Social Media

Last days-pictures & A day in my life-video

ADayInMyLife-blog

Ahoj!
Doufám, že se všichni máte tak skvěle jako já! Nebo se alespoň blížíte k závěrečným zkouškám, vysvědčení nebo státnicím a brzy vás také čekají prázdniny. Od té doby, co jsem ve škole zvládla poslední zkoušky, si ten volný čas hrozně moc užívám! Color Run v Praze, Rock for People u nás v Hradci, ale je super i to, že mám konečně každý den čas na sport, přítele, ségru a kamarády. Normálně jsme u taťky každý druhý víkend, ale teď jsme tu zůstali na 14 dní, což znamená spoustu dobrého jídla, zahrada a také to, že se ségrou děláme víc věcí společně, než když jsme u mamky:). Musím se přiznat, že ze začátku mi vůbec nešlo se přinutit si pořádně odpočinout, jen tak koukat v televizi na tenis nebo si číst. Pořád jsem měla nutkání dělat něco více produktivního, jak jsem byla navyklá ze zkouškového. Už jsem si ale na tu pohodičku zvykla a snažím se si ji co nejvíce užívat. Teď už budu zase více v práci, takže se aspoň nebudu jen flákat. Ale první týden v srpnu mám dovolenou a už teď se moc těším na týden strávený s mým zlatíčkem někde v teple! Sice ještě stále nevíme, pro jako zemi se nakonec rozhodneme (Tipy vítány!!:) ), ale vážně se už nemůžu dočkat!:)

10.6.-1

10.6.-2
Nej nej nej nejpříjemnější tílko! (Nike)

10.6.-3
Nový botky

10.6.-4
Klasická sváča - jablko, jahody & taťkova domácí müslityčka

10.6.-7

10.6.-8

10.6.-9

10.6.-19

10.6.-18
Malinová limča

10.6.-17
Mojito - lesní plody

10.6.-16

10.6.-15

Za váhání, jestli vůbec na Rock for People jít nebo nejít, bych se teď nejradši profackovala:D. Už vloni jsem litovala, že jsem nejela do Ostravy na Colours, kde Bastille také byli. Navíc přítel souhlasil s tím, že se mnou půjde i přesto, že věděl, že nebudu celou dobu básnit o ničem jiným, než o Danovi Smithovi a o tom jak je úúúúžasnej <3 :D. A tak jsme v sobotu vyrazili, moc si to užili, ochutnali limetkový cider, já našla celá šťastná snad jedinej zdravej stánek s kuřecím wrapem bez alergenu 7 :D, poslechli si nějaké kapeli, pozorovali dva feťáky (protože jsem z nich mohla spustit oči a čekala jsem, co provedou a neprovedou:D), našli na zemi dvoustovku a pak už se konečně šli nachystat a ulovit místo ve třetí řadě a užít si ten nejlepší koncert na světě! Byli dokonce ještě lepší než na jejich samotném koncertě vloni v Praze! Hráli snad i víc písniček a dokonce tři úplně nové! A moje zlato mi pár z nich i natočilo, protože na OneRepublic jsem zase natáčela já pro něj:), takže se na malou ukázku můžete kouknout na konci vlogu!

10.6.-14

10.6.-13

10.6.-12

10.6.-11

10.6.-10


Doufám, že se vám článek líbil. Z léta možná bude i více randomů, protože je více času, více akcí a samé sluníčko♥

Mějte se nádherně!

G

4 komentáře

  1. Pekný článok aj video :) v čom prosím ťa robíš ten thumbnail? ďakujem za odpoveď :)

    http://vikibatalik.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, to vypadá, že jste si to vážně užili :) Já bych se letos moc chtěla podívat na Colours, ale uvidím, jak to bude s časem...a penězi :D

    OdpovědětVymazat
  3. sakra, já chci taky na fesťák! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno to jídlo vypadá skvěle. :)
    Rock for People jsem měla za domem, doslova. :D Tenhle rok jsem už naštěstí byla odstěhovaná do Prahy a nemusela umírat hlukem. :D

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS