čtvrtek 14. ledna 2016

Be active. Anywhere. Anytime.

13.1.-4

Čaukyyy!
Ani jsem nevěřila, že se dostanu k bloggeru mezi tou záplavou studijních materiálů v počítači, na posteli, na stole, na zemi, všude:D Taky máte vždycky papíry naprosto po celým pokoji? Já nechápu, jak se v tom můžu učit, když normálně musím mít v pokoji fakt perfektně uklizeno, abych nebyla nervózní a mohla normálně fungovat. A ani nechci myslet na to, že tohle bude trvat ještě 14 dní. Ještě že jsem už zdravá a můžu se odreagovávat cvičením s N+TC nebo během. A o tom jsem právě dneska i chtěla mluvit.

Nevím, jestli jste si vy dávali nějaké sportovní/"zhubnu" předsevzetí. Já vlastně ani ne. Vím, že se nemusím do ničeho nutit, protože je pro mě pohyb automatický. Ale jestli někomu začátek nového roku pomáhá, tak proč se nenamotivovat a nezačít hned s 1.lednem. Mamka mi sama říkala, jak je vtipný, že je teď fitko, kam chodí, uplně plné a na všech hodinách spousta lidí. Za 2 měsíce jich bude polovina. Ale vy vydržte!! A pokud jste ještě nezačali, tak nevadí. Nemusíte čekat na Nový rok. O mě se nedá moc říkat o začátku, sportuju celý svůj život, ale se cvičením doma a běháním jsem taky začala v polovině roku v létě. Je jedno kdy začnete, důležité je se do toho zapálit, vydržet 14 dní a pak už vás nic nezastaví. 

Já jsem teď byla kvůli nemoci 14 dní bez jakéhokoliv pohybu, takže jsem ztratila fyzičku, nejspíš i nějaké svaly a sílu, ale vím, že když se teď zase dostanu do toho režimu, budu zpět tam, kde jsem byla předtím:) A mám nový cíl! Jóga doma! Chci být zase víc flexibilní jako dřív a protáhnout si hlavně pořádně záda z práce a školy, takže se už nemůžu dočkat, až si najdu nějaký super videa na youtube a začnu! Nějaké tipy?:)

13.1.-1

13.1.-3

13.1.-5

13.1.-6

13.1.-7

A co vy? Mátě nějaké speciální sportovní plány na rok 2016?
Mějte krásnou druhou polovinu týdne♥
G
13.1.-2

18 komentářů:

  1. Ahoj, vypadáš moc dobře, nemoc na tobě nejde znát :) Jógu cvičím už nějaký ten pátek a nejlepší, co můžeš ze začátku udělat, je zapsat se na nějaký kurz. U jógy je důležitý jakýkoli detail, který na videu lehce přehlédneš :) Doporučit můžu také knihu Jóga v denním životě. Na první pohled ta kniha vypadá nic moc, ale je skvělá. Cvičím podle ní každý den. Jednotlivé cviky jsou detailně popsány, součástí je plán na x týdnů, kdy se od naprostého začátečníka můžeš dopracovat na slušnou úroveň. Ale pokud mermomocí trváš na videích, tak na téhle stránce najdeš 30denní jóga výzvu: http://www.spojujenasjoga.cz/. Zadáš mail a každý den ti přijde odkaz na video.
    Já mám v plánu začít na jaře znovu pravidelně běhat, bohužel v našem regionu se v zimě venku nedá dýchat, natož běhat... Tak ti lehce závidím :D
    Držím palce :) Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiiiš, milionkrát děkuju!! Já vím, že by asi bylo lepší někam chodit, ale já na tohle v poslední době vůbec nejsem:D Nebo spíš mi příjde, že všude jsou už nějaký kurzy rozjetý a já chci začít hezky od začátku:D Zas na druhou stranu jsem jógu zkoušela už od mala jako doplněk ke sportovnímu aerobicu, takže nejsem uplnej začátečník:) Ale moooc děkuju za tipy!!!
      Hodně štěstí s během♥

      Vymazat
  2. Si pre mňa obrovská inšpirácia. Len tak ďalej ♥
    Držím palce aby si všetko v škole zvládla ľavou zadnou :)

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je od tebe tak milé♥ Moc děkuju:))

      Vymazat
  3. I kdybys nějaké ty svaly ztratila, vypadáš pořád moc dobře. Já se v minulosti hodněkrát pokoušela o to se svou postavou něco dělat, ale pokaždé jsem to při prvních viditelných úspěších začala flákat. Až loni jsem si uvědomila, že možná stačí jen vyřešit problémy a pokusit se být šťastná a ona ta chuť cvičit přijde sama a automaticky. Před Vánoci se mi to i dařilo, pak zase pauza a teď se do toho dostávám zas, tak doufejme, že tohle budu muset řešit naposled. Všímám si, že mi přijde přirozené najít si večer nebo odpo čas pro sebe a trochu se protáhnout a zaposilovat, i když pořádně kašlu na kardio (a že mě to štve!), jen nemám sílu jít ven do té zimy. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju! Všechno jde ruku v ruce:) dobrá nalada - cvičení - dobrý pocit ze sebe! A nemusíš se tolik zaměřovat na cardio pokud tě nebaví:) třeba v aplikaci N+TC jsou workouty Get Toned a tam je vždy posilování a cardio namíchané hezky:) a nemusíš se cardiu věnovat zvlášť:)

      Vymazat
  4. jogu si musíš nejdříve osvojit, doporučuji nějaký kurz kde ti paní ukáže co a jak, jinak si ublížíš, je to tak i s pilates :) po pár měsíích jí můžeš cvičit doma :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, děkuju:)) popřemýšlím o tom:))

      Vymazat
  5. Zrovna letos jsem si dala za cíl ještě víc makat na své postavě (cvičím už pár let podle ytb a před půl rokem jsem začla chodit na trx a jumping. A teď jsem díky tobě znovuobjevila lásku k nike training club, takže děkujuuu! :)) a chtěla bych začít znova běhat, až opadne zima. Jinak s jogou moc zkušeností nemám, protože mě nebaví :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. N+TC milujuuu♥ Mě dřív taky nebavila, ale teď si myslím, že by byla super na zklidnění, protažení a posílení jiných svalů:))

      Vymazat
  6. Máš krásnou postavu. |Já dříve na té své také dřela, ale s nástupem druhého stupně gymnázia jsem přestala a teď vypadám jak hroch, potřebovala bych něco dělat, ale nemám zkrátka čas a náladu, plánuji po maturitě hned začít, protože momentálně to je vážně děs.. :/ Jogu jsem dělala s Jillian Michaels, ze začátku nářez, potom už jsem cítila, že jsem takhle ohebná nikdy nebyla, takže doporučuji její joga program :)

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli ti můžu poradit, tak začni s cvičením hned, ještě teď, když se máš nejvíc učit! Není nic lepšího na odreagování než pohyb:)) a navíc se po cvičení/běhání lépe učí:))

      Vymazat
  7. Gábuško kdyby jen v pokoji, já je mám po celém bytě :D No ale k tématu..naprosto jsi to vystihla, já i když teď toho mám šíleně se snažím každej večer něco málo dělat, buď fitko nebo NTC..a dodává mi to spoustu energie:) Jinak zkoušela jsi už XHit Daily? Zábavný, ale hlavně dost efektivní videa! Já si většinou teda dávám delší intervaly nebo opakování, ale za mě super! :) A sekne ti to <3
    http://christinalichi.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D:Dno kdybych měla vlastní byt, tak to je taky úplně všude:D Joo s XHitem jsem začínala! Plánuji ho zase více zařazovat! Dřív jsem fakt odcvičila snad všechno od nich:D teď si spíš dávám už jen ty jejich videa na břicho, ale docela se těším, že si zas s nima zacvičím i něco jiného:)) Oooo děkuji ti:*

      Vymazat
  8. Moc hezký článek :) !
    Můj sportovní cíl letos je uběhnout půlmaraton ,tak snad to zvládnu :D ! Jogu už cvičím delší dobu a naprosto jsem si ji zamilovala :) ! Nejradši cvičím podle kanálu Yoga by Candace - nedávno jsem psala o joze i článek :) !

    http://runeatandtravel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu:)) Tak držím pěsti!!! To dáš!♥ Vážně?:) Tak to je super:)) moc děkuju za tip!!!

      Vymazat
  9. Velice inspirativní, jen tak dále . :-)

    OdpovědětVymazat