čtvrtek 1. října 2015

1st of October

28.9.-9

Krásný první říjnový den!
Musím říct, že jsem tak nějak ráda, že je říjen. Je to takový nejtypičtější podzimní měsíc, nemyslíte? V září je často ještě teplo jako v létě a navíc už začíná škola a člověk se víc stresuje, protože musí zařídit to a to. V říjnu se s tím školním/pracovním koloběhem už trochu sžije a užívá si i podzimní radosti. A navíc je na konci měsíce Halloween! Doufám, že si zase najedeme s přítelem a ségrou čas, abychom ho mohli společně nějak "oslavit" - vydlabat si malou dýni, dát si něco dobrýho apod:) Naopak listopad mi přijde už hodně studený, listí je už definitivně all gone:D a schyluje se k zimě. To ale znamená Vánoce a na ty se už taky šíleně těším :D
#everyseasonisalovelyseason

Dnešní outfit je složen z mých oblíbenců. Boty mi chválí vážně úplně každý a zároveň mě nenávidí, když mu řeknu, že stály jen pětistovku:D Jsou to ale ty nejpohodlnější tenisky, co doma mám! Kabelka z Manga také patří mezi úlovky z výprodejů a má perfektní velikost - ani malou, ani velkou. O denimových kraťasech jste už slyšeli. Přála jsem si je dlouho a jsem ráda, že jsem konečně našla ty, co mi padnou. Pruhované tričko sice není moje nejoblíbenější, ale proužky jako takové jsou v mým šatníku víc než časté. A cardigan? Ten nosím 24/7!


28.9.-8


28.9.-12

28.9.-14

28.9.-1

28.9.-2

28.9.-10

28.9.-13

28.9.-3

28.9.-6

28.9.-4

28.9.-11

28.9.-5

28.9.-7
top - Tally Weijl / shorts - H&M / Cardigan - Reserved / Sneakers - Adidas / Bag - Mango / Watch - DKNY / Earrings - SIX

Mějte se krásně a napište mi, jak se na říjen těšíte vy!
G

13 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Gábi tobě to taaaak sluší! <3 Jinak jako vážně ty boty? :D Z věcí na "sport" jsem jen jednou vychytala kraťásky Nike za 150,- ale to je tak vše :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuuu:* Tak ale kraťásky za 150,- jsou taky dost dobrý!:D:))

      Vymazat
  3. Moc pěkný outfit! Super kabelka a boty za pětistovku závidím, taky teď nějaké takové sháním! Jinak já se na podzim taky docela těšila, asi jsem divná, ale mám ráda to počasí, nějak mě uklidňuje. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju:)) já jsem to počasí vždycky nesnášela, ale teď jsem si na něm dokázala najít kouzlo:))

      Vymazat
  4. Strašně krásná :) obyčejný, ale zároveň strašně hezkej outfit. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný outfit ale myslím, že teď už by si umrzla :D a ty boty jsou fakt hodně hezký! :D
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo:D i když teď byl ještě teplý víkend, to by se to dalo:D:)

      Vymazat
  6. Vypadáš skvěle :) !
    Já jsem jen děsně zimořivá ,takže bych umrzla :D !

    OdpovědětVymazat