dort bez cukru + celozrnný makový koláček + perník od babičky + ovoce
Workout: N+TC (30 min Power Up-celé tělo + 15 min Tighten and Tone-celé tělo)
Oběd: 2 a půl vajíčka se šunkou + topinka s česnekem, sýrem a šunkou + zelenina
Svačina: jablko + dort
Večeře: šunka + sýr + zelenina

22.3.-33

22.3.-34

22.3. NEDĚLE
Snídaně: grepový fresh + lžíce slunečnicového oleje + Matylda s banánem, oříšky a semínky + dort (vážně jsem ho nesnědla sama, přísahám:D) + celozrnný makový koláček
Workout: Běh cca 40 min + 7min Xhit abs
Oběd: Dva kuřecí řízky s bramborem + salát s kefírem + fresh z pomeranče
Svačina: Cibule s medem (bleeeee) + pomeranč a kousek jablka
Večeře: Kvasnicový chlém se sýrem a šunkou + zelenina

22.3.-35 22.3.-36
(Tady je třeba důkaz toho, jak jídlo vypdá na fotkách o mnoho menší. Člověk by řekl, že jsem si dala dva malé řízečky, ale přitom je každý ještě větší než moje ruka:D)

22.3.-37

22.3.-39

Doufám, že jsem své staré čtenáře přesvědčila, že jsem v naprostém pořádku a nemám žádné problémy. A ještě jednou děkuji všem, co se mě zastali!
Pac a pusu
G


25 komentářů:

  1. Já jsem to minule okomentovala jen tak, že já bych třeba z těch minulých fotek měla hlad kvůli svačinám, určitě si nemyslím, že bys byla dietářka a anorektička - to myslím vypadá úplně jinak :).
    Tyto články mě baví, určitě s nima pokračuj :) Líbí se mi, jak si vždycky ty snídaně tak krásně nazdobíš

    OdpovědětVymazat
  2. já si myslím, že tento článek je trochu výkřikem, jak si udržet reputaci. tak či tak mi přijde, že jídlo je stejně o dost omezenější, jako že semtam něco méně zdravého, ale jinak 100% zdravé věci, většinou se ti to stejně točí jen okolo šunek, masa, sýrů, vajec apod., víceméně jíš většinou bílkoviny... tak to dost působí jako že se bojíš sacharidů a tuků, které tam prakticky jsou úplně nepatrně..a popravdě podle fotek se zdá, že jsi opravdu zhubla,to asi nelze vymluvit, když fotky mluví za vše..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neřekla bych, že se bojí sacharidů. K snídani jich má spustu a k obědu většinou taky... já jich sice musím mít více celý den, včetně svačin a večeří, ale každému to může vyhovovat jinak :)

      Vymazat
    2. Bojí sachariduů? A proto jí dorty, koláčky, buchty? Aha :D

      Vymazat
    3. Ja si myslim, že je omnoho lepšie než mnohý iný. Každý preferuje inu skladbu jedálnička. Neexistuje len jedna spravna cest!!! TO by si mal uvedomiť každý kto komentuje stravu blogeriek na ich blogoch. Každý si musí vzbrať čo mu vyhovuje.
      Zaujímavé ako každý vie čo je a čo nie je správne :D J.

      Vymazat
    4. Vy ste vobec normální? Najprv, ze ma malo bielkovin, ptm ze hodně. A ze je iba zdrave potraviny. Ano. Jest zdravo je dobře. A to, ze niekto ma pocit, ze ked si nedá stále chipsy, čokolády a rezne, tak sa obmedzuje, je smutne.
      Nechapem preco v spolocnosti panuje tato skreslena predstava, ze jest zdravo je divné.
      Podla mna nutricne to je dostatocne.
      Gabi, super jedalnicek.
      A vy ludia sa uvedomte. Alebo sa necudujte, ze vacsina z vás bude v 60 s nadvahou a cukrovkou z toho vášho presvedčenia, ze človek sa musí prejedať atd. atd.

      Vymazat
    5. První anonym asi neví co jsou to sacharidy a bílkoviny :D neřekla bych, že jí Gabča přemíru bílkovin, navíc sacharidů je spoustu i v ovoci...a vůbec, at si každý jí jak mu to vyhovuje, někdo si dá velkou snídani, tak večer nepotřebuje tolik jíst, někdo se raději nají plnohodnotně večer. Gábi sama určitě ví jak jí to vyhovuje, a kdyby to bylo špatně, asi nemá ani energii na tolik cvičení..Myslím, že spoustě lidem může být inspirací. Super jídelníček Gábi!

      Vymazat
    6. Bože! Kdyby se bála sacharidů, tak nejí ty dortíky! A že jí jen zdravě? Já taky jím většinu dne zdravě (občas si něčeho nezdravého uzobnu) a takhle mi to taky vyhovuje :) Každému to vyhovuje jinak, Gabča si vybrala tuhle cestu, vyhovuje jí to, tak jí to neberte a nezáviďte!

      Vymazat
  3. Podľa mňa vyzeráš úžasne na to, ako veľa toho zješ! mňam :) poračuj v týchto článkoch ďalej, sú úžasné a úprimne som sa aj zamyslela nad svojím stravovaním, ktoré mám prísne, kvôli tomu, že cvičím a chcem schudnúť, ale ty máš skvelú postavu aj bez toho aby si jedla veľa bielkovín, dáš si aj croissant, aj cestoviny, aj pizzu...super!!!

    vikibatalik.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Podľa mňa vyzeráš úžasne na to, ako veľa toho zješ! mňam :) poračuj v týchto článkoch ďalej, sú úžasné a úprimne som sa aj zamyslela nad svojím stravovaním, ktoré mám prísne, kvôli tomu, že cvičím a chcem schudnúť, ale ty máš skvelú postavu aj bez toho aby si jedla veľa bielkovín, dáš si aj croissant, aj cestoviny, aj pizzu...super!!!

    vikibatalik.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Stejně nechápu, jak by, sakra, někdo mohl vědět, kolik toho sníš nebo ne :D Vždyť to, co vyfotíš na blog, můžeš sníst všechno, nebo nemusíš sníst nic z toho, ale to nikdo přece nemůže vědět, leda by tě každej den sledoval :D Myslím, že je to jenom tvoje věc a nikdo jinej do toho nemá co kecat. Je mi jedno, co sníš nebo ne, protože se mi neskutečně líbí tvoje fotky jídla a tvoje postava :) Z fotek je vidět, že jíš zdravě a ještě to krásně vypadá, a to se mi hrozně líbí, přímo to lahodí mýmu oku :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem nepochopila, proč ti u minulého čánku psali, že jíš na dopolední svačinu jenom půlku jablka. Tvoje snídaně vypadají obrovsky a já si nedovezu představit, že bych po nich vůbec svačila :D Asi bych to zvládla pouze v případě, že bych nepila, aby se mně žaludek nezaplňoval vodou a měla bych tam alespoň trochu místa :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ti co tady rýpou asi neví nic o stravování... Sacharidů k snídani i k obědu dost, a jíst zdravé věci je mnohem lepší, než vysedávat někde u fastoodu, podle fotek to rozhodně nevypadá, že by jsi hladověla, naopak mně to připadá hezky vyrovnaný :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tvůj jídelníček vypadá bohatě a vyváženě, tvé snídaně jsou obrovské a tak nechápu komentáře typu, že na svačinu si dáš jen půl jablka, navíc to vypadá opravdu krásně ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sníst snídani jako Gabča třeba v 8 hodin ráno, tak si nedám svačinu asi žádnou :D takže souhlasím, také to nechápu :)

      Vymazat
  9. Muzu se zeptat kolik toho jogurtu a tvarohu si davas k veceri?:)

    OdpovědětVymazat
  10. Gábi, jíš moc hezky, líbilo se mi to i minule, jsem též milovník ovoce a jsi mi inspirací! Dostala jsem chuť na ty těstoviny se zeleninou :D to bych si dala dnes k obědu :) jen by mě zajímalo, kolik si tak dáváš té kaše, když k tomu máš ještě pečivo/dort..já třeba si kaši dělám z 50-60g vloček/krupice a zdá se mi to veliká porce. Když si chci dát k tomu ještě pečivo vařím si jí tak z 30g a přijde mi, že toho je zase málo :D

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám chuť na sladké spíše odpoledne :D Jinak jíš hezky a snídaně je základ! Tyhle články se mi líbí a hlavně oceňuji i to, že píšeš cvíčo, sama podle tebe cvičím a moc mi to pomáhá, ocenila bych workout článek každý týden nebo 1 za 14 dní :) Hezký den :)

    OdpovědětVymazat
  12. Úžasnýýý :)) a minulý článek taky super :)) kašli na hnusný komentáře, jsou to blbci !!! Jsi úžasná a ne jen ty,ale i tvůj blog a tvoje jídlo :) Jsi inspirace :) těším se vždy na nový článek :) nejlépe,aby si přidávala každý den ;D

    OdpovědětVymazat
  13. Teda ty snídaně mě fakt dostávaj :D Hlavně ta kde je ten dort koláček a perník plus ještě to ovoce a pribinák :D To bych nesnědla ani za sto let nehledě na to, že já do sebe ráno nic nenatlačím i kdybych chtěla :D To jako klobouk dolu :D

    OdpovědětVymazat
  14. Na jednu stranu se divím, že máš odvahu sem ty jídelníčky dát po předchozích reakcích... V současné době se totiž pořád do někoho rýpe, že jí málo a že musí prostě přidat na jídle, jinak do týdne zemře na podvýživu. Taky se s tím potýkám, a to jím víc než dost :D
    Určitě je lepší jíst hodně zdravého ovoce, než se od rána do večera ládovat čokoládou :)
    Ty velké snídaně vypadají krásně :) Připomněla jsi mi, že už jsem straaašně dlouho neměla Pribináčka :D
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Přiznám se, že minule mi toho také přišlo málo, ale zase jsem si říkala, že každý jí tak, jak mu to vyhovuje. Po vlastní zkušenosti s rýpavými komentáři jsem usoudila, že mi nepřísluší komentovat, kdo co jí :D Je pravda, že ty snídaně jsou pořádné, já si radši jídlo rozložím do celého dne a najím se víc i večer. A o tom to je - každý ať si najde systém, který mu bude sedět :) Takže se drž, na negativní komentáře kašli, pokud je Ti dobře, drž se toho :) Já v Tvých článcích vždy najdu parádní jídelní inspiraci!:)

    OdpovědětVymazat
  16. Musím říct, že když jsem viděla tvoje fotky jídla poprvé (minule), tak sem na jednu stranu měla pocit, že určitě jíš pod množství, jež bys měla. Na druhou stranu jíš velké snídaně a máš k obědu polévku a třeba ještě něco, takže si myslím, že je to na každém, jak si to jídlo během dne rozloží. A těch rýpavých komentářů si nevšímej, nejspíš budou od lidí, co ti jen závidí ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Nic si z toho neděláš, tvý jídelníčky jsou úplně skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
  18. No teda, ty snídaně ♥ Jako královna

    OdpovědětVymazat